Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben je naar een pijnpolikliniek geweest in een ziekenhuis? Pijnpoli - Polikliniek | Ziekenhuis.nl Binnenkort een afspraak of meer weten over de pijnpoli? Lees hier meer over de klachten en behandelingen binnen de polikliniek. www.ziekenhuis.nl"
"Mijn ideale drugsfeest: Je woont in/vlakbij stad. Je bent met een grote groep mensen. Sommige willen thuis blijven en sommige gaan uit/naar buiten. Het gevoel dat iedereen iets aan het doen is en je overal kan aansluiten, niks is verplicht. Iedereen doet zn ding. Sommige aan het feesten, andere in hun eigen bubble, mensen aan het chillen op de bank en andere zijn buiten aan het wandelen. Heeerlijk. Ideale weer: zomer je hebt bedden met zachte dekbedden, banken, dans gedeelte, 2-3 kamers met verschillende muziek. Dempende/warme en af en toe wat kleurrijke lichten"
"Ik raad je echt aan dit met de huisarts te bespreken. Het is een heel normaal onderwerp omdat antidepressiva je libido kan verstoren. Nergens om voor te schamen en misschien krijg je informatie om op een goede manier hier iets aan te doen! Echt waar wees niet beschaamd hiervoor, iedereen kan om verschillende redenen een laag libido hebben. Jij weet waar het vandaan komt, probeer het verder uit te zoeken ."
"Voor het eerst 3mmc alleen aan het doen. Gaat om 1 bom en 2 snuifjes. Dit is niet de bedoeling om verder altijd alleen te doen. Ik vind het af en toe met feestjes super leuk om te doen. Maar ik had nog wat over van 3 weken terug. Ik ben even nieuwsgierig. Heeft iemand dat ook om 1 keer het even alleen te doen?"
"Jaaa ik vind drugs af en toe gebruiken super leuk. Maar ik heb mijn werk school,familie en sociaal leven wat ik erg belangrijk vind. Ik denk dat ik al 5 jaar nieuwsgierig ben om het 1 keer alleen te gebruiken. Om ervaring op te doen, ik ken mezelf en ik kan als ik over hou (drugs zakjes of een pil) weken laten liggen en er niet naar omkijken."
"Dankje voor je reactie! 😊"
"Dankjewel voot je zorgen! 😊 komt goed, ik heb totaal geen behoefte aan doordeweeks of wat dan ook. Dan zit ik helemaal in mijn werk ritme. Maar alleen deze keer word het alleen gebruiken! Het is leuk maar ik mis aanspraak op dit moment. Dan maar huishouden en muziek/serie/games op mn telefoon haha"
"Vervolg: nog nooit weer alleen gedaan, 1 keer was genoef"
"Re-style - feel alive (ft cammie robinson)"