Ik heb vorige week zaterdag eerste keer harddrugs gebruikt en dat was MDMA, en ik vond dat dus echt wel super fijn natuurlijk wat een mooie dag was dat.
En ben nu benieuwd naar een xtc pilletje, maar ik hoor daar weer andere verhalen over dan MDMA zoals depressief etc?
Is er iets om dat tegen te houden?
Of eerst een keer een halve nemen en dan lekker uit feesten, en de volgende dagen bekijken of je ook depressief er van word en de volgende keer maatregelen nemen zoals...?
Alvast bedankt voor elke antwoord
#3
In een XTC pil is de werkzame stof ook MDMA, soms kan er ook speed bij zitten.
Om de dip te verminderen zou je "After E' kunnen halen bij de smartshop. Die vult het nodige aan om de dip/kater te verminderen. Houd er wel rekening mee dat het een stuk minder zal werken waarschijnlijk in vergelijking met de eerste keer. Aangeraden word om er minimaal 1 maand tussen te houden om zo van het 'love' gevoel optimaal te kunnen genieten.
Mocht je de kans hebben zou ik het pilletje even laten testen, weet je precies hoeveel ebn wat erin zit
Greets!
#4
Aha, vorige zaterdag had ik dus MDMA en had niet echt last van een depri gevoel..
Wel dat ik maar ongeveer 2 uurtjes had geslapen, zere kaken had en beetje hoofdpijn maar met xtc zou dat dus wel kunnen gebeuren omdat daar meerdere stoffen in zitten?
En heb dus vorige zaterdag gedaan en als ik volgende zaterdag weer doen zal het minder fijn voelen als de vorige keer blijkbaar?
Misschien dan toch nog maar even wachten of een kwartje en we zien wel wat er gaat gebeuren
#5
XTC = MDMA echter zit er in een pil vaker speed/andere stoffen bij. Weinig slapen, zere kaken,hoofdpijn zijn vrij normale dingen als gevolg van MDMA gebruik.
En heb dus vorige zaterdag gedaan en als ik volgende zaterdag weer doen zal het minder fijn voelen als de vorige keer blijkbaar?
Komt doordat je serotonine, en andere receptoren weer even op balans moeten zijn om het weer erg leuk te hebben. Maar goed je zal het vast wel merken als je het neemt, alleen waarschijnlijk stukje minder/anders dan je eerste keertje.