Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik lees dit nu pas, jammer dat ze dit doen maar had het wel verwacht. Ik vraag me af hoe het verder zal gaan, ik denk dat het nog veel erger gaat worden met de vuurwerk overlast. Als je dingen gaat verbieden gaan mensen het vaak juist nog meer doen.."
"LucidLucy zei: Ik heb me afgelopen jaren ingehouden, niets gekocht en daarmee geld bespaard. Maar dit jaar werd de FOMO me te groot en vorige week zat ik drie dagen lang in een vuurwerk obsessie 🤣 Het liefste zou ik ook nog een paar knallers uit België halen. Maar tot nu toe houd ik me in. Ik ben heel benieuwd hoe het met rellen en protest gaat zijn dit en volgend jaar. Dan toch maar eens gaan carbid schieten. Of net als een aantal jaar terug 5 inch shells 🤭 Klik om te vergroten... Ik heb elk jaar vuurwerk gekocht, maar zelfs dit jaar voor het eerst zwaarder illegaal vuurwerk. Al het knal vuurwerk is toch al illegaal dus waarom niet nog wat zwaarders kopen? Eerder wel al cobra's enzo afgestoken maar dit was van een vriend en niet in eigen bezit. Voorheen kocht ik gewoon rotjes maar die zijn dus ook al illegaal.."
"Kordie zei: Omdat het materialistische, mentale en fysieke schade aan brengt. Aan die bommen is daarom ook niks stoers aan. Daarmee is ook traditie verwoest. Gewoon vuurwerk is mooi maar die illegale knallen zijn vaak harder dan een mijnbom. Blijft me ieder jaar weer verbazen dat er voor zoveel geld de lucht in gaat. Hier in de straat woont iemand die iedere maandag naar de voedselbank gaat, maar degene is wel die al weken loopt te knallen als de zon onder gaat. Over de afgelopen jaarwisselingen maar te zwijgen war hij dan laat knallen. Kun je denk ik lang van eten. Klik om te vergroten... Welke materiallistische en fysieke schade heb je het over? Ik heb er nog nooit iets aan over gehouden en ook nog nooit iets van een ander kapot gemaakt hoor, dus waar je dit nu zo weg haalt.."
"Kordie zei: Niet naar jou gericht. Maar in het algemeen. Check 1 januari het nieuws maar. Er zullen vast weer ogen, ledematen en mensenlevens sneuvelen. Materiaal spreekt voor zicht Klik om te vergroten... Oke maar dat is de mens en heeft dus niks met dat vuurwerk te maken. En hoe dat 1 januari gaat zijn weet ik wel ja, maar ik denk dat dit alleen maar erger gaat worden nu alles illegaal word.."
"Lemmy zei: En wat als je een baby wil adopteren? Klik om te vergroten... Sex met adoptie moeder"
"LucidLucy zei: Ik ben alweer bezig met het najaars seizoen in te vullen. Psychedelic Rave: Machine Elves in oktober En Psychedelic Rave 10 years anniversary in November Die laatste met lichte tegenzin omdat ik het geluid in de Maassilo ronduit kut vind. Maarja Ajja B2B met Tristan en elk ook hun eigen set... Wie wil dat nou missen 🤣 En anders kan ik in elk geval nog naar het alternatieve stage waar het geluid wel altijd wat beter is. Waalhalla is de eerste keer, wat knusser en beter opgezet. Dus daar ben ik heel benieuwd naar! Het zijn wel weer allebei nacht raves. De laatste twee nacht raves die ik in de planning had, heb ik op het laatste moment mijn kaartje verkocht omdat ik het toch niet zag zitten om mijn nachtrust in de war te schoppen. We will see... Klik om te vergroten... Nog een psytrance liefhebber, altijd goed 😁 ik ben dit jaar naar indian spirit geweest in duitsland."
"LucidLucy zei: Hoe was dat? Ik was na het Psy-fi debacle naar Nations of Legends dit jaar in Zwitserland. Dat was op z'n zachtst gezegd een ervaring. De organisatie was niet goed voorbereid en onervaren. Tegelijkertijd was dat eigenlijk ook wel vermakelijk om te zien. En hele relaxte mensen overal. Maar toch een paar goede sets gehoord. Ook een set die niet echt psytrance was, meer Tekno. Op het alternatieve stage. Maar dat was echt de beste set die ik dit jaar gehoord heb. Klik om te vergroten... Oow dat is iets minder, en dit festival was heel mooi! Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje mainstream vond op de mainstage, met veel zingen erbij enzo wat ik een beetje onnodig vind. Maar verder waren er wel andere podiums waar ik de muziek wel beter vond en de sfeer was ook heel fijn. Natuurlijk helpt lsd daar ook wel bij 😊 En ook alles was goed geregeld kwa wc's en water bijvulpunten, nergens waren lange rijen en alles was schoon wat bij pinkpop wel heel anders was een paar jaar geleden.."
"Innerscoop zei: Hier nog een, as zaterdag m'n eerste psytrance festivalletje, GMS en Dickster in Gent Klik om te vergroten... Leuk veel plezier!"
"Ik heb tijden alleen gebruikt (omdat ik soms geen mensen kende die gebruikten) en ook wel met mensen. Ik persoonlijk kan prima alleen gebruiken en stoppen als ik wil. En met andere mensen heb ik juist dat ik sneller beinvloed word door het gebruik van anderen. "Oow jij neemt er ook nog eentje, dan moet ik natuurlijk ook eentje nemen". Maar dat ligt dus heel erg aan de persoon, als er mensen zijn die vroeg stoppen dan zal ik zelf ook eerder stoppen."
"Kordie zei: Ik denk dat we hier mee moeten leren leven; dat de overheid ons altijd controleert. Als je niks te verbergen hebt maakt dat ook weinig uit vind ik. Klik om te vergroten... Nee en wij hier op df hebben helemaal niks te verbergen natuurlijk.."