#1
Iemand ervaring met deze pil. Volgens de dealer is hij nog zwaarder dan de witte. Er zou 230 mg MDMA inzitten? Ik wil hem laten testen. Maar voordat ik dat doe wil ik graag de ervaringen weten van mensen die hem al hebben getest/gebruikt? ![:)]()
r0mmelp0t zei:230mg zit er zeker niet in. rond de 180mg zal de blauwe nintendo zitten.
Dealers zijn er om winst te maken en praten dus zogenaamde 'dealerpraat'.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."