Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Skurt zei: Misschien een beetje oud maar nog iets om rekening mee te houden. Zorg dat als je wil stoppen met blowen eerst dat je nicotinevrij bent. Koop een Dynavap of een andere vape voor de wiet. Mij lukte het ook niet totdat ik eerst de rookverslaving afleerde. Daarna was de stap naar een t-break veel makkelijker en nu vape ik af en toe in het weekend zonder een lichamelijk verlangen te hebben om te gebruiken. Ook moet je proberen om een leuke hobby te zoeken waar je in kunt verdwijnen en daar plezier aan hebt. Wees nooit teleurgesteld in jezelf maar zie iedere keer dat je faalt als een nieuwe kans om te beginnen met stoppen. Klik om te vergroten... Dit is ook een zeer goede tip die mij in het verleden ook een lange tijd heeft laten stoppen! Dynavap ligt nog steeds ergens in een laatje. Vapen, spacecake, thc olie. De tabak is de echte sluipmoordenaar in jointjes."
"Zeehond zei: Lezen is prima, maar reageren is wel een beetje raar of zie je dat zelf niet? Klik om te vergroten... Ja ik had toch al sorry gezegt tegen Mvr Plop... ik ben nog niet zo lang op het forum en moest ff uitzoeken hoe alles hier in zn werk gaan. Ik zal niet meer op oude posts reageren excuuuus 👊🏼"
"Roe zei: Ik ben onlangs na 3jr zwaar verslaafd geweest te zijn aan de g met zwaar bedoel ik 5ml om de 1.5 a 2u. Lichamelijk als ik iets langer dan me dosis die ik in moest nemen sliep ik zowat het 3dubbele moest nemen om me weer normaal te mogen voelen gestraft leek dit wel. Om vele redenen veilig thuis en dat soort rottige instanties heb ik het met pheny gedaan 1e keer mislukt ben geen opgever want ben nu 3wkn vd g af. Ik weet nog een lange weg te gaan clean worden voor sommige geen probleem voor sommige wel....maar clean blijven thats the shizzle. Klik om te vergroten... 3 weken clean van de G na jaren dagelijks gebruik.. je mag zeker trots zijn op jezelf en hou dit vol."
"Roe zei: Dank je wel! Ben langer ad g geweest was daarvoor 2x al naar klinieken geweest...daarna al die tijd achter elkaar op eigen houtje kracht en moed zelf afgekickt. Maaaaar naar eigen ervaring zijn klinieken toch het veiligst. Ik heb lang research gedaan om zover te mogen komen. Iig nogmaals dank! Klik om te vergroten... Dat heb ik precies met wiet, een stuk minder gevaarlijk als de G natuurlijk maar ik was echt zwaar verslaafd, vooral mentaal."
"De Zandman zei: Weed en hash zijn idd mentaal erg verslavend. Deze verslaving had ik ook een periode van 17 jaren lang....het was toen echt onmogelijk om geen voorraadje in stash in huis te hebben. Was het bijna op, dan M o e s t er nieuwe komen. Klik om te vergroten... Erg he... op een gegeven moment rook je geen wiet meer maar rookt de wiet jou 😅"
"snorlax zei: Tja als t niet verboden was dan was er ook geen reden om bang te zijn dat je een narcostaat bent. Tis toch belachelijk dat wat scheikunde verboden is omdat er mensen bang zijn dat een middel teveel invloed zou hebben en mensen met macht die zouden verliezen. Want uit eindelijk gaat het alleen om macht en geld. Klik om te vergroten... Beetje kort door de bocht maar goed 😂"
"'zijn disco's het medicijn tegen verveling?"
"Casrus zei: Disco's? Waar Koekiemonster zijn koekie verloor? Klik om te vergroten... 😂 Dissociatie betekent scheiding: het geestelijke bewustzijn wordt van het lichaam gescheiden"
"Zeqwyar zei: kettaaa e n dit Klik om te vergroten... 9:53 im feeling it"
"Ik herken je heel erg in jouw verhaal. Wat mij heel erg heeft geholpen te stoppen met het roken van wiet was (klinkt raar maar) thc olie (tinctuur). Ik had sterke olie gekocht met 14mg thc per druppel. (240 druppels dus 3,5 gram pure thc pasta) De eerste dag stoppen was wat onrustig maar 's avonds 3 druppels olie onder mijn tong gedaan en sliep als een roosje. Volgende dag veel minder behoefte om te blowen En 's avonds weer een paar druppels olie genomen. Dit heb ik toen twee weken ongeveer herhaald en geleidelijk werd mijn behoefte om olie te nemen ook steeds minder. Soms maar één of twee druppels voor het slapen soms ook niks. Dit ging ook een tijdje zo door en na een tijdje had ik gewoon geen behoefte meer aan druppels en of blowen! Ik heb 10 jaar dagelijks geblowd rond de 10-15 euro per dag en vele mislukte stoppogingen. Dit was voor mij echt dé oplossing. Heel veel succes!!"