Ik gebruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?
drugsforum.nl
#5
4 tijd
#6
Ik gebruik al een jaar 3mmc maar vroeg me af om de hoeveel tijd jullie bijpakken?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.