Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik zelf sinds een goeie tijd, (6 mnd) en met plezier en verantwoording. Maar ik krijg geregeld na me gebruik een steek in de borst. Ik ben niet in paniek ofzo ik weet heel goed dat het niet me rikketik is maar meer iets me borst spieren. Het zit precies in het midden van me borst, zo net boven je zwaard vorm van je ribben. Andere die dit ook herkennen of weten hoe dit komt. Alvast bedankt, Sempferfi!"
"Als je het voor mekaar krijgt vind ik dat een hele prestatie. petje af dan. Suc6 kerel!!! *thumbs up*"