Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"8ml zegt niet veel natuurlijk, ligt ook aan de kwaliteit GHB en verhouding van het mengsel etc."
"Elke keer als ik een pil op heb en hij kickt erin dan begin ik soort van te blazen met me kaken op elkaar is dat normaal als je dat op hebt?"
"Haha heb geen idee, het is nog steeds elke keer gebeurt en kauwgom doet dan ook wel wonderen anders de wangen naar de klote.. Want het viel ook al op bij me vrienden op dat ik zat te blazen enzo.."
"Paperplane. zei: jonas123 zei: zeer moeilijke keuze, ik ga dan toch voor seks denk ik. Seks onder invloed van xtc moet het beste gevoel ooit geven volgens mij Klik om te vergroten... Klopt dit is echt heerlijk. Je voelt alles zo veel lekkerder dan. Klik om te vergroten... Haha, heb zo'n idee dat de beurt dan ook veel korter is? xD"
"Je weet niet hoeveel milligram erin zit, en als het pure mdma is kan je de capsule ook gewoon los halen en gewoon een vingertopje erin dippen en dat eraf slikken of in flesje water doen."
"Jah als het kristallen zijn natuurlijk wel, Lost veel sneller op. Pillen moeten eerst beetje oplossen in de maag en vallen niet gelijk uit elkaar. Maar natuurlijk valt dat bij iedereen anders de één voelt het sneller dan de ander dus dat maakt niet zoveel uit. Vaker 160mg gedaan dan? Zoja, kan je het volgens mij wel doen om hele capsule in 1x te doen. Zo niet, zo ik gewoon lekker bij een vingertopje houden en in flesje water doen ofzo kan je altijd nog later erbij pakken en anders heb je het in 1 keer op is ook beetje jammer. Althans, zo ben ik natuurlijk Liever beetje bij beetje dan iets nieuws wat je nog niet eerder hebt gedaan in 1 keer. Maar volgens mij is een pil van 160mg en capsule van 160mg niet echt heel erg verschillend. Maar laten we wachten wat anderen ervan zeggen hé"
"Heerlijk als die steeds weer elke zaterdag gedraait word in de club wanneer je knetter leip bent (A) [youtube]-S0N2ZRTsJE[/youtube]"
"boenkeng zei: jaapi zei: ik zou op mn 15e lekker nog even wachten met XTC Klik om te vergroten... Dat gaat ze toch niet tegenhouden, geef ze dan maar een juist advies Klik om te vergroten... Precies wat Boenkeng zegt, tegenhouden lukt je niet, der is altijd een stemmetje in je hoofd die zegt ach gewoon doen wat kan er fout gaan, dus beter de juiste advies geven dan tegenhouden op het internet.."
"Ik geef jullie ook totaal geen ongelijk beter gewoon lekker wachten en dan pas nemen. Maar een jong brein heeft ook zo zijn eigen willetje laten we maar zeggen. Jullie zijn ook jong geweest of zijn nog jong dus je weet hoe dat gaat. Maar ik ook zeg beter wacht je want ik ben er ook zeker niet blij mee dat ik er vroeg mee ben begonnen en me brein is nog steeds in ontwikkeling. Ben nu zelf ook al 3/4 weken gestopt gewoon om me hersenen niet meer te beschadigen. Al zal het al heel erg beschadigt zijn omdat ik elke week deed voor een paar weken. Dus serieus jongen Wacht liever want de gevolgen voel je al snel."
"Hahaha, ik ken het liedje echt geweldig.. Alleen nog nooit geluisterd met xtc op.. Zeker wel een aanrader denk ik :P"