Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hee guys, Ik weet niet of iemand al wel eens lachgas heeft gedaan tijdens een acid trip, maar het is echt de moeite waard!! Ik kon niets meer zien behalve prachtige tribalvisuals, was echt geweldig bovendien houdt het ook veel langer aan dan als je normaal gesproken lachgas zou doen.."
"je moet gewoon 1 patroontje straight uit de fles in een x langzaam in je longen pompen.. ik had zegmaar dat mn beeld wegbladderde, als een verbrand velletje papier dat nog vorm heeft en vervolgens door de wind word weggeblazen.. en dan ga je even een paar minuten half out in een fantastisch mooie visualwereld. en dan komt langzaam je normale trip weer terug."
"volgens mij kan dat dus alleen met van die enkel lachgasflessen, en met een slagroomspuit niet die wordt alleen heel koud als je heel vaak zoown patroon achter elkaar erin draait.. maargoed. ik wil geen nietademende mensen op me geweten hebben. dus ik neem het wel terug"
"keth + mandy geeft echt zulke goede danspasjes!!"
"hey guys ik heb echt vage pep. gister gehaalt n t ruikt wel naar pep maar smaakt anders en brand niet echt.. t was nog wel lichtelijk vochtig dus ik heb t gedroogt en tis nu echt heel fijn poeder, dat lukt me normaal nooit. ook verdooft het me tanden, dat heb ik altijd als ik coke doe. maar kan me moeilijk voorstellen dat er coke doorzit.. heeft iemand een id waarmee het versneden kan zijn? ik woon ook niet in Nl..."
"hmmm, dan doe ik maar ff rustigaan ermee vanavond, ik vind meth n beetje eng"
"Nick de Neger zei: De enige manier om antwoord te krijgen op al je vragen: http://www.drugs-test.nl/ Klik om te vergroten... ik woon niet in nl.... maarjaa het komt wel goed allemaal ik doe gewoon rustigaan.. maybe zit er K door dacht ik zelf, dat verdooft ook altijd alles. en dat is hier ook goedkoper dan pep."
"Nick de Neger zei: WAT?! K goedkoper dan pep? Het moet niet gekker worden Neem een lijntje keta voor mij Al verdoofd keta volgens mij niet je tanden en zo als je het eroverheen smeert. Klik om te vergroten... tsjaa.. ze zijn hier idd een beetje getikt... maar ik smeer niets op mn tanden, hahaha benje gek.. ga mn gebitje niet verpesten. neey ik bedoel dat verdoofde gevoel in me neus en mond als ik t sniff. dan gaan me tanden ook zo raar aanvoelen toch..."
"hee guys Ik heb vorige week 4aco dmt gedaan en ik vind het wel leuk om eventjes te vertellen hoe t was. Eigenlijk was ik dus helemaal niet van plan om 4aco dmt te doen maar een papertripje maar toen ik met mn dealer afsprak bleek hij alleen dit te hebben en eigenlijk was ik wel entausiast. ik vind het altijd leuk om nieuwe dingen uit te proberen. Bovendien omschreef hij het als: clear colourfull nd warm. Wat mij het id gaf dat het wel veel op lsd zou gaan lijken.. Dinsdagavond kwam mn tripmaatje wat eigenlijk meer een date was.. (jaja.. heel silm. kuch) We zijn naar mijn huis gegaan en hebben daar lekker wat wijntje gedronken en rond 12 uur de dmt genomen. het waren capsules en volgens mijn vriend konden we ze beter opmaken en dan sniffe of shooten. maar dat zag ik niet zo zitten. dus hebben we ze gewoon genomen. Mn vriend zat daarnaast ook nog flink aan de keta maar die heb ik die avond maar overgeslagen. Rond 1 uur was ik al behoorlijk dronken en toen de dmt inklapte was ik echt in een zucht van de wereld. ik wist was echt enorm confused. Mn vriend en ik waren aan het zoenen maar ik werd er echt superduizelig van. Hij daarintegen had nergens last van en hallisuneerde niet. dat maakte dat ik me een beetje ongemakkelijk voelde, je weet hoe dat als.. als je niet op een level zit. hij heeft toen zn hele paketje K maar leeggesnoven en toen zijn zijn we naakt op bed gaan liggen. Opt begeven moment ging hij naar de wc en toen hij terugkwam hallisnuurde hij ook dat was denk ik rond 2uur ofzo.... Verder werd ik echt steeds meer inde war ik kon niet meer nadenken, niet eens klokkijken, echt zo een heeel sterk paddogevoel(dat ik haat) en het was totaal niet helder als lsd. maargoed dat klokkijken beangstigde me enorm omdat ik wist dat ik om half 8 naar me werk MOEST. okay, ik geef toe dat het ook een beetje dom was iets uit te proberen terwijl je weet datje over een paar uur moet werken. maarjah, daardoor kon ik dus niet echt ontspannen en me eraan overgeven... waardoor het een intens gevecht werd met mezelf nd de drug. mn hele lichaam deed pijn, ik had een druk op mn keel alsof ik gewurgt werd en ik voelde me enorm koortsig. daarnaast was ik zo in de war dat ik niet meer engels kon praten, dus mn vriend en ik hebben urenlang in stilte op bed gelegen wat opzich wel prettig was maar ik voelde me ook zo van. volgens mij verveel ik die gast enorm of dat ik dacht dat het niet goed met hem ging omdat ie ook zoveel K had weggewerkt. best para. Oja, op het begeven moment viel de muziek en probeerde ik iets nieuws op te zetten maar dat was echt onmogelijk.. Dus het was heel stil. Wel had ik hele vage bliebjes muziek in mn hoofd. Ik denk dat dat maybe het mechanische was dat wordt omschreven in dmt die je rookt. De trip was inderdaad wel superkleurvol, ik vond het sterker dan met acid.. met acid heb ik ook meestal dat je allemaal neonkleuren ziet. Dat had ik me hierbij niet echt herinneren maar wel dat ik kleuren nog nooit zo fel had gezien..Het was eigenlijk heel raar, aan de ene kant heel visueel maar aan de andere kant ook weer niet, ik heb kant me niet hele mooie visuals herinneren ofzo. maar ik had het licht ook uitgedaan omdat het me gewoon teveel werd. Toen ik mn dealer later nog sprak zei hij dat hij een van de capsules maybe tevol had gestopt. zo voelde het ook, gewoon teveel kwam op me af als t ware.. rond half 5 voelde ik me echt miserabel en in mn hoofd dacht ik als ik naar de wc ga, water ga halen(mn keel was zooooo droog de hele tijd) en een groot shirt en een onderbroekje aandoe voel ik me vast beter. toen heb ik er ongeveer een uur over gedaan om de moet bij elkaar te rapen en uit te denken hoe dat dan precies moest. (vooral het aandoen van de kleding leek me vrij moeizaam.. ) Daarna heb ik het maar gedaan uiteindelijk en toen ik klaar was en op bed ging liggen was de trip in een klap weer afgelopen. echt heeeel raar vond ik dat. zo van het ene moment weet je niet wat boven of onder is. En de andere ben je weer helemaal nuchter. Maar toen was ik echt enorm dankbaar want het was al half 6 en dan kon ik nog net genoeg slapen om fris(najah fris..) op mn werk te komen.. ik vond mn trip echt superraar, ook heel eenzaam omdat ik niet kon communiceren met die jongen. ik denk dat het veel leuker was geweest als ik het overdag had gedaan zonder druk van werk en met iemand die ik beter ken. Ik vond het verder echt heel heftig vergeleken met paddos en lsd. als je van paddo's houdt vind je dit waarschijnlijk ook wel leuk. Het is wel heel erg overweldigend en onbeinvloedbaar."
"jaa echt een bad trip was het niet, ik had ook momenten dat ik me kon laten gaan en dat het heerlijk mysterieus was om zoo naast elkaar op bed te liggen zonder een woord te zeggen. Maar hoe meer de tijd verstreek, hoe gestresster ik werd om me werk. Om een of andere rede dacht ik dat het nooit op tijd afgelopen zou zijn. En hoe meer ik tegen de trip ging vechten hoe erger het werd: geen goede houding kunnen vinden, koorts, pijn in mn arm dat soort dingen.. Op zich wel voor herhaling vatbaar maar dan wel overdag met een heel vertrouwd persoon, en zonder enige stress van andere factoren. Iedereen die het gaat doen raad ik het toch wel aan om het buiten te doen over dag in een park ofzo. In tegenstelling tot paddos vind ik het wel een ogen open trip."