Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarom wil je op de terugweg, als je begint in te kakken, een lijntje speed nemen? Dit is toch juist goed? Is logisch dat je moe wordt en dan kan je thuis nog redelijk slapen, anders krijgt je lichaam helemaal geen rust. En nou ja, sowieso lijkt het me niet de gezondste combinatie.."
"Re: Xtc pil waarvan ik nuchter bleef, maar mijn vrienden wel Yo gast, hoe lang geleden had je het daarvoor gebruikt? Je weet wel dat het fijne (gelukzalige) gevoel van xtc alleen optimaal is als je er minimaal 6-8 weken tussen laat he. Als je het dus bijvoorbeeld een week later gebruikt krijg je alleen de energieke effecten (en dus ook het zweten en dergelijken). Peace"
"Barinta zei: Dat vind ik dus juist niet goed, anders had ik de vraag niet gesteld. Je geeft me een beetje irrelevante informatie. Iemand die hier wel ervaring mee heeft? Klik om te vergroten... Ok. Veel plezier met de opvolgende verneukte dagen daarna. Geen serotonine meer in je koppie en geen nachtrust gehad, lekkeeeeerrr"
"SmartieAndMe zei: Wij proberen altijd op zo onverwacht mogelijke momenten zo verbaasd mogelijk ZO! te roepen, net alsof er iets heel bijzonders gebeurt. Vooral ook nog ergens willekeurigs naar wijzen en verbaasd kijken. Altijd mooi hoe mensen zoeken waar je het over hebt om daarna erachter te komen dat het nergens over gaat Klik om te vergroten... Haha OT: Wouw! Ojo nice dit. Ik voel me echt lekker man. We moeten kosten wat kost altijd vrienden blijven man. Ey geef me een knuffel dan. Ey beter blijven we nog ff man, dit is te leuk. Die gaan ook hard. Kijk hoe chille sfeer. Snoepjes zijn goed man."
"Aight, maar wat is nou echt de reden dat je ook speed gaat nemen, want moe zijn op de terug rit is toch niet erg?"
"Barinta zei: Smoken zei: Aight, maar wat is nou echt de reden dat je ook speed gaat nemen, want moe zijn op de terug rit is toch niet erg? Klik om te vergroten... Nee, maar wil nog doorhalen. Er is daarna een after-party en ga met een redelijke groep heen en als de planning zo uitkomt dat we daarheen gaan wil ik nog even door kunnen gaan. Heb genoeg ervaring met XTC maar niet in combinatie met.. Klik om te vergroten... Oh zo, dan neem ik me woorden terug. Klinkt wel nice. Ik dacht dat je xtc ging nemen op een feest en dan op de terugweg richting huis speed ging nemen, zodat je niet moe bent tijdens de terug rit en vervolgens niet kan slapen.... dat leek me echt triest. Maar jah, zo gaat het wel een lijpe nacht en dag worden dan."
"Pandan zei: Het valt gewoon te combineren, maar of het gezond is is een andere vraag! Klik om te vergroten... Haha dat denk ik niet nee :')"
"Ik zeg je eerlijk, wat super makkelijk is te doen in een club en voor mij het beste helpt en tevens één zieke chille space geeft is: ijsklontjes kauwen. Weet je wel gewoon colatje halen en de ijsklontjes bewaren tot het eind om heerlijk op te zuigen en je koelt ook lekker af dan. Facking relaxd"
"Mijn tip: Niet met de pil bezig zijn, maar met het feestje. Ik begin ook nuchter tot ik heerlijk in het feest zit (duurt bij mij niet lang) en vaak neem ik niet eens bij, want ja, waarom zou ik, het love gevoel komt toch niet meer terug en het maakt de dagen erna alleen maar kutter."
"Wooow dikke space. Ik zou bij god niet weten hoe de fack jullie precies zo'n zelfde space hebben, maar waarschijnlijk hadden jullie echt een ziek raar gevoel daarna. Maar misschien heeft het ook gewoon te maken met je gezichtsveld wat raar gaat doen als je zo dichtbij elkaar zit plus de drugs die je brein raar laat doen. Maar klinkt wel lijp. En ik weet dat ik het niet mag vragen, maar hoe de fack kom je in zo'n situatie!? :')"