Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine kramp

Ketamine kramp

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SmurfieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik wat wijn op, xtc en als laatste ketamine.

Ik heb niet zoveel ketamine op, 4 kleine sleutels. Mijn zakje van 2 gram is nog zo goed als vol.

Vandaag wakker geworden met een soort van buikpijn(nog nooit eerder gevoeld). Het lijkt meer op spierpijn. Het doet niet enorm veel pijn, maar het is erg vervelend.

Zou dit een K-Kramp zijn? Ik lees dat dat meestal gebeurd bij vaak gebruiken en de hoeveelheid die je neemt.

Ik schrik er wel van en hoop niet dat dit door de ketamine komt. Ik vind het leuk om af en toe te doen. Ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar wellicht komt dit jullie bekend voor.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan van alles zijn.... ook een blaasontsteking.
Als je last hebt en twijfelt ga even bij de huisarts langs.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
Smurfie zei:
Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik wat wijn op, xtc en als laatste ketamine.

Ik heb niet zoveel ketamine op, 4 kleine sleutels. Mijn zakje van 2 gram is nog zo goed als vol.

Vandaag wakker geworden met een soort van buikpijn(nog nooit eerder gevoeld). Het lijkt meer op spierpijn. Het doet niet enorm veel pijn, maar het is erg vervelend.

Zou dit een K-Kramp zijn? Ik lees dat dat meestal gebeurd bij vaak gebruiken en de hoeveelheid die je neemt.

Ik schrik er wel van en hoop niet dat dit door de ketamine komt. Ik vind het leuk om af en toe te doen. Ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar wellicht komt dit jullie bekend voor.
Klik om te vergroten...
Check dit topic. Je bent niet de enige, ook ik heb vergelijkbare ervaringen gehad. https://drugsforum.nl/threads/2f-ketamine-hulp.73683/#post-1819109
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketamine en alcohol samen zou ik sowieso afraden, slechte combinatie.
Denk niet dat dit k-cramps zijn maar eerder een reactie van je lichaam op dit combinatiegebruik.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit klinkt niet als K-cramps.
Als je dat hebt is er geen twijfel.
Dan rol je op de grond van de pijn.

Sterkte!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketalicious zei:
Ketamine en alcohol samen zou ik sowieso afraden, slechte combinatie.
Denk niet dat dit k-cramps zijn maar eerder een reactie van je lichaam op dit combinatiegebruik.
Klik om te vergroten...
De combi keta en alcohol combineren is voor het lichaam toch niet zo erg?
Enige wat wel gevaarlijk is met deze combi is dat je de kans op bijvoorbeeld bewusteloosheid vergroot. Ik kan er naast zitten hoor....

Alcohol en keta combineren is niet handig maar voor het lichaam niet extra belastend. Is trouwens ook een verschrikkelijke combinatie trouwens als je het mij vraagt.
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
De combi keta en alcohol combineren is voor het lichaam toch niet zo erg?
Klik om te vergroten...

Voor je hersenen vooral extra toxisch. Ketamine verdoofd je hersenen en zorgt voor geheugenverlies en alcohol droogt je uit (en is ook verdovend) dus je krijgt een extra opdonder. Misschien als je extra veel water drinkt dat het meevalt maar deze combi leverde mij in ieder geval geen plezier op
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wij weten dit allemaal beter dan je huisarts dus ben blij dat je het hier komt vragen...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mezelf zei:
Is trouwens ook een verschrikkelijke combinatie trouwens als je het mij vraagt.
Klik om te vergroten...

💯

Oprecht de vreselijkste combinatie ooit, voor mij. Eén keer op het idee gekomen om aangeschoten ketamine in m’n neus te douwen - NOOIT WEER.

Sorry voor de off-topic, maar ik voel me gewoon weer een beetje als hoe ik me toen voelde (= potverdorie toch een partij sleeecht) door dit alleen te lezen. 😅

Would not recommend!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."