Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Extraordinary_ zei: Nja ik zie sos als een soort onbewuste verslaving. Je voelt er vrij weinig van [vooral voor zoveel geld] en toch blijf je het willen. De eerste keer dat ik sos op had was in de wc van een discotheek. Ik was fuuuuucking zenuwachtig en stond serieus te trillen op me poten. 2 sleutelpunten en een peukie later voelde ik me echt helemaal rustig worden enzo. Ik werd gewoon ontzettend ontspannen, ging lekker dansen en was gewoon in m'n element. Had toen om het driekwartier een nieuwe sleutelpunt nodig, en ik was tevreden. Laatste keer was ... eergister. Lijnen gelegd, en voelde me in het begin ook wel chill [was gewoon een fimavondje met wat mensen] en toen het op was zat ik echt te balen als de mthrfckr. Toen heb ik een lijntje pep genomen omdat ik iets móest hebben. Klik om te vergroten... Ja dat is nou het gare van coke. Als het op is moet je gewoon meer hebben, het feit dat je niks meer heb of niet kan halen of whatever is niet acceptable. Zoiets. Soms ook niet, maar als je goede heb, en je bent nou eenmaal hele avond aan het snuiven en het is op, ben je gewoon zwaar naar de klote."
"Sniffie zei: Ik ben een vrij ervaren gebruiker ondertussen en als ik coke doe, gebruik ik in eerste instantie flinke lijnen. Toen ik er beetje mee begon, deed ik altijd eerst rustig en voelde me inderdaad niet heel fijn. Klamme handen ook en vaak opgeblazen gevoel. Nu ik gelijk met flinke lijnen begin en daarna gewoon wat rustiger aan doe, voel ik me tenminste veel fijner. Verder denk ik dat je bij coke moet beseffen dat er een heel groot deel tussen je oren wordt bepaald. Maat van me denkt altijd dat we slechte coke hebben en begint al met het idee van "daar ga ik weinig van voelen". Ondertussen hebben we al vaak echt goede coke gehad, maar hij is steeds de enige die de kwaliteit vindt tegenvallen. Hetzelfde geldt voor slapen na coke. Denk dat veel mensen het wel bekend voorkomt. Moet jij de volgende dag bijv werken en denk je steeds "nog 7 uur tot de wekker gaat", "nog 6,5 uur tot de wekker gaat" dan doe je geen oog dicht. Ga je gewoon je nest in zonder je druk te maken over van alles en nog wat, val je gewoon in slaap. Klik om te vergroten... Ja da herken ik ook . Marja, coke blijft dure hobbie, en van het effect stelt ook niet onwijs veel voor, je word naderhand alleen maar opgefokt als je niks meer heb.. en je wilt altijd meer.. en dat blijft maar door je hoofd heen malen."
"Mattso zei: ik gebruikgebruikte het om te vroeger vaak lexotan 12mg na het feesten, of na een tripje naar de 8ste hemel, coke dus. nooit las mee gehad, ik gebruikte het om mijn hartslag terug rustig te laten worden om te slapen.. nooit problemen mee gehad, ik heb het enkel keren gemengd met alcohol, dit is niet aan te raden, je blijft hiervan wakker en je bent enooorm wasted je doet dingen die je liever niet had gedaan en als het voorbij is en je wordt wakker herinner je je echt NIETS. En dan spreek ik over een blackoutje van pakweg twintig uur aan een stuk. nu ben ik met alles gekapt, enkel nog een jointje.. mvg Klik om te vergroten... Goed dat je ben gekapt met alles"
"MDMA"
"Ik ben sinds ehm 9-12-06 gestopt met het gebruik van cocaine. Ik gebruikte het die paar maanden ervoor redelijk vaak. Naja ongeveer 1 gram per week.. dat was voor mij vrij vaak om zow maar te zeggen. Ik kon ook niet meer zonder. Het begon eigelijk vanaf februari 2006 eens een halfje in de maand.. en maart en april, mei, juni.. iets vaker en juli besefte ik dat ik verlsaafd begon te worden en kapte toen 2 maanden.. daarna werd het dus erger en gebruikte ik nog meer en nog vaker.. ook door de weeks wilde ik gaan gebruiken.. Helaas? had ik er het geld niet voor.. Toen kwam ik mijn vriendje(ex) tegen en kapte ik. Ook deze poging duurde 2 maanden.. in februari 2007 had ik 2x een terug val.. Sinds 15 februari 2007 ben ik tot nu toe clean gebleven.. dat is nu dus al bijna 11 maanden geleden. ...Hoelang ik het nu nog ga volhouden weet ik niet.. Ik heb genoeg geld, en nu het uit is met mijn vreindje kan ik makkelijk gaan doen wat ik wil als toen ik nog een relatie met hem had.."
"(Na 11 maanden clean te zijn geweest heb ik 1 weekendje weer eens gebruikt daarna ook niet meer.. en ook geen behoefte meer aan gehad) Ben sinds 24 december 2007 gestopt. Ik weet dat het al zoveelste keer is.. en weet ook dat ik nu hetzelfde zeg als jaar geleden maar toch wil ik er zolang van afblijven als kan.. blijft een verschrikkelijke drugs waar je beter nooit aan kan beginnen. Ik zie wel hoelang ik er vanaf blijf, elke dag is meegenomen. Beter is natuurlijk om nooit meer, maar dat kan ik niet garanderen.. dus ik zie wel. Zolang ik deze baan blijf houden en ik daar tevreden mee ben, scheelt ook al hoop dat ik van die drugs af blijf."
"dutch-lycan zei: al 26 dagen geen sos op Klik om te vergroten... Ik al 34 dagen"
"Doe dat dan ook gewoon. Doorzetten !!! Geef niet toe aan je verleiding. Ik snap je situatie, zit met hetzelfde, Ook net geld ontvangen, maar je kan veel leukere dinge mee doen, dan uitgeven aan klein beetje shit .. Je hebt er niets aan Straks voel je beter als je er tijdje vanaf blijft (nu 36 dagen clean )"
"Haha inderdaad wees verstandig en laat het links liggen Ik hoop het nieuwe jaar clean in te gaan en weer voor lange tijd te kappe"
"need^weed zei: t s gewoon een feit dat t effect van sos tegenover de prijs bar slecht is. sos slaat nergens op eigenlijk.... maar toch is t lekker :P Klik om te vergroten... tsja das wel waar, vooral die prijs.. is so minders ahja.. Hoe dan ook et blijft tog lekker xD Lijntje leggen, en het opsnuiven is tog ook iets aparts ervan.. en tsja als je gezellige sfeer heb, en je voelt juh goed dan is het gewoon relaxed.."