#1
hahahah begin blokjes hasj doormidden te drukken en lachkicks en pissen man en microscoop was zoooo mooi wollahhhhhhhhhhhhhh haha echt man

zo'n geluks gevoel en lacherig
die moesten daar even anders is het niet in balanseeneend zei:omdat ik er hard op zoog en nohomo trouwens wow ik typ echt automatisch wacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die moesten daar even anders is het niet in balans
Smoken zei:Maar ik zou die MDMA volgende keer weg laten, want LSD zelf en wiet is niet zo schadelijk, maar door die MDMA maak je het gelijk ongezond, terwijl met alleen wiet en LSD je een onvergetelijke avond hebt, zonder erg veel schade.

eeneend zei:Yo,
bedankt voor jullie reacties! Het is idd misschien beter om die mdma weg te laten, maar ik vind het dan gewoon een stuk vetter. Ik heb nog compleet het lsd trip gevoel enzo, maar dan met de mdma euforie, blijheid en alle leuke dingen erbij. Ik hallucineer er ook iets leuker door. Verder heb ik er trouwens nog nooit een kater van gehad, alleen de volgende dag beetje brak door het feit dat ik maar een paar uurtjes slaap en nog beetje naspace.
- Peace

Ik ben er mee eens dat voor de meeste mensen MDMA een party drug is, ik zelf hou niet zo van feesten (drukke plekken) en neem liever een pilletje als ik met vrienden ben of soms alleen voor een magisch avondje. Maar als je alleen bent en je neemt een hoge dosis mdma, en rookt dan echt veel sativa(-dominante) wiet soortjes puur uit een pijp of een bong dat je dan wel echt in een trip komt. Dan begin ik ook echt te trippen van alleen mijn goede vriendin MollySmoken zei:eeneend zei:Yo,
bedankt voor jullie reacties! Het is idd misschien beter om die mdma weg te laten, maar ik vind het dan gewoon een stuk vetter. Ik heb nog compleet het lsd trip gevoel enzo, maar dan met de mdma euforie, blijheid en alle leuke dingen erbij. Ik hallucineer er ook iets leuker door. Verder heb ik er trouwens nog nooit een kater van gehad, alleen de volgende dag beetje brak door het feit dat ik maar een paar uurtjes slaap en nog beetje naspace.
- Peace
Als je dan toch een vorm van euforie wilt ervaren, maar in veel mindere mate, zou ik je kanna aanraden. Dat kan ook psychedelische effecten versterken. Ik ben er wel eens heerlijke spacend stoned mee geworden en ook wel eens een heerlijke prettige intense truffeltrip gehad.
Maar laat die MDMA lekker liggen joh. Laat het voor een gek feestje ofzo, zoals Zomerkriebels in Utrecht
Daar was ik gister geweest, met een snoepje (bijna een hele van 150mg) en was super leuk.
MDMA is als je het mij vraagt toch wel echt een partydrugs.
Keep it safe and enjoy![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."