Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hartkloppingen komen regelmatig voor bij mij vooral als ik wat meer heb gebruikt. Op dat moment doe ik ff rustig aan, beetje loungen en niet te wild. Als het echt te dol is, kun je een xanax of ander kalmeringsmiddel nemen om weer rustig te worden."
"Hoe ziet zon krijtje eruit? Ik heb laatst iets gekocht dat op een tampon leek, maar SUPER goed spul! 400 voor 10 betaald."
"Ligt een beetje aan waarmee het versneden is (soms zit er mdma door of speed of iets anders) maar in het algemeen: euforie beschrijft het goed. Maar wel gecontroleerd, je bent je gewoon nog van alles bewust. Alsof je op een wolkje zit, een lekker tevreden goed gevoel in je lijf."
"Ben eens met laatste opmerking: als je niet gebruikt om onzekerheid of een sowieso rot gevoel over jezelf te maskeren zul je ook minder last hebben van de beroemde flash. Het rotte van coke is wel, dat het op den duur zo lekker is dat je idd niet kunt stoppen: ONCE YOU POP YOU CAN'T STOP! Mijn vriend en ik gebruiken heel regelmatig maar alleen in het weekend. Toen we net begonnen konden we makkelijk maar een lijntje nemen maar die illusie zijn we inmiddels al lang voorbij .... het is alles of niets. Belangrijkste is, waarom je het gebruikt of wilt gebruiken. VOor ons is het een party poeder waarmee we tijd kopen en dingen meer intens beleven. Muziekje, flesje champagne en beetje lol trappen. Maar, zoals met alles: overdaad schaadt!"