Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD + K-hole

LSD + K-hole

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt als psychedelische bdsm 😅
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedlisch Filosoof zei:
een K-hole is terwijl je LSD op hebt
Klik om te vergroten...
Wauw, dat lijkt me echt ongelovelijk intens en alleen voor ervaren mensen. Pas op hoor, als je denkt dat je het aankunt vooral doen maar ik zou het op zijn minst voorzichtig opbouwen met lage doseringen en een sitter.

En ook heel benieuwd naar ervaringen van mensen eigenlijk.
S
SilverFoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedlisch Filosoof zei:
Nu ben ik benieuwd naar hoe een K-hole is terwijl je LSD op hebt.
Klik om te vergroten...
Dat klinkt best pittig.
Ben dol op K-hole, maar het is voor een ieder anders. Voor mij voelt het als een bevrijding, verlichting.
Alle zwaarte van mijn schouders. Als het "mis gaat" tijdens de K-hole lukt het mij tot nu toe rustig te blijven en te accepteren wat er met mij gebeurd. Ik vecht er niet tegen en aanvaart het als iets uit en van mijzelf.

Laat je weten of je hebt hebt gedaan en hoe het was?
P
Psychedlisch FilosoofLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey psychonautjes,

Ik heb ooit tijdens een fietsvakantie flink LSD gedaan, (325ug), en daarbij een puntje ket genomen terwijl ik aan het mediteren was. Dat voelde alsof ik god hemzelf was.

Nu ben ik benieuwd naar hoe een K-hole is terwijl je LSD op hebt. Misschien vergelijkbaar met DMT? :)

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Ik hoor het graag!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."