#1
Hoi @Skepta ,
Leuk dat je een half jaar na dato nog even verslag doet over je trip. Hopelijk is je tweede trip ook een succes geworden!
Qua tips: je mag wel wat meer details vertellen over wat je precies ervaren hebt tijdens je trip. Wat zag, voelde en dacht je allemaal en hoe verschilt dat met hoe je de wereld nuchter ervaart?
Leuk dat je een half jaar na dato nog even verslag doet over je trip. Hopelijk is je tweede trip ook een succes geworden!
Qua tips: je mag wel wat meer details vertellen over wat je precies ervaren hebt tijdens je trip. Wat zag, voelde en dacht je allemaal en hoe verschilt dat met hoe je de wereld nuchter ervaart?