Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje betreft medische zijde

Vraagje betreft medische zijde

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niets geen no worry of lekker doorsnuiven, die steken in je borst zijn een teken dat de coke een steeds grote aanslag pleegt op je lichaam, ik zou even een tijdje minderen als ik jou was.
Het gaat te strak staan, en dat kan op een lange periode steeds meer pijn gaan doen.
S
SemperFiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik zelf sinds een goeie tijd, (6 mnd) en met plezier en verantwoording.
Maar ik krijg geregeld na me gebruik een steek in de borst. Ik ben niet in paniek ofzo
ik weet heel goed dat het niet me rikketik is maar meer iets me borst spieren.
Het zit precies in het midden van me borst, zo net boven je zwaard vorm van je ribben.

Andere die dit ook herkennen of weten hoe dit komt.

Alvast bedankt, Sempferfi!
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pain makes you stronger.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
En coke maakt je een mietje
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die kans is bij sommigen inderdaad aanwezig.
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Niets geen no worry of lekker doorsnuiven, die steken in je borst zijn een teken dat de coke een steeds grote aanslag pleegt op je lichaam, ik zou even een tijdje minderen als ik jou was.
Het gaat te strak staan, en dat kan op een lange periode steeds meer pijn gaan doen.
Klik om te vergroten...

idd, helemaal mee eens beter laat je de coke even staan
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
zoiets heb ik dus nooit van speed, en al die mensen maar zeggen dat coke beter voor je is...
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die plek is een centraal aanhechtpunt van veel spieren, ook van borstspieren ja. Door cocaine gaan je spieren en pezen extreem strak staan terwijl ze ook minder goed doorbloed worden. Dan krijg je dat soort pijnklachten. Heb ik ook wel eens. No worry. Gewoon lekker doorsnuiven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."