Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is er ook nog een after?"
"HEBBEN WE ER ZIN IN??!! Ik niet, kutfeest..."
"Rabbithole zei: Smulpaapje gaat ook mee! Klik om te vergroten... + een lijntje dex Lauu zei: Nee niet Smulpaapje en haar pretbek Klik om te vergroten... Haha, moet jij nodig zeggen"
"Wat een trip was dat Snel weer!"
"Chris Pontius zei: ik zit meer te smaken met me mond/tong dan dat ik echt loopt te malen met me kaken Klik om te vergroten... Hahaha, ik kan me opeens herinneren dat ik op een gegeven moment superhard met mijn tong aan het bewegen was in mijn mond omdat ik me zo rusteloos voelde Maar kaakmalen viel gelukkig wel mee ja, hoogstens af en toe wat uitschieters."
"Harderstyles zei: T: Ik loop net effe de trap op en af, ik voel me echt zo'n tevreden ouwe baas van 75 als ik dat doe met een koffertje in de hand en een hoedje op met een veer erin! Wellicht hebben jullie geen idee wat ik bedoel maar zo voel ik me als ik trap loop momenteel Klik om te vergroten... Helemaal geweldig, ik heb er een mooie mental image van!"
"Wat een geweldig report! Enne... ik moet nog steeds lachen om die piccolini-grap, haha. Vreemd trouwens dat jij toch echt precies hetzelfde als ik mee hebt gemaakt, terwijl ik dacht dat we toch wel in een ander wereldje zaten allebei."
"Bovenstaande post brengt herinneringen boven van zaterdag Maar heb nu vooral nog last van duizelingen, al twee dagen Heb ik ook vaker na xtc, meestal alleen als ik een iets hogere dosis heb gebruikt..."
"Volgens het testcentrum niet (niet dat ze naar het lab zijn gegaan...). Ik stond ook niet superstrak ofzo, en aangezien ik het wel vaker heb gehad denk ik dat het toch aan de dosis lag."
"Cooper zei: Oh ja ik heb er nog een!! Lijkt de wereld de 2/3/4 dagen na the substance ook grijs? Leeg en kil? een beetje surreal allemaal, niet echt heel onprettig, maar zou er niet te lang in willen zitten. Klik om te vergroten... Ja inderdaad! Tot twee dagen erna verkeer ik altijd een beetje in een soort droomwereld. Mijn emoties zijn ook super afgezwakt dan. En de muziek inderdaad... Afgelopen zaterdag hele hardcore-nummers gehoord in het gedender van de trein... Levensecht!"