Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik vroeg mij af waar jullie allemaal graag naar luisteren wanneer jullie XTC gebruiken. Tot nu toe luister ik altijd naar house/dance muziek, en dat bevalt hartstikke goed, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en wil wel weer eens nieuws proberen! Ik hoorde van iemand dat klassieke muziek ook erg goed kan zijn, iemand ooit geprobeerd? Ik vier binnekort mijn verjaardag en ik ben een muzieklijstje aan het maken dus alle suggesties zijn welkom, van dance tot klassiek"
"Hallo allemaal, Afgelopen zaterdag heb ik wat wijn op, xtc en als laatste ketamine. Ik heb niet zoveel ketamine op, 4 kleine sleutels. Mijn zakje van 2 gram is nog zo goed als vol. Vandaag wakker geworden met een soort van buikpijn(nog nooit eerder gevoeld). Het lijkt meer op spierpijn. Het doet niet enorm veel pijn, maar het is erg vervelend. Zou dit een K-Kramp zijn? Ik lees dat dat meestal gebeurd bij vaak gebruiken en de hoeveelheid die je neemt. Ik schrik er wel van en hoop niet dat dit door de ketamine komt. Ik vind het leuk om af en toe te doen. Ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar wellicht komt dit jullie bekend voor."