Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is inderdaad vuil productje heb het zeer moeilijk met 4 mmc kga morge psychiater ervoor"
"Blyatman zei: In hele kleine dosissen is het dat ook niet. Nou sorry hoor maar, het is uitgewerkt en ga zo lekker het bed in zonder de craving om meer te moeten of willen pakken. Afblijven kan zeker wel, want dat verschilt echt per persoon en persoonlijkheid ook in zekere mate. Klik om te vergroten... Probeer eens 3-4 maand alle dagen +-2-3 gram dan kijk je er wel Anders op"
"Gaje kijken agter hulp bij psychiater wat een grap de man zegt als je eraan blijft geraken is het al bijna niet mogelijk heb hem ook gezegt wie geraakt er nu niet aan ? Wilt me opnemen wat al niet kan voor mij en hij weet anders ook niets top daar gaat 100€ voor niets 👍"
"Spyro zei: Wil je echt stoppen? Klik om te vergroten... Tuurlijk maar had wel liever die 100€ wegsmeten in 3 gram dan in deze pipo"
"Spyro zei: Als jij echt wil stoppen, dan kun je stoppen... Heb je nog in huis? Klik om te vergroten... Niet meer van gisteren was hiervoor gestopt aan ketamine en cannabis verslaving 3 maand clean en herbegonne .."
"Spyro zei: Zo lang je achterdeurtjes openlaat dan heb je je terugval al gepland. Daarom moet je 100% zeker weten dat je wil stoppen. Anders is het gewoon nog niet je tijd... Klik om te vergroten... Das het probleem al men vrienden zen die deurtjes"
"KlaasVaak zei: Laat je gewoon opnemen in plaats van uitvluchten te verzinnen. Klik om te vergroten... Ja hoor werk meer dan 50 u per week en ben nog eens zelfstandig bij goed plan"
"Rivalrie zei: Je wilt je niet op laten nemen? Hoe dacht jij te stoppen dan? Klik om te vergroten... alle sinds niet door me weg te laten steken wat ik ni kan vanwege werk"
"Blyatman zei: Een psychiater gaat je hierbij niet helpen, hooguit om uit te zoeken welke onderliggende issues je hebt waarom je gebruik zo hoog is. Een afkick kliniek is hierbij de beste keuze, dat zal je psychiater ook gaan adviseren. Een psychiater is namelijk geen verslavingszorg. Klik om te vergroten... Heb je jammer genoeg gelijk in wat niet mogelijk is voor mij ..."
"De Dunne zei: Waarom niet dan? Klik om te vergroten... Veel te veel werk zijn weken dat ik geen half dagje rust heb werk voor een baas en ben zelfstandig bovenop"