Het is gebeurd wel vaker dat mensen met de combi mdma+stoboscopen/lasers epileptische aanval krijgen. Hier zijn al topics over.
#2
Het is een week geleden gebeurt op nieuwjaar.
Ik had geschat ongeveer 0.7 grmdma op, het was wel redelijk wat meer dan anders maar voelde me alles behalve slecht voor de aanval.
Het was 5u30 en we besloten om naar de frenchcore room met de lasershow te gaan. Na enige tijd daar gestaan te hebben had ik plots door dat die laserlichten wel zeer fel waren en bedacht hoe lang ik al naar die lichten aan het kijken was en dat dit ook niet echt goed kan zijn, maar ik wist niet meer als ik al lang naar die lichten aan het kijken was of niet... Wel begonnen mijn ogen weg te draaien.Dus ik vroeg aan die vriend als hij even mee wou naar de bar om een drankje te gaan halen. Terwijl we naar de bar liepen nam ik de arm van de vriend voor me vast en voelde ik mijn hoofd een 4-5tal keer schokken naar verschillende kanten en toen werd het zwart voor mijn ogen. Daarna spanden al mijn spieren zich blijkbaar op en was ik steenhard hierdoor, ook mijn mond stond in een zeer vreemde positie maar die bleef ook zo staan dus ik was niet aan het bijten of dergerlijke. Hierna had ik volgens die vriend wel nog een paar spastische trekken. Toen ben ik dus naar achter gevallen en er begon ook een klein beetje schuim op mijn lippen te komen, maar niet extreem veel. Daarna ben ik afgevoerd naar het ziekenhuis.
Ik heb nog nooit een epiletische aanval gehad en hierdoor vond ik dit zeer bizar, en vraag me af als ik nu nog eens MD zou gebruiken zou het nog eens kunnen voorkomen zelf met een lagere dosis en bijvoorbeeld met een zonnebril tegen de lichten? (Ik weet natuurlijk de preciese oorzaak niet; komt het nu door die laserlichten, het aantal md, uitdroging (?), of een combinatie van de 3...
#3
Terror/Frenchcore met stroboscopen gaat veel vaker fout ja (met wat drugs erbij ofcourse)
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.