Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag iedereen, Ik heb pas een nieuw weedpijpje besteld. Namelijk dit setje: http://www.deheksenketel.com/qc/127,sta ... xe%29.html Wat is nu eigenlijk de beste manier om zo'n pijpje schoon te maken? Grtz"
"Bedankt voor de reacties allemaal, maar ik heb nog vraag; Moet je je weed eigenlijk crushen of maakt dit eigenlijk niet zoveel uit ?"
"Het is een week geleden gebeurt op nieuwjaar. Ik had geschat ongeveer 0.7 grmdma op, het was wel redelijk wat meer dan anders maar voelde me alles behalve slecht voor de aanval. Het was 5u30 en we besloten om naar de frenchcore room met de lasershow te gaan. Na enige tijd daar gestaan te hebben had ik plots door dat die laserlichten wel zeer fel waren en bedacht hoe lang ik al naar die lichten aan het kijken was en dat dit ook niet echt goed kan zijn, maar ik wist niet meer als ik al lang naar die lichten aan het kijken was of niet... Wel begonnen mijn ogen weg te draaien.Dus ik vroeg aan die vriend als hij even mee wou naar de bar om een drankje te gaan halen. Terwijl we naar de bar liepen nam ik de arm van de vriend voor me vast en voelde ik mijn hoofd een 4-5tal keer schokken naar verschillende kanten en toen werd het zwart voor mijn ogen. Daarna spanden al mijn spieren zich blijkbaar op en was ik steenhard hierdoor, ook mijn mond stond in een zeer vreemde positie maar die bleef ook zo staan dus ik was niet aan het bijten of dergerlijke. Hierna had ik volgens die vriend wel nog een paar spastische trekken. Toen ben ik dus naar achter gevallen en er begon ook een klein beetje schuim op mijn lippen te komen, maar niet extreem veel. Daarna ben ik afgevoerd naar het ziekenhuis. Ik heb nog nooit een epiletische aanval gehad en hierdoor vond ik dit zeer bizar, en vraag me af als ik nu nog eens MD zou gebruiken zou het nog eens kunnen voorkomen zelf met een lagere dosis en bijvoorbeeld met een zonnebril tegen de lichten? (Ik weet natuurlijk de preciese oorzaak niet; komt het nu door die laserlichten, het aantal md, uitdroging (?), of een combinatie van de 3..."
"Wie? Ik en 2 vrienden Waar? In een bos Wat? Eerste x weed Een vriend van me had pas een nieuwe waterpijp gekocht. We dachten : "Als we nu eens weed in die waterpijp zouden doen?". De volgende dag gevraagd aan 2 meisjes van onze klas als ze aan een beetje weed konden geraken. Dat ging lukken. We dachten ook niet dat het niet zou lukken want die 2 hadden al de hele eerste 2 maanden van het schooljaar nog nooit niet-high/stoned in klas gezeten best wel grappig. . De volgende dag gingen we dus naar een bos dicht bij m'n huis en zetten de waterpijp klaar. We deden eerst een beetje smaaktabak dan veel weed en dan weer een laagje smaaktabak erin. Na een paar hijsen was hij aan en het was echt zalig. Je smaakte de weed zo goed op je tong Na een half uurtje begonnen we lachkicks te krijgen Nog een half uur later was het kooltje en de tabak op dus we zeggen:" Kom laten we nog een sessie doen? ". Het was echt super zalig. We hadden nog hardere lachkicks dan de vorige sessie Een kwartier later begonnen we rare dingen te zeggen en te doen, best grappig. Enkele voorbeelden: - Ik dacht dat het kooltje ging uitgaan en ik dacht "Niet erg ik blaas gewoon even zachtjes en dan gloeit het wel weer. Blaas natuurlijk veel te hard en heel kooltje valt op de grond en enkele vuurvonken op de trui van een vriend. Dat was natuurlijk niet erg maar die vriend dacht dat hij in brand ging vliegen en liep eerste enkele toertjes en viel daarna op het gras neer. Hij heeft daar 20 minuten gelegen en gemompeld van "Help ik ga dood ik verbrand" XD terwijl ik natuurlijk op de grond lag van het lachen. Terwijl het kooltje op de grond viel (het viel op vochtige blaren en aarde dus er kon niets in brand vliegen) begon een andere vriend plots te roepen van "VLUG VLUG DOE DA KOOLTJE UIT VLUG !!!!" Hij begon er ook tegen te schoppen enzo... :P Hij dacht waarschijnlijk dat het bos in brand zou vliegen - Ook zou ik plots gezegd hebben met een hoog stemmetje "Roowk je meeej maaan". Maar toen zij erom moesten lachen snapte ik het niet want ik was vergeten dat ik iets gezegd had... -We zaten daar nog altijd chill te genieten van de weed en plots kwam er een loper voorbij ... Wij zo van wat doet die hier nu?? Dus het eerst die in me opkwam was over een bankje springen die in de buurt stond en roepen "Looopppeeen jongens lopen...!" En natuurlijk die andere twee lagen plat van het lachen XD want hij had ons niet eens opgemerkt -Toen we klaar waren hadden we heel veel honger en gingen dus naar de snoepwinkel. Ik was met de fiets maar omdat de andere 2 niet met de fiets waren liep ik er gewoon mee aan de hand . Toen we daar aankwamen was ik ondertussen al vergeten dat ik mijn fiets vast had en ben gewoon binnen gestapt met mijn fiets in de winkel. ... :P Daarna is iedereen terug naar huis vertrokken en het was één van de mooiste dagen van ons leven :P"
"Naj zei: Toch leuk om zo een report te lezen van iemand die weed voor de eerste keer doet en zo leuk beleeft. Voor de meeste onder ons zal weed al bijna zo gewoon zijn als lucht, altijd leuk dus zo een report Klik om te vergroten... idd, Op het forum las ik vaak dat bijna alle mensen bij de eerste keer weed misselijk werden en dat ze er niets van voelden (Dat zal wel komen omdat ze niet goed inhaleerden...) Maar wij hebben ons geen moment misslijk gevoeld en waren al stoned/high na een goed half uurtje"
"vitafitfit zei: hahaha had je serieus je fiets mee binnen de winkel in genomen? Kapot grappig, dat had ik echt willen zien Leuk report! Klik om te vergroten... Ja khad het echt niet door, tot een vriend het plots opmerkte en zei "Je mag hier niet met fietsen denk ik, je fiets moet buiten hoor !""
"Intoxication zei: hahah met de fiets naar binnen heb ik ook al meegemaakt in een nachtwinkel:P ik stalde mn fiets helemaal gaar tegen de frigo's omdatk bang was dat u buite ging geriptworden Klik om te vergroten..."