Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb misschien een beetje een vreemde vraag, maar hoop toch van iemand een serieus antwoord te krijgen. Nou ja, niet geschoten is altijd mis... Vrijdagavond / nacht heb ik op een paar jointjes na helemaal geen drugs gebruikt. Zaterdagochtend werd ik wakker met een gevoel in m'n lichaam of ik aan de xtc ofzo had gezeten. Knallende koppijn, een slap gevoel in m'n lijf en een triloog. Kortom, allemaal symptonen die ik heb als ik drugs gebruikt heb. Eerst schoof ik dat af op enigszins oververmoeidheid. Later bedacht ik dat ik niet zó oververmoeid was, niets geks gedaan ofzow. Maar nu heb ik vrijdagnacht dus naast iemand op de bank gezeten die z'n bal speed uit de vriezer aan het afschrapen was om in pakkies te doen. Zou het kunnen dat die speed mijn "kater" heeft veroorzaakt?"
"DreamWeaver zei: Prachtverhaal! Vooral de GHBO, ik kwam niet meer bij Klik om te vergroten... Die GHBO is echt zo vet cool verzonnen! Wel jammer dat het mis ging. Lijkt me echt geweldig om GHB te gebruiken in het sprookjesbos. Stoned was in ieder geval erg leuk"
"Toxic van Mark Ronson"
"Ik koop er 50 voor 50 euri. Als hij nieuwe heeft mag ik er altijd eerst een paar mee om te testen. Toch best goed geregeld vond ik zo zelf"
"Dus de conclusie is dat we of moeten stoppen met blowen, of met orale sex...... dat is een onmenselijke keuze!"
"shokora zei: Nee, je moet met allebei stoppen. Klik om te vergroten... Ik denk dat er dan iemand in opstand komt haha"
"Vroeg opstaan is niet gezond Generaties lang is gepredikt dat het goed zou zijn voor de werkende mens om vroeg op te staan. Maar uit wetenschappelijk onderzoek blijkt nu dat dat juist ongezond is. Volgens onderzoek van verscheidene Japanse universiteiten kan vroeg opstaan het risico vergroten op hart- en vaatziekten, zoals hoge bloeddruk en beroertes. De studie, waarvoor is gekeken naar meer dan 3.000 Japanners, wordt deze week gepresenteerd op het Wereldcongres van de Wereldfederatie van Slaaponderzoek- en Slaapgeneeskundeverenigingen. (Bron: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/18416/Vroeg_opstaan_is_niet_gezond.html)"
"davie zei: Play_bunny zei: Boogie! zei: de laatste roddel: Zeegers is helemaal niet dood, zijn dood is in scene gezet met hulp van de overheid om hem te beschermen tegen een liquidatie oid. Zeegers zit nu ergens op een eilandje met een cocktail hah Klik om te vergroten... Bron? Klik om te vergroten... Dat zal niet echt zijn. Anders hadden ze wel paddo's gebruikt. Klik om te vergroten... Whaha, het is jammer van de complottheorie, maar je hebt wel gelijk. Weer "een bewijs" over hoe "gevaarlijk" paddo's wel niet zijn..."
"Northawke zei: Vind ik dus echt walgelijk, dat verhaal. Dat je zelf dingen neemt is je eigen verantwoording, maar dat je een dier opzadelt met die dingen vind ik niet kunnen. Z'n huisdieren moeten bij hem weg gehaald worden. Wat een klootzak. Klik om te vergroten... Agree! Z'n beest wordt helemaal gek in z'n hoofd omdat ie allemaal dingen voelt die hij niet kan plaatsen."
"Waarom wacht je niet met gebruiken tot na het eten dan? Ik zou dat echt niet kunnen, eerst drugs gebruiken en daarna gezellig bij m'n ouders aan tafel gaan zitten. Alhoewel, best een grappig idee haha"