#1
Ik heb zelf ook adhd en heb heel veel last van bijwerkingen. Heb nu al ritalin, concerta, dex en bupropion geprobeerd. Miss toch maar tijd voor zo'n oplossing
Ik denk dat het te subtiel is voor recreatief gebruik.Is dit denk je wat om het voor het stappen te nemen als extra energie boost?
Ik denk dat het te subtiel is voor recreatief gebruik.
Vrienden van me hebben ook weleens een dosis dex v. 7,5mg van me geprobeerd en voelden daar niets van.
Had je die 15-20 mg oraal of nasaal genomen? Nasaal komt een stuk harder binnen.Nee kratom, dex ben ik bekend mee. Op een dosis van 15-20mg dex heb ik wel top avonden uit gehad. Ook wel 9u durende indoor feesten goed door kunnen komen op dex. Nadeel is dat je dan ook geen oog dicht doet, is gewoon net speed. Je kunt er persoonlijk ook wel net zo brak van worden.
Lijkt me wel echt pijnlijk om dex te snuiven..Had je die 15-20 mg oraal of nasaal genomen? Nasaal komt een stuk harder binnen.
Als je v. 15mg dex de nacht doorkomt, is een paar gram white Kratom mss wel effectief genoeg voor je. Houd er wel rekening mee dat je na een uur of 4-5 er slaperig van kan worden.
Mijn grote struikelblok bij Dex is het slaapprobleem. Met Kratom is dat volledig opgelost en volgens mij kan ik me daardoor ook indirect beter organiseren, omdat ik nu o.a. dankzij een goede nachtrust de hele dag door voldoende energie heb.Wat apart dat je zoveel last van bijwerkingen had met Dex, ik neem dit nu ook sinds een maandje, 3x10mg per dag.
Enige wat ik herken is het moeilijker in slaap komen maar ik neem sinds kort 10mg melatonine voor het slapen en dit hielp wel, los daarvan heb ik eigenlijk totaal geen eetlust en ben volgens mij ondertussen al wel 5kg afgevallen maar dit lijkt langzaam bij te trekken.
Zou je zeggen dat dit een gezonder alternatief is op Dex? want verder zou ik geen reden hebben om over te stappen want ik ervaar alle positieve effecten al haha.
Ik heb Belgische Dex en die zit puur in een capsule. Is dus geen Nederlandse tablet Dex + bindmiddelen.Lijkt me wel echt pijnlijk om dex te snuiven..
Ja dat had ik ook liever gehad.. hier heb je ze alleen in pil vorm en ook nog eens alleen in 2.5MG tenminste in mijn geval wel, wat dus betekent dat ik in totaal 12 pillen dex naar binnen werk op een dagIk heb Belgische Dex en die zit puur in een capsule. Is dus geen Nederlandse tablet Dex + bindmiddelen.
Maar voor alle duidelijkheid: heb het maar een enkele keer gesnoven —> loopneus, maar niet pijnlijk.

Had je die 15-20 mg oraal of nasaal genomen?
Let er dan wel op dat je 1 gram Kratom poeder neemt en niet 1 gram Kratom extract.Oraal want de werken ze langer en je moet anders toch best een hoop poeder naar binnen werken in een keer. Makkelijker om paar van die kleine tabletjes weg te tikken.
Kratom wekt wel mijn interesse, maar een keer proberen als ik het tegenkom in de smartshop. Ga dan denk ik wel voor een iets lagere dosering van 1 gram, gezien m'n lichaamsgewicht.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."