#1
zeker? want het is iemand uit gent die ze zelf maakt..?
natuurlijk wel heel mooi om te zeggen
ken ook iemand die de nieuwe hofmanns nog eens besmeert met vloeibare acid..?
natuurlijk wel heel mooi om te zeggen
ken ook iemand die de nieuwe hofmanns nog eens besmeert met vloeibare acid..?
ik gewoon en zij houd het bij sigaretten