Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik smoor al meerdere maanden, zo een paar per week ook naargelang ik wiet in huis heb. Is nu al sinds maandag dat ik dagelijks 2 jointjes rook. Vandaag probeer ik eens een blunt uit. En nicotine. Zit nog in de experimenteerfase nzo..."
"Ik woon in West-Vlaanderen (België) maar zou graag oudejaarsavond in holland vieren, 'k wist niet waar dat ik deze vraag meteen moest plaatsen daarom bij De coffeeshop. Zijn de shops open op oudejaarsnacht? en wat is er nog allemaal te doen in holland, m.b.t. Roosendaal, Terneuzen.."
"Re: shop!! Ik ga regelmatig met de trein naar Roosendaal, zo'n 6uur heen en terug. En nu ben ik op zoek om met de trein en de bus in Terneuzen te geraken omdat dit me toch enkele uren zou besparen. Heeft iemand een idee hoe dit lukt met de bus via Gent? De lijn en de nmbs kunnen me niet direct verder helpen."
"Ik zou zondag naar Roosendaal willen gaan, maar zijn de coffeeshops dan open? Ik heb al een beetje gegoogled, maar ik vind niet meteen specifieke openingsuren."
"Nicotine Alcohol Weed"
"Weed!"