Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD, wiet en zometeen nog MDMA en hasj?

LSD, wiet en zometeen nog MDMA en hasj?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahahah begin blokjes hasj doormidden te drukken en lachkicks en pissen man en microscoop was zoooo mooi wollahhhhhhhhhhhhhh haha echt man
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yo,

ik ben eeneend en ik heb al 4x getript op lsd, 1x zo erg dat ik iemands ogen in kattenogen heb zien veranderen en een piratenschip in regenboog kleuren zag. Woow, sorry dit moet hier even staan en vanaf nu ga ik niet meer met hoofdletters typen, want zeg zelf... fuck dat je moet steeds op shift drukken terwijl je daar geen zin i hebt en shit maar oke. ik heb net ongeveeer 1,7 zegels gehad van ik meende 140 mics(?) en begin ze al een beetje te voelen. Ik heb hiervoor ook al 2x op truffels getript en beide keren ging ik gewoon goed en lekker en wat het super maar toen ik ging blowen in beide trips ging ik beide keren out. 1x viel ik helemaal van de wereld af en kwam ik op een soort plein met een pilaar heel raar en eng maar toch zoo vet. Dus ik heb nu net ook een bong hit gehad met amnesia haze en die klapt nu zeker aardig ik zeg dat ik al 90% voel hahaha maar omdat lsd dus ook een psychedelica is (mdma + wiet is goddelijk) was ik een beetje bang dat ik hierdoor misschien bad door zou kunnen gaan. Jeetje ik begin nu al een beetje mn kaken op elkaar te doen, en dat van lsd? bij mdma en ritalin had ik dat altijd wel maar bij lsd niet, raar maar misschien doord de wiet. maarja ik ga zo wel updaten enzo denk ik en ik voel me echt super, alles tintelt ik moet plassen terwijl ik niet moet plassen, relaxed. trippt gevoel, alles zit om een groen en paars randje (heb ik altijd met psychedelica),

dus peacee :smoke:
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#3
heheheeheheh :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: zo'n geluks gevoel en lacherig
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow voelt erg fijn ik ga nu met een microscoopje wiet en hasj bekijken en met een ding spelen waar je echt super vette mooie dingen inziet ik upload daar nog wel foto's van over ik snap echt niet waar ik over typ trouwens en alles beweegt wow deze lsd kikt wel snel ik miss omdat ik er hard op zoog en nohomo trouwens wow ik typ echt automatisch wacht :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: die moesten daar even anders is het niet in balans
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb hier sneeuwwitje en sneuwwwitje wiwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwil gerooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookt worden hahahha
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu ik dit terug lees snap ik er niks van, maar dit was toch wel de mooiste lsd (candyflip) trip die ik ooit heb gehad. Damnnn, om 4 uur snachts wanneer het een beetje licht begon te worden draaide ik een joint en rookte die uit 't raam op. En ik woon op een boerderij, dus het uitzicht was super! Het was mistig, schemerig (donker) en alles had een paarse magische gloed. Ik dacht echt even voor een moment wooooow ik ben in een magisch oerwoud beland want daar leek het echt op! Het was zooooo mooi, alles bewoog, mist, lampjes, bomen die golfden, magische kleuren en een dikke joint. WAUW! Toen nog op mijn kamer lekker doorgetript tot een uur of 9, die avond naar m'n vrienden gegaan en ik ben daar terwijl ik gewoon naast haar lag in slaap gevallen. Was wel een avontuurtje, binnenkort weer :flushed: :flushed: . (Ik weet dat dat niet goed is, maarja)
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wouw! Klinkt facking vet.
Ook wel lachen om te lezen toen je echt keihard aan het trippen was.

eeneend zei:
omdat ik er hard op zoog en nohomo trouwens wow ik typ echt automatisch wacht :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: die moesten daar even anders is het niet in balans
Klik om te vergroten...

Hehe :')
Is ie weer in balans? :P
En lol hard zuigen hehe
Gekke booooyyyy :rock:

Maar ik zou die MDMA volgende keer weg laten, want LSD zelf en wiet is niet zo schadelijk, maar door die MDMA maak je het gelijk ongezond, terwijl met alleen wiet en LSD je een onvergetelijke avond hebt, zonder erg veel schade.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Smoken zei:
Maar ik zou die MDMA volgende keer weg laten, want LSD zelf en wiet is niet zo schadelijk, maar door die MDMA maak je het gelijk ongezond, terwijl met alleen wiet en LSD je een onvergetelijke avond hebt, zonder erg veel schade.
Klik om te vergroten...

Ik deel deze gedachte met Smoken. Vaak wordt er door de meesten te veel MDMA ingenomen, waardoor het M-gevoel de trip naar de achtergrond kan gaan drukken. Plus dat je meteen de dagen erna een wrakje bent, ik wel in elk geval.

Ik zou persoonlijk die M lekker hebben bewaard tot er weer een leuk feestje met raggende basslines op mijn pad zou komen. ^^

Maar het is leuk om te lezen dat je wel degelijk een chille avond kunt hebben op deze combo, bedankt voor het delen van je verhaal! :rock:


Groetjes,
Dernael. :stoned:
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yo,

bedankt voor jullie reacties! Het is idd misschien beter om die mdma weg te laten, maar ik vind het dan gewoon een stuk vetter. Ik heb nog compleet het lsd trip gevoel enzo, maar dan met de mdma euforie, blijheid en alle leuke dingen erbij. Ik hallucineer er ook iets leuker door. Verder heb ik er trouwens nog nooit een kater van gehad, alleen de volgende dag beetje brak door het feit dat ik maar een paar uurtjes slaap en nog beetje naspace.

- Peace
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#10
eeneend zei:
Yo,

bedankt voor jullie reacties! Het is idd misschien beter om die mdma weg te laten, maar ik vind het dan gewoon een stuk vetter. Ik heb nog compleet het lsd trip gevoel enzo, maar dan met de mdma euforie, blijheid en alle leuke dingen erbij. Ik hallucineer er ook iets leuker door. Verder heb ik er trouwens nog nooit een kater van gehad, alleen de volgende dag beetje brak door het feit dat ik maar een paar uurtjes slaap en nog beetje naspace.

- Peace
Klik om te vergroten...

Als je dan toch een vorm van euforie wilt ervaren, maar in veel mindere mate, zou ik je kanna aanraden. Dat kan ook psychedelische effecten versterken. Ik ben er wel eens heerlijke spacend stoned mee geworden en ook wel eens een heerlijke prettige intense truffeltrip gehad.

Maar laat die MDMA lekker liggen joh. Laat het voor een gek feestje ofzo, zoals Zomerkriebels in Utrecht :grin:
Daar was ik gister geweest, met een snoepje (bijna een hele van 150mg) en was super leuk.
MDMA is als je het mij vraagt toch wel echt een partydrugs.

Keep it safe and enjoy :wave:
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#11
Smoken zei:
eeneend zei:
Yo,

bedankt voor jullie reacties! Het is idd misschien beter om die mdma weg te laten, maar ik vind het dan gewoon een stuk vetter. Ik heb nog compleet het lsd trip gevoel enzo, maar dan met de mdma euforie, blijheid en alle leuke dingen erbij. Ik hallucineer er ook iets leuker door. Verder heb ik er trouwens nog nooit een kater van gehad, alleen de volgende dag beetje brak door het feit dat ik maar een paar uurtjes slaap en nog beetje naspace.

- Peace
Klik om te vergroten...

Als je dan toch een vorm van euforie wilt ervaren, maar in veel mindere mate, zou ik je kanna aanraden. Dat kan ook psychedelische effecten versterken. Ik ben er wel eens heerlijke spacend stoned mee geworden en ook wel eens een heerlijke prettige intense truffeltrip gehad.

Maar laat die MDMA lekker liggen joh. Laat het voor een gek feestje ofzo, zoals Zomerkriebels in Utrecht :grin:
Daar was ik gister geweest, met een snoepje (bijna een hele van 150mg) en was super leuk.
MDMA is als je het mij vraagt toch wel echt een partydrugs.

Keep it safe and enjoy :wave:
Klik om te vergroten...
Ik ben er mee eens dat voor de meeste mensen MDMA een party drug is, ik zelf hou niet zo van feesten (drukke plekken) en neem liever een pilletje als ik met vrienden ben of soms alleen voor een magisch avondje. Maar als je alleen bent en je neemt een hoge dosis mdma, en rookt dan echt veel sativa(-dominante) wiet soortjes puur uit een pijp of een bong dat je dan wel echt in een trip komt. Dan begin ik ook echt te trippen van alleen mijn goede vriendin Molly :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."