Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeieavond iedereen, Ik ben nieuw hier op deze forum en heb hulp nodig om te stoppen met blowen. Ik heb al aantal keer geprobeerd, de eerste keer was ik 6j clean , maar dan kwam er weer serieuze shit op me af waardoor ik terug jammer genoeg greep naar het blowen. Ik wil nu graag cold Turkey doen heb ik al paar keer geprobeerd maar zonder bijkomende hulp is het lastig. Heb niet veel mensen die over hetzelfde kunnen praten omdat niet iedereen het weet. Ik zoek contact met mensen, die nu ook hetzelfde door maken en mij er in kan steunen. Ik weet dat ik het kan maar als het avond uren word is het moeilijk en krijg ik er zin in. Als ik alleen ben doe ik het ook , niet omdat ik het nodig heb maar omdat het een gewoonte is. De tijd van corona heeft het alleen maar erger gemaakt. Ik wil graag stoppen na oudejaar, is een afspraak dat ik met mezelf gemaakt heb. Klinkt misschien belachelijk , maar dan erna is het wel gwn klaar. Ik heb ook een persoon gezien dat er aan hangt, en die heeft het zwaarder dan mij. Maar zo wil ik echt niet zijn."
"Hoi, succes! Ik heb het 5j volgehouden het programma , baalde er van dat ik weer was hervullen maar op zulke dagen is het moeilijk om te stoppen."
"MaddMonkey zei: Nee zeggen en iets anders gaan doen. De drang blijft. En als het is om iets weg te stoppen of niet te ervaren, bedenk dan dat het blowen jouw niet gaat helpen herstellen. Ik ben nu ook alweer een tijdje gestopt (week of 3) en merk dat blowen toch echt diepgeworteld mijn emoties weet af te vlakken. Blowde niet voor niets op 13 jarige leeftijd al. Nu dat blowen er niet is, komt er veel op mij af. Maar ik sta sterk genoeg in mijn schoenen en heb genoeg mensen waar ik het mee kan bespreken dat ik ook nee tegen het blowen blijf zeggen. Ik wil niet meer dat het mij op emotioneel gebied de ontwikkeling in de weg blijft staan. Klik om te vergroten... Dat heb ik ook, soms niet weten hoe ik het allemaal moet plaatsen. En dan denk je oh het blowen helpt me wel maar eig ook weer niet wat het brengt me down op gegeven moment"
"MaddMonkey zei: Nee zeggen en iets anders gaan doen. De drang blijft. En als het is om iets weg te stoppen of niet te ervaren, bedenk dan dat het blowen jouw niet gaat helpen herstellen. Ik ben nu ook alweer een tijdje gestopt (week of 3) en merk dat blowen toch echt diepgeworteld mijn emoties weet af te vlakken. Blowde niet voor niets op 13 jarige leeftijd al. Nu dat blowen er niet is, komt er veel op mij af. Maar ik sta sterk genoeg in mijn schoenen en heb genoeg mensen waar ik het mee kan bespreken dat ik ook nee tegen het blowen blijf zeggen. Ik wil niet meer dat het mij op emotioneel gebied de ontwikkeling in de weg blijft staan. Klik om te vergroten... nee idd, het blowen als ik alleen ben, geeft me erna naree gedachtes en wil er eigenlijk best wel vanaf. Ik heb er geen plezier meer aan, maar wat met de drang dadelijk die komt. niet kunnen slapen, werken, chagrijnigheid komt er ook misschien nog aan, ik weet niet meer precies hoe ik er mee om ga moeten gaan"
"Harry In De Warrie zei: 12 januari wordt ik opgenomen voor mijn wiet gebruik je mag mij wel dm'en als je wilt. ik blijf nog wel gebruiken tot ik word opgenomen (dat je het weet) Klik om te vergroten... veel succes, ik hoop dat je daar je rust vind, tussen de goeie opgeleide mensen. praten doet heel veel"
"Spyro zei: Soms gaat herstellen met vallen en opstaan. Je hebt al aan jezelf bewezen dat je het dus kan! Ik wil je veel succes en kracht toewensen. Je bent sterker dan je denkt. Good luck! Ik lees graag mee hier om te kijken hoe het gaat. Go for it! Klik om te vergroten... MaddMonkey zei: Nee zeggen en iets anders gaan doen. De drang blijft. En als het is om iets weg te stoppen of niet te ervaren, bedenk dan dat het blowen jouw niet gaat helpen herstellen. Ik ben nu ook alweer een tijdje gestopt (week of 3) en merk dat blowen toch echt diepgeworteld mijn emoties weet af te vlakken. Blowde niet voor niets op 13 jarige leeftijd al. Nu dat blowen er niet is, komt er veel op mij af. Maar ik sta sterk genoeg in mijn schoenen en heb genoeg mensen waar ik het mee kan bespreken dat ik ook nee tegen het blowen blijf zeggen. Ik wil niet meer dat het mij op emotioneel gebied de ontwikkeling in de weg blijft staan. Klik om te vergroten... ik doe wel vaak gamen online om andere dingen te doen, haha, nu alles weer dicht is in nl is het weer moeilijk"
"SeeBrightOfLight zei: Goeieavond iedereen, Ik ben nieuw hier op deze forum en heb hulp nodig om te stoppen met blowen. Ik heb al aantal keer geprobeerd, de eerste keer was ik 6j clean , maar dan kwam er weer serieuze shit op me af waardoor ik terug jammer genoeg greep naar het blowen. Ik wil nu graag cold Turkey doen heb ik al paar keer geprobeerd maar zonder bijkomende hulp is het lastig. Heb niet veel mensen die over hetzelfde kunnen praten omdat niet iedereen het weet. Ik zoek contact met mensen, die nu ook hetzelfde door maken en mij er in kan steunen. Ik weet dat ik het kan maar als het avond uren word is het moeilijk en krijg ik er zin in. Als ik alleen ben doe ik het ook , niet omdat ik het nodig heb maar omdat het een gewoonte is. De tijd van corona heeft het alleen maar erger gemaakt. Ik wil graag stoppen na oudejaar, is een afspraak dat ik met mezelf gemaakt heb. Klinkt misschien belachelijk , maar dan erna is het wel gwn klaar. Ik heb ook een persoon gezien dat er aan hangt, en die heeft het zwaarder dan mij. Maar zo wil ik echt niet zijn. Klik om te vergroten... Heb het nu al lastig en is eerste paar uur"
"MaddMonkey zei: Ik merk altijd dat alles zoveel harder binnen komt als ik even niet geblowd heb. Vlakt wel af na verloop van tijd. Ontwenning is a bitch. Bedenk dat het minder wordt. Probeer dingen te ondernemen. Mediteren en dan vooral veel op ademhaling letten wil ook wel eens lukken. Geeft toch een beetje het effect van inhaleren. Klik om te vergroten... MaddMonkey zei: Ik merk altijd dat alles zoveel harder binnen komt als ik even niet geblowd heb. Vlakt wel af na verloop van tijd. Ontwenning is a bitch. Bedenk dat het minder wordt. Probeer dingen te ondernemen. Mediteren en dan vooral veel op ademhaling letten wil ook wel eens lukken. Geeft toch een beetje het effect van inhaleren. Klik om te vergroten... Ja kanxme.nog moeilijk amuseren en corona tijd heeft het niet makkelijker op gemaakt. Enige wat ik doe is werken. Voor de rest kom ik niet veel buiten. Dus hoop dat ik iets vind wat ik kan doen"
"MaddMonkey zei: Ik merk altijd dat alles zoveel harder binnen komt als ik even niet geblowd heb. Vlakt wel af na verloop van tijd. Ontwenning is a bitch. Bedenk dat het minder wordt. Probeer dingen te ondernemen. Mediteren en dan vooral veel op ademhaling letten wil ook wel eens lukken. Geeft toch een beetje het effect van inhaleren. Klik om te vergroten... Heb weinig interesse in dingen laatste tijd. Kan me moeilijkcbog vermaken. Dus zoek echt iets goed om te doen"
"Ik ben voor de moment erg pissig en weet niet waarom. Tranen staan klaar om uit me ogen te springen, en weet niet waarom. Normaal gamen zoals leauge of legends enzo. Maar zeer slechte potjes gehad en loop er echt wakka van."