Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil m’n forum graag verwijderen. Kan dat? Alvast bedankt"
"HappyMind zei: Je kunt je account helaas niet verwijderen. Je kunt wel een tijdelijke of permanente ban aanvragen bij bv @Roze Olifant of @Eik. Dan kan je zelf niets meer posten Maar de berichtjes die je geplaatst hebt blijven gewoon op het forum staan. Klik om te vergroten... Okee dankjewel!"
"Ik ben ook wakker wakker. Beetje ontspannen en hoofdpijn, totaal geen 3mmc-effect Een jaar geleden ook nuttig gehad en toen zei hij achteraf dat het 4mmc was Dus ik ga daar maar vanuit, helaas, niet mijn ding Hopelijk zo lekker slapen"
"Helaas geen reacties. K ben er achter gekomen dat het ketamine was. Totaal niet bekend mee, maar dat verklaart een hoop."
"Mijn broertje dacht ooit dat hij een lijn sos nam. Maar dat bleek ook keta te zijn. Hij heeft me heel lief er door heen geholpen.. Nee klopt. Jij bent wat scherper dan mij, ik bedoelde het laatste jaar was het altijd goeie 3mmc. Bij de eerste lijn dacht ik oo deze is minder Ik had ook al wat gedronken dus daarom ook niet goed opgelet. Stom, maar wel een goede les. Ookal mag een dealer dit nooit doen. Levensgevaarlijk..."
"Hoi allemaal, Helaas ben ik een beetje stom geweest. Maar ik haal altijd mijn 3mmc bij dezelfde dealer, dus ga er van uit dat het goed is Vandaag heb ik een heel ander effect gekregen, hartkloppingen, hoofdpijn en meer opgefokt Het lijkt meer op sos, maar smaakt en geurde daar niet naar Ik weet dat het niet de bedoeling is om te speculeren, maar ik dacht dat dit de juiste plek was om het te vragen, want het is het beste eng om niet te weten wat het is .. Of misschien 4mmc, dat zou ook kunnen, van ik hoop dat iemand zich hier misschien herkent en mij iets meer kan vertellen Ik ben redelijk wat acceptabel, maar dit is niet fijn. Antwoord van de dealer ook Bedankt voor het lezen, en komt goed hoor, ik zou zelfs mijn verhaal kwijt Welterusten"
"Lief trouwens. Bedankt voor het vragen. Dat doet me echt goed Heb echt over uren zitten maken in mijn hoofd"
"Ja mensen ik weet het. Maar het is altijd goed. Dezelfde 3mmc al jaren Hij heeft bevestigd dat het ketamine was. Ik ben in ieder geval een ervaring rijker"
"Ik ben zoals jullie snappen erg geschrokken. Ik trip nooit. Dus was wel echt super heftig. Gelukkig hebben lieve vrienden me er doorheen geholpen. En hoop ik zo eindelijk te kunnen slapen Moet dit even verwerken... wow"
"Ja. Daarom ben ik ook niet blij. Echt heel onverantwoord"