Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4mmc

4mmc

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Shaun12Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo was eerst aant twijfelen maar ik ga het tog doen heb ne een verslaving keta en cannabis (probleemen met test agter stuur) en heb 4mmc leren kennen en drank doe het bijna alle dage iemand tips voor te stoppen 22 jaar oud
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Shaun12 zei:
Hallo was eerst aant twijfelen maar ik ga het tog doen heb ne een verslaving keta en cannabis (probleemen met test agter stuur) en heb 4mmc leren kennen en drank doe het bijna alle dage iemand tips voor te stoppen 22 jaar oud
Klik om te vergroten...
Als je echt last hebt, zou ik naar de huisarts gaan. Die kan je verder helpen of doorverwijzen!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stoppen hoeft nooit alleen
S
Shaun12Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Flower123 zei:
Als je echt last hebt, zou ik naar de huisarts gaan. Die kan je verder helpen of doorverwijzen!
Klik om te vergroten...
Gohja man wil er liever zelf vanaf gerake dan ma
Is ni makkelijk me dit
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sowieso niet meer aan het verkeer deelnemen als je drugs of drank op hebt. Dat is prio nr 1 natuurlijk!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Er is altijd een uitweg! Dit is ook jou gegund!

Drugverslaving, ontwenning, afkicken

www.drughulp.be www.drughulp.be
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Verslaafd geweest aan keta, weed en nu gebruik je alle dagen 4mmc en drank?

Een gedwongen opname lijkt mij het beste. Je bent namelijk nog bitter jong.
S
Shaun12Lid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Verslaafd geweest aan keta, weed en nu gebruik je alle dagen 4mmc en drank?

Een gedwongen opname lijkt mij het beste. Je bent namelijk nog bitter jong.
Klik om te vergroten...
Was wel 3 maand met alles gestopt ...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shaun12 zei:
Was
Klik om te vergroten...
S
Shaun12Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Was inderdaad egt dom
Lukte me goed maar men vrienden zijn het beginne gebruike en kon het egt ni laten ...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shaun12 zei:
Was wel 3 maand met alles gestopt ...
Klik om te vergroten...
En je bent herbegonnen.
Hetzij met andere middelen.
Het probleem is gewoon dat er nog zo veel drugs overschiet waar je vroeg of laat kennis mee maakt en de vraag is maar of je er niet verslaafd aan zult geraken zonder dat je eerst eens een bolwassing (bij wijze van spreken) gekregen hebt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shaun12 zei:
Was inderdaad egt dom
Lukte me goed maar men vrienden zijn het beginne gebruike en kon het egt ni laten ...
Klik om te vergroten...
Ligt niet aan je vrienden he. Je neemt het zelf.
Ga echt eens kijken voor hulp. Het is NIETS om je voor te schamen en je kunt er echt baat bij hebben. Dat zullen vele DF’rs kunnen beamen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."