Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben zelf ook nieuw op dit forum maar ik reageer maar gelijk even.. Dit gaat niet over mij maar over een andere jongen, bij ons loopt een jongen in de buurt die heeft last van psychose's sinds die begonnen is met blowen en als die niet blowt heeft hij ook last van psychose's. Hij heeft al in een afkick kliniek gezeten alles maar die jonge is nog steeds helemaal wappie.. Ik kan hier niet veel over vertellen omdat ik er ook niet veel over weet."
"Ik heb er meestal al heel erg snel last van, soms al naar drie trekjes hangen me ogen al op half zeven terwijl ik nog helemaal nuchter ben alleen soms heb ik er ook helemaal geen last van. Dan kan je het niet aan me ogen etc zien alleen de mensen waar ik vaak mee optrek die merken het wel een beetje."