Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer truffels ( Golden teachers)

Eerste keer truffels ( Golden teachers)

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Smoken zei:
Wouw! Het klinkt wel echt veel heftiger dan zoals ik het had ervaren.
Ik had alleen maar visuals, met ook een half doosje, Purple Rain dan en die keer daarna twee derde doosje Golden Teachers.

Achja truffels zijn gewoon te gek! :grin:
Ik ga het weer doen in de kerstvakantie met een vriend en een vriendin van me
Hoop dat ik dan ook nog kan chillen met de ijsberen :P
Klik om te vergroten...

Klinkt leuk :grin:
Wees wel op de hoogte dat je dan beter je truffels lekker binnen in de warmte op eet en binnen tript, want na eigen ervaringen kan ik besluiten dat truffels beter werken in een warme omgeving. Een maand geleden at ik ze buiten op en kreeg geen visuals maar eenmaal binnen begon het plezier :grin:

Greets
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Herbalisme zei:
Smoken zei:
Wouw! Het klinkt wel echt veel heftiger dan zoals ik het had ervaren.
Ik had alleen maar visuals, met ook een half doosje, Purple Rain dan en die keer daarna twee derde doosje Golden Teachers.

Achja truffels zijn gewoon te gek! :grin:
Ik ga het weer doen in de kerstvakantie met een vriend en een vriendin van me
Hoop dat ik dan ook nog kan chillen met de ijsberen :P
Klik om te vergroten...

Klinkt leuk :grin:
Wees wel op de hoogte dat je dan beter je truffels lekker binnen in de warmte op eet en binnen tript, want na eigen ervaringen kan ik besluiten dat truffels beter werken in een warme omgeving. Een maand geleden at ik ze buiten op en kreeg geen visuals maar eenmaal binnen begon het plezier :grin:

Greets
Klik om te vergroten...

Okay, ja das dan ongeveer net als met wiet.
Relaxd binnen is sowiso chiller.
Echt zin :)
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Smoken zei:
Herbalisme zei:
Smoken zei:
Wouw! Het klinkt wel echt veel heftiger dan zoals ik het had ervaren.
Ik had alleen maar visuals, met ook een half doosje, Purple Rain dan en die keer daarna twee derde doosje Golden Teachers.

Achja truffels zijn gewoon te gek! :grin:
Ik ga het weer doen in de kerstvakantie met een vriend en een vriendin van me
Hoop dat ik dan ook nog kan chillen met de ijsberen :P
Klik om te vergroten...

Klinkt leuk :grin:
Wees wel op de hoogte dat je dan beter je truffels lekker binnen in de warmte op eet en binnen tript, want na eigen ervaringen kan ik besluiten dat truffels beter werken in een warme omgeving. Een maand geleden at ik ze buiten op en kreeg geen visuals maar eenmaal binnen begon het plezier :grin:

Greets
Klik om te vergroten...

Okay, ja das dan ongeveer net als met wiet.
Relaxd binnen is sowiso chiller.
Echt zin :)
Klik om te vergroten...

Als het warm is buiten zijn truffels VEEL chiller en is je trip veel interessanter, binnen is wel leuk maar het is altijd leuker om buiten rond te lopen en gewoon allerlei details ontdekken in je omgeving waar je anders nooit op lette en de goddelijkheid van de natuur beleven ;D
Maar binnen trippen kan zeker ook fantastisch zijn, wel moet je dan maken dat je eventueel wat elementen hebt om je mee te amuseren, Goa muziek, films, afbeeldingen van mooie natuurverschijnselen kunnen je hier erg bij helpen :grin:

Greets
M
MagicienLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo te lezen heb je echt een top ervaring gehad!
Wil zelf ook nog truffels doen met vrienden.
Dit verhaal heeft me helemaal overgehaald :grin:

ps. blijf meer reports schrijven! :mrgreen:

Greets
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk om te lezen dat de truffels je erg bevallen zijn. Helaas heb ik nog nooit zo hard getript op de tripknollen, en al helemaal niet op een half doosje!..

Wat is er mis met mijn hoofd? waarom heb ik standaard meer nodig dan menig ander persoon?..

Curse my ultra resistant brain! :P

Thanks for sharing.

groetjes,
Dernael.
S
Speedfight2Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wie: Vriendengroep van zo'n 10 man waarvan 6 nuchter waren.
Setting: In de duinen op vakantie.
Wat: 7,5gram Golden teachers op lege maag.

We waren met ze 10en en we hadden 2 pakjes truffels mee, ik en nog 3 mensen namen een halve portie (goldenteachers) in. De rest bleef nuchter.. Ik vond de smaak echt heel smerig en had moeite om het binnen te houden... Na de inname gingen ik en vriend1 wat afgelegen in de duinen liggen waar we naar de wolken gingen staren, we voelde ons een beetje vaag en begonnen de kleuren en geluiden helderder te zien/horen. Na zo'n 3 kwartier kwamen de eerste open-eyed visuals, dit kwam behoorlijk heftig over aangezien we dit nog nooit eerder meegemaakt hadden, ik zag allemaal schedels en enge gezichten in de lucht rond zweven. Mijn lichaam voelde aan als een soort vloeistof wat niet meer als mijn lichaam voelde, ik begon een beetje stress te krijgen en vertelde tegen vriend1 wat ik zag/voelde. Hij antwoorde: "negeer dat, denk aan leuke dingen!". Dat deed ik en dat hielp meteen. Ik begon echt overal in de lucht vechtende puppies te zien. Toen zei vriend1 tegen mij: "doe je ogen is dicht! Dat is zoooo vaag!".

Dat deed ik, en ik zag alle kleuren van de regenboog op me af komen, die veranderde in vliegende, gekleurde draken die op me af kwamen, een grote indianen vrouw begon tegen me te praten(ik hoorde geen stem), ik zag gekleurde landschappen met bloemetjes en molens, allemaal rare figuren die me aanstaarde en op me af kwamen... Het werd me even te veel dus ik opende mijn ogen. Ineens zei vriend1 tegen me: "eey! Ik liep net door de sahara met een kameel! :openmouth: ". Ik voelde me erg goed, het was heftig maar het was allemaal heel bijzonder. Toen kwam de rest van de groep uit het niets aanstormen, dat eigenlijk het hele moment verpestte. Vriend2 ( een mede tripper) zei: "oo mijn god jongens in die allemaal mario's in de lucht ! Zoo vet dit!!". Dus hij kwam bij ons zitten en na een tijdje begon hij zich een beetje raar te gedragen, hij raakte helemaal in paniek en zei dat de hele wereld nep was en dat hij wou dat het stopte, hij werd helemaal gek in z'n hoofd en zei dat hij naar het ziekenhuis wou, dus wij roepte de rest van de groep zodat ze hem gerust konden stellen dat alles na een tijdje over zou gaan, vriend1 en ik waren gelijk ergens anders gaan liggen, we woude namelijk niet bad gaan door hem..

Wij lagen dus weer op een afgelegen plekje en de groep waar we mee waren deed muziek aan, dit had een heel vet effect. Ik had mijn ogen nog open en zag overal salsa dansende weerwolven in de lucht. Ik deed mijn ogen weer dicht en belande in een tunnel met allemaal knipperende discolichtjes en golvende streepjes, ik ging steeds dieper de tunnel in en alles vervormde, ik zag overal golvende wolken en een soort van vage oude azteken en indianen. Toen schrok vriend1 ineens en zei dat hij voor zijn gevoel even te diep in de trip zakte. Dus we deden even onze ogen open en vertelde elkaar wat we allemaal hadden gezien en hoe we ons voelde. Er kwam een nuchtere vriend aanlopen en bood ons een snoepje aan, daar hadden we wel zin in en aten het snoepje op, het smaakte heel zoet en lekker, alleen mijn kaak voelde zo raar aan dat ik geen idee had of ik nou aan het kouwen was of dat ik er op aan het sabbelen was.... We gingen even bij de groep zitten om te kijken wat hun aan het doen waren, terwijl we er heen liepen zag ik overal glijdende ijsberen... In het zand, in de duinstruiken, in de wolken echt overal... Ik vond het wel grappig en moest er wel om lachen. Toen we bij de rest zaten vertelde ik wat ik allemaal had gezien, ze vonden het prachtig en vonden het allemaal geniaal, ik ging weer even alleen liggen en deed m'n ogen dicht, er kwam iemand mee op een beetje op me te letten of alles goed ging, ik deed mijn ogen weer dicht en zag een grote leeuw met z'n hoofd schudden, het leek alsof ik een groot legozwaard in mijn hand had en zo kon ik de leeuw bevechten met het legozwaard.. Ik deed mijn ogen weer open om het tegen die vriend te vertellen. Hij vond het allemaal prachtig en we gingen weer bij de groep zitten, het begon geleidelijk minder te worden, en vriend1 zei dat hij zich al bijna nuchter voelde, ik voelde me ook al een stuk helderder alleen ik zag nogsteeds overal glijdende ijsberen in de lucht.. Het was inmiddels 6/7uur later ( inname was om 12.00, het was toen ong 18.00/19.00 uur), we gingen weer terug naar de kamping om wat te eten. Na het eten voelde ik me weer wat meer nuchter alleen had ik nog een beetje stoned gevoel. Die avond zijn wij ( de trippers ) vroeg naar bed gegaan, we waren allemaal helemaal uitgeput van deze geweldige ervaring. ( Met de jongen die bad ging is het allemaal goed gekomen, hij was zelfs eerder uit de trip dan de rest..)

Na deze keer heb ik het nog 3 x gedaan, maar geen van de keren was het zo'n vette ervaring als deze keer..
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi trip report, zo te zien een leuke ervaring ;D
Wat ik me wel afvraag is: Zijn Golden Teachers geen paddo's in plaats van truffels?

Greets,
Herb
S
Speedfight2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Herbalisme zei:
Mooi trip report, zo te zien een leuke ervaring ;D
Wat ik me wel afvraag is: Zijn Golden Teachers geen paddo's in plaats van truffels?

Greets,
Herb
Klik om te vergroten...


Ik heb ze gewoon als truffels gekocht in een smartshop, en het waren toch echt golden teachers ( stond op de verpakking ) haha. En ja het was zeker een leuke ervaring maar wel heel heftig vond ik zelf :P .
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speedfight2 zei:
Herbalisme zei:
Mooi trip report, zo te zien een leuke ervaring ;D
Wat ik me wel afvraag is: Zijn Golden Teachers geen paddo's in plaats van truffels?

Greets,
Herb
Klik om te vergroten...


Ik heb ze gewoon als truffels gekocht in een smartshop, en het waren toch echt golden teachers ( stond op de verpakking ) haha. En ja het was zeker een leuke ervaring maar wel heel heftig vond ik zelf :P .
Klik om te vergroten...

Hmmm, erg interessant, wist helemaal niet dat Golden Teachers ook truffels waren, zal eens verkrijgen of ze in smartshop waar ik normaal ga verkrijgbaar zijn. Ben zelf een groot liefhebber van truffels ( Eigenlijk van alle psychoactieven) maar nu zoek ik iets heftigers, ben van plan binnenkort mescaline of Lsd te proberen.
Heb zelf ook de indruk dat truffels de eerste keren erg heftig uitpakken, maar naarmate je beter kennismaakt ermee hoe beter je je trip kan sturen ;D
Hoop meer van je te lezen, alles is erg mooi omschreven ;D

Greets,
Herbalisme
S
Speedfight2Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Herbalisme zei:
Speedfight2 zei:
Herbalisme zei:
Mooi trip report, zo te zien een leuke ervaring ;D
Wat ik me wel afvraag is: Zijn Golden Teachers geen paddo's in plaats van truffels?

Greets,
Herb
Klik om te vergroten...


Ik heb ze gewoon als truffels gekocht in een smartshop, en het waren toch echt golden teachers ( stond op de verpakking ) haha. En ja het was zeker een leuke ervaring maar wel heel heftig vond ik zelf :P .
Klik om te vergroten...

Hmmm, erg interessant, wist helemaal niet dat Golden Teachers ook truffels waren, zal eens verkrijgen of ze in smartshop waar ik normaal ga verkrijgbaar zijn. Ben zelf een groot liefhebber van truffels ( Eigenlijk van alle psychoactieven) maar nu zoek ik iets heftigers, ben van plan binnenkort mescaline of Lsd te proberen.
Heb zelf ook de indruk dat truffels de eerste keren erg heftig uitpakken, maar naarmate je beter kennismaakt ermee hoe beter je je trip kan sturen ;D
Hoop meer van je te lezen, alles is erg mooi omschreven ;D

Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...


Ja de eerste keer pakte inderdaad het aller heftigst uit, de keren daarna was het toch echt minder. Dat van de trip sturen ben ik het helemaal met je eens! De laatste keer dat ik truffelde merkte ik dat ook zeker. Als het een beetje te veel werd of als de hallucinaties wat negatiever werden hoefde ik alleen maar een beetje te glimlachen en alles en iedereen was weer blij! Echt heel fijn was dat haha,

Bedankt voor je reactie! Als ik weer zo'n geweldige trip mee maak zal ik het zeker posten ^^
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speedfight2 zei:
Herbalisme zei:
Speedfight2 zei:
Mooi trip report, zo te zien een leuke ervaring ;D
Wat ik me wel afvraag is: Zijn Golden Teachers geen paddo's in plaats van truffels?

Greets,
Herb
Klik om te vergroten...


Ik heb ze gewoon als truffels gekocht in een smartshop, en het waren toch echt golden teachers ( stond op de verpakking ) haha. En ja het was zeker een leuke ervaring maar wel heel heftig vond ik zelf :P .
Klik om te vergroten...


Ja de eerste keer pakte inderdaad het aller heftigst uit, de keren daarna was het toch echt minder. Dat van de trip sturen ben ik het helemaal met je eens! De laatste keer dat ik truffelde merkte ik dat ook zeker. Als het een beetje te veel werd of als de hallucinaties wat negatiever werden hoefde ik alleen maar een beetje te glimlachen en alles en iedereen was weer blij! Echt heel fijn was dat haha,

Bedankt voor je reactie! Als ik weer zo'n geweldige trip mee maak zal ik het zeker posten ^^
Klik om te vergroten...

Ok, zeker doen ;D

Greets,
Herbalisme
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wouw! Het klinkt wel echt veel heftiger dan zoals ik het had ervaren.
Ik had alleen maar visuals, met ook een half doosje, Purple Rain dan en die keer daarna twee derde doosje Golden Teachers.

Achja truffels zijn gewoon te gek! :grin:
Ik ga het weer doen in de kerstvakantie met een vriend en een vriendin van me
Hoop dat ik dan ook nog kan chillen met de ijsberen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."