Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook overmatig last van zweten, waardoor ik met mn wat langere haren al snel als een bezwete hond over een hardcore feestje dwaal en rare gezichten aantrek... Alhoewel, ik ervaar het nooit als paranoia ofzo,,"
"Ik snap wel wat je bedoeld, je ziet het niet super duidelijk ofzo maar t zijn allemaal kleine stipjes. Hoort denk ik gewoon bij een flinke dosis pep, echter is dit niet echt hallucineren vind ik."
"Hmm pep is nog lichter qua space op je als een joint. Pas bij wat grotere dosissen ervaar ik een beetje space, maar niet heel erg ofzo."
"Aah leuk geschreven reportje! Veel herkenbare dingen van mijn eerste keer! Ook nog dingen die elke keer weer terug komen op een festival. Naar wat voor genre festival ga je ?"
"Leuk reportje van een leuke avond! Als ik jou was zou ik je dosis 4F gewoon onveranderd houden en beginnen met minder XTC. Een kwartje van een 200mg pil zou genoeg moeten zijn met al 4F op. Door de 4F voel je de XTC 2 a 3 keer zo hard ( mijn ervaring ) ."
"Ten eerste, mooi report! Kan me goed voorstellen dat die methox de trip flink versterkd. 2 2CB's in een keer is op zichzelf al wat, heb er zelf ook ervaring mee, In tegen stelling tot het combineren van 2CB met andere drugs heb ik bij mijn allereerste keer 350 mg MDMA verspreid over de nacht en 1 blauw 3D hartje (Eerste keer MDMA in kristalvorm, wel eerdere ervaring met xtc en ook eerste keer 2CB ). Echt geweldig! Ik voelde me verbonden met de tuin waarin ik me bevond en muziek is nog nooit zo intens geweest! Binnekort 2CB + Lachgas proberen, schijnt ook geweldig te zijn!"
"Hoi, ik vraag me dit al een hele lange tijd al af! Ondertussen ben ik 2 jaar en wat langer al samen met mijn vriendin ter allereerst. Ik ervaar vaak dat als ik mdma gebruik dat ik een zeer sociaal persoon ben, ik kan uren lang mezelf vermaken met een en dezelfde persoon. Dit doe ik dan automatisch ook tijdens gebruik, vaak op feestjes raak ik een beetje verliefd op altijd een vrouwlijk persoon. Mijn intentie is niet om haar te zoenen of wat dan ook, maar om haar beter te leren kennen en vooral een leuke tijd met haar te hebben. Dan trek ik het hele feestje veel met diegene op en hebben we het echt leuk alsof we letterlijk een stelletje zijn, zo voelt het op dat moment dan tenminste, klinkt raar als ik vertel dat ik gewoon een vriendin heb. Ik zie mijn mede gebruiker dan ook zeer zeker niet als mijn vriendin ofzo op dat moment, hoogstens knuffelen we een paar keer en dat vind ik ook prima. Meer zou ik ook niet willen doen, die behoefte heb ik ook niet. Ik merk al bij 3/4 verschillende personen dat ik door samen gebruiken echt een emotionele band met diegene heb opgebouwd. De dagen na gebruik voel ik me goed over die avond en dat het goed klikte. Vreemd genoeg zijn al deze banden geen verliefdheids gevoelens, maar lijken er wel erg op. Mijn vriendin stoort zich er soms wel wat aan dat ik teveel over een ander meisje kan praten wat ik positief over haar vind, is ookwel begrijpelijk, maar toch, ik bedoel het niet zo. Mijn vriendin is mijn vriendin, en ik wil geen ander. Dat weet ze ookwel, maar ze vind het moeilijk te begrijpen hoe dat nu dan zo kan. Dit heeft me tot het denken gezet maar ik kom er zelf niet echt uit.. Vandaar dit topic, wat zijn jullie meningen? Hebben anderen nog soortgelijke ervaringen? Ik ben benieuwd!"
"Ik hallucineer ook vrijwel alleen richting 't einde van de nacht, vrijwel altijd heb ik dan ook een grotere dosis MDMA. Weet niet precies bij hoeveel mg ik ga hallucineren. Eerst nog wel van een heel pilletje, maar tolerantie is een bitch, denk dat ik nu minstens 1,5 moet nemen en dan ook nog lekker veel blowen erbij om te hallucineren."
"Hmm, daarmee zeg je dat het een verschijnsel is van MDMA? Dat je een connectie met ze krijgt maar na de tijd ook daadwerkelijk behoud, ik bedoel, er zijn door toevallige avondjes samen gebruiken daadwerkelijke vriendschappen ontstaan.."
"Hmm ten eerste, goed dat je er zo open over kan praten en een topic er over durft te openen, Zegt al veel over je, ook goed dat je bij jezelf afvraagt of het wel goed is enzo. Natuurlijk is elke week drugs in je systeem geen goed idee.. Ik weet niet hoe het zit met LSD/2C-B maar ik raad je sowieso af te stoppen met MDMA, niet geheel, maar laat de MDMA maar 2-3 maand gewoon links liggen.. Dit stofje speelt heel veel met je serotine, en serotine zorgt er weer voor dat jij je gelukkig voelt. Elke keer als je MDMA neemt verbruikt het veel van de serotine, na gebruik is het stofje vrijwel op in je lichaam, dat verklaard ook het depressieve gevoel. Door veelvoudig MDMA gebruik beschadig je je serotine receptoren zo erg dat in sommige gevallen je serotine niveau nooit meer als vanouds zou zijn. Ik weet niet veel van je gebruik af, maar ik wil wel graag voorkomen dat je teveel schade oploopt. Ik denk dat ik je wel een nuttig antwoord heb gegeven, neem anders even een kijkje in mijn topic over mijn drang naar drugs -> http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=53505 daar staan veel reacties die je wellicht zouden kunnen helpen. Ondanks dat ik ook niet altijd even braaf ben qua drugs gebruik raad ik je aan of echt wel te minderen. Als je toch de drang hebt om wat te nemen, probeer dan voor een drug te kiezen die niet al te schadelijk is. Zoals 2C-B is vrij onschadelijk, tenzij je het natuurlijk te vaak gebruikt. Zelfde geldt voor 4-FMP, heb een onderzoek hierover gelezen en het schijnt dat je lichamelijk binnen een week totaal hersteld bent van 4FMP ( Sneller zelfs ). Dit neemt niet weg dat het alsnog vrij schadelijk kan zijn omdat het een research chemical is.. Er is vrij weinig over het lange termijn gebruik en gezondheidsrisico's. Als je vragen aan me hebt, stel ze gerust!"