Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik echt eerlijk moet zijn, in een auto met me vrienden en een hele goeie Hardstyle compilatie, zo waren al die keren dat ik em hard heb gespaced, rond rijden en in het bos ff parkeren en jonko draaien, daarna een paar goeie burnouts door het grass met hardstyle in je oren, later op de avond een Good old happy hardcore compilatie tijdens de Laaste pil van de avond, Perfect !"
"Ik wens jullie veel stertke, alles komt goed"
"Ik ben zelf 20 jaar, ik ben ook niet zo sociaal. Maarja, dat was ik vroeger dus wel, na zeker 6 jaar lang blowen ben ik zo geworden, ben er inmiddels mee gekapt en kan nu wel normaal sociaal zijn zonder paranoide. Zelf vind ik dat speed je het meest sociaal maakt en ik vind het soms wel eens leuk, maar doe vooral geen druks om een "probleem" te proberen op te lossen want probleem gebruikers zijn altijd de gene die heel makelijk aan een sterke verslaving komen. MDMA is ook niet echt iets wat je specifiek sociaal maakt, het geeft je alleen een blijheids en genots boost en dan is alles wel leuk. Je komt er wel uit, hou het gewoon simpel"
"Be beste ooit; Nr1: AP logo, witte pilletjes- 100% mdma (knalle hard) Nr2: Mitsu's, zijn leuk en knalle ook goed Nr3: Mustang, ook 100 procent mdma dacht ik"