Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik lees al een aantal weken op dit forum en dacht ik plaats zelf ook eens wat. Ik wil in de kerstvakantie met 4 hele goede vrienden bij iemand thuis voor de eerste keer truffels gaan doen. Wat zijn de beste truffels om te doen als ik wel visuals wil hebben, maar t liefst een niet te heftige trip voor de eerste keer? En wat is een goede hoeveelheid? (78KG, 184cm) Alvast bedankt!"
"Eik zei: Hoi @Skepta , Ten eerste welkom op het forum! Klik om te vergroten... Dankjewel! We gaan het bij een van mijn beste vrienden thuis doen, dus de setting zit wel goed. Verder hebben we wel verschillende soorten drugs uitgeprobeerd, ikzelf mdma, ketamine en hasj/wiet. Toch zie ik dit wel als heel iets nieuws. Ik denk dat ik ongeveer voor de 9 gram ga , en ik zal even een tripreport schrijven! Ik heb er in ieder geval zin in !"
"Eik zei: Trippen is zeker anders dan de meeste andere drugs. 9 gram is in ieder geval een mooie startdosis! Je zult er zeker iets van voelen. Het zou kunnen dat jullie het iets te mild vinden maar dan kun je een volgende keer altijd wat meer nemen Klik om te vergroten... Nu zit ik nog te twijfelen tussen Atlantis en High Hawaiians, enige ervaring mee? en zit toch aan een dosis van 10 gram te denken, aangezien dat gewoon de helft is van een bakje lijkt me dat wat makkelijker. In ieder geval bedankt voor je snelle antwoord steeds! Heb je nog enige tips voor eten die dag? mijn plan was om drie uur "avond" te eten, zodat ik ze om 6 uur kan nemen. Tnxx"
"Rayyar zei: Koop je het bij een smartshop? Laat je goed adviseren door de verkoper en zeg ook dat het je eerste x is. Ik vind truffels super vriendelijk... Hele zachtaardige en rustgevende trip. Probeer je ook echt te verbinden met de truffel. Ik vind zelf alleen trippen, dus zonder mensen, het fijnst. Maar met hele goede vrienden kan het ook lekker zijn. Veel plezier! Klik om te vergroten... Ja ga het zeker bij de smartshop halen, vind ik een fijner gevoel en kan dan inderdaad om advies vragen. Ik ben heel benieuwd"
"Ik heb zelf ook adhd en heb heel veel last van bijwerkingen. Heb nu al ritalin, concerta, dex en bupropion geprobeerd. Miss toch maar tijd voor zo'n oplossing"
"Een half jaar geleden heb ik beloofd om na mijn eerste truffelervaring een tripreport te schrijven. Dit ben ik helemaal vergeten dus doe ik het nu! De dag begon goed, had een goed humeur en erg veel zin in de avond. Een vriend was een week alleen thuis dus we wisten zeker dat we niet gestoord gingen worden. Ik naar de smartshop, waar de man mij vriendelijk advies gaf, en ik uiteindelijk op de Atlantis was uitgekomen. Naarmate de avond dichterbij kwam, komt er steeds meer spanning in mij op, ik krijg een droge mond en begin toch best zenuwachtig te worden.. wat als ik een bad trip krijg?! Toen was het moment daar. We hadden pizza besteld om daarna te eten tegen de smaak, en begonnen met de eerste hap! De smaak viel gelukkig erg mee en we kregen het gemakkelijk weg. Op de bank zitten en afwachten maar... Toen opeens schoot de stress er weer in. Ik dacht nu kan ik er niks meer aan doen en begon te zweten en wist niet wat ik moest doen. Mijn vrienden konden me gelukkig gerust stellen, tot ik opeens de boekenkast zag golven, waarna ik heel hard begon te lachen. Sindsdien een hele relaxede, niet te heftige en vooral hele grappige eerste trip gehad, en aankomende zondag mag ik voor de tweede keer! Dit keer een stuk minder zenuwachtig gelukkig! P.s. Ook mijn eerste tripreport, tips zijn welkom! Ik kan maandag gelijk een report schrijven over zondag!"