Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb mezelf al plat gelegd, maar nu werkt het niet meer, ik zit op 10mg clonazepam afgelopen 3a4 dagen en mijn voorschrift is 4mg daarbij heb ik 2 keer een 50 procent verhoging van mijn antipsychotica gebruikt, soms hoop ik dat ik omval. Of dat ik gewoon weer begin met roken na 4 maanden niet gedaan te hebben. Ik word zo verdrietig elke avond omdat ik me zo aleen voel en dan wil ik alleen maar verdoven, ik merk zelfs dat ik weer dwangmatig naar alcohol begin te grijpen na 10 jaar. Ik weet het even niet ik ga maar slapen gelukkig lukt dat wel nog. Ik weet het al 3a4 dagen niet"
"Don Draper zei: Hey! Ik heb eindelijk een break gevonden voor mijn rookverslavingen en nicotinezuigtabletten. Keelpastilles! Ik kan mezelf me wel heel erg zoet mee houden. Ik neem wel veel te veel dan wat mijn lichaam lief is. xD Misschien morgen spijt lol. Klik om te vergroten... Dat doe ik ook werkt top"
"Ik heb vandaag me tot nu toe goed kunnen inhouden, ik heb alleen mijn normale dosis medicijnen genomen. Ik ben wel bang voor vanavond, voor de eenzaamheid en het verdriet niet kunnen uiten ivm mijn partner (lang verhaal) en klein huis. Ik geef niemand behalve mezelf de schuld maar moet maar even op de blaren zitten en denk dat ik het vanavond gewoon gezellig maak met een bakkie thee, kaarsjes en dekentje op de bank met filmpje aan. Dat helpt mij vaak heb ik in een goed gesprek met mijn partner tot inzicht gekomen. Ik moet gewoon lief zijn voor mezelf maar niet met middelen dat is uiteindelijk weer de road spiraling down. Dus ik heb er voor vandaag vertrouwen in en dat zegt bij mij al heel veel, hoop hebben."
"Ik verdoof met medicatie niet met drugs behalve soms wietje, maar dit is pas sinds kort begonnen met verdoven want zit nu aan de bupropion en dat doet rare dingen maar het is voor adhd door psychiater besloten dus dan ga je ervan uit dat die er verstand van heeft maar het is zo erg wennen. Net alsof je alles voor de eerste keer weer meemaakt met een nieuwe zelf. Komt goed vanavond thx"
"SchizoMuis zei: Ik verdoof met medicatie niet met drugs behalve soms wietje, maar dit is pas sinds kort begonnen met verdoven want zit nu aan de bupropion en dat doet rare dingen maar het is voor adhd door psychiater besloten dus dan ga je ervan uit dat die er verstand van heeft maar het is zo erg wennen. Net alsof je alles voor de eerste keer weer meemaakt met een nieuwe zelf. Komt goed vanavond thx Klik om te vergroten... Ik zit anderhalve maand aan de bupropion ter info"
"Alinde zei: De gedachte van nooit meer vind ik ook moeilijk. Maar het kan echt niet meer, ook niet 1 drankje. Gelukkig kennen meer mensen hier in de kliniek het probleem. Klik om te vergroten... Ik ken het met jointjes, ik wil er altijd nog 1 maar ga er altijd weer slecht op..."
"Gvd wat 'n rot realisatie! Maar wel goed voor me, ik heb door mijn stoornissen altijd een mega vol en druk hoofd. Bupropion en antipsychotica maken het rustig. Het beginnen met een nieuw middel anderhalve maand geleden, bupropion, en het verhogen van antipsychotica zorgt bij mij voor veel rust en regelmaat daarbij komt ook leegte omdat ik het niet gewend ben denk ik. Lijkt me logisch iig. Nu ik veel sport geeft dit me wel extra energie en natuurlijk goeie stofjes, waardoor mijn ritme weer beter word. Het hangt nauw samen. Soms ben ik bang dat het instort door mijn medicijnen misbruik, dus dit ga ik niet meer doen. Ook wil ik geen cannabis meer, ik ben er zo klaar mee. Basta"
"Thx voor deze gestructureerde uitleg, ik heb ook dit middel gebruikt, op dit moment (waarschijnlijk) ook niet getest.. Ik vroeg me af wat het precies was, want er werd mij iets anders verteld. *schaam*. Maar geproeft en proefde niet bekend. Maar, sleutelpunt genomen. Nu euforische deken, dat gevoel idd wat je omschrijft, en net lichtelijk afwezig maar ook niet, misschien dat als ik dit terug lees dat ik zie dat ik afwezig ben maar dat gevoel heb ik niet. Dat dissociatieve van ketamine heeft het idd wel. Ik zou het gevoel iedereen gunnen. Maar ik zou deze drug nooit aanraden en ga het zo voor m'n eigen veiligheid ook weggooien want het is een té lekker gevoel, ik zou kunnen begrijpen dat men zich snel vergrijpt aan iets als dit. En ik denk dat het dus ook zeer verslavend is, vandaar dat ik het niet in huis wil hebben. En het niet meer hoop te gebruiken. Ik geniet er nog even van... voor nu, en denk als je dan toch moet kiezen kun je beter ketamine gebruiken dan weet je tenminste waar je aan toe bent, hier is namelijk zeer weinig onderzoek naar gedaan, en ik vond wel online dat er een aantal gevallen zijn geweest die in een dissociatieve psychose zijn beland na 1 keer gebruik... dus wees gewaarschuwd. Maar top dat er op drugsforum altijd wel wat info staat 😅."
"SkittlesAndMe zei: Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst Methoxetamine gebruikt. Ik heb het niet kunnen laten testen *schaam schaam* en had het nog niet eerder gebruikt, ik ben daarom "voorzichtig" begonnen. Wel heb ik heel veel ervaring met ketamine en X was erbij, hij had eerder MXE gebruikt. T = innametijd Rond kwart voor 2 nemen X en ik allebei een lijntje van 25mg. Ik proef vrijwel niets en het doet niet zeer aan mijn neus. Het smaakt niet bekend. Let the journey begin T+0:05 Al na 5 minuten voel ik het effect heel licht opkomen. Het doet me ontzettend denken aan keta. Eigenlijk heb ik gewoon het gevoel dat ik net keta genomen heb, alleen het komt langamer en lichter op. T+0:15 Het effect begint duidelijker te worden, het valt mij op dat ik nog steeds geen verschillen met keta heb kunnen ontdekken. Alléén het feit dat het langzamer opkomt. Het voelt een beetje als een rustige uitgerekte vorm van ketamine. M'n beeld wordt wat wankeler en vreemder, verder kan ik prima communiceren. T+0:30 Het effect bouwt nog steeds verder op en ik heb het gevoel dat ik nog niet op mijn piek zit. Het voelt erg aangenaam en nog steeds heel erg keta-achtig. Ik merk wel dat ik prima kan communiceren voor de sterkte van het effect. Met een vergelijkbaar effect bij keta merk ik altijd dat ik moeilijker uit m'n woorden kom enzo. X gaat al een stukje harder dan ik, ondanks dat we een gelijke dosis en tolerantie hebben (X kan normaal zelfs meer hebben dan ik). T+1:00 De MXE zit nu wel op zijn piek. Ik kan nog steeds prima communiceren en heb het gevoel dat het wel wat zwaarder had gekunt. Ik voel me heerlijk euforisch en gezellig met een aangename warme deken over mijn huid. Mijn beeld wankelt nog steeds lichtelijk, vergelijkbaar met het flink aangeschoten zijn of een lijntje van zo'n 80mg ketamine. Ik neem een puntje bij van ongeveer 15 milligram. Hierna gaat het effect geleidelijk door maar wordt niet harder. 2 uur na inname heb ik nog eens een puntje van 20mg genomen, ook hierna gaat het effect geleidelijk door maar wordt het niet harder. Ik heb dus het gevoel gehad dat bijnemen in deze hoeveelheden alleen maar verlengd en niet versterkt. Iemand hier ervaringen mee? Het heeft uiteindelijk zo'n 6 uur geduurd voor het écht volledig uitgewerkt was. Erg fijne maar wel lichte ervaring. Deze dosis is wat mij betreft vrijwel exact keta, maar dan 3-5x zo lang. Volgende keer ga ik de MXE wat dieper verkennen en beginnen met een dosis van 60 tot 80mg. Klik om te vergroten... Ik zou er mee uit kijken! 'Volgende keer' dat klinkt eigenlijk al als niet best toch als je er rationeel over nadenkt... Trouwens mijn dealer heeft zojuist nog laten weten dat het idd MXE was wat ik op had. Dus tja hoe zeker ben je dan .. alsnog. Maar had jij niet het gevoel dat dit eeuwig en nooit mocht zijn? Dat klinkt/ voelt voor mij persoonlijk dus als een gevaarlijke d.w.z. snel verslavende drug. Het word geclassificeerd als NMDA receptor antagonist dus in die zin zou het receptor wise, met mijn 2 jaar kennis, idd op een hallucogeen en serotonine, dopamine verhogende drug moeten lijken/ zijn. Maar ik zie in dit artikel dat het ook opiaat achtige kenmerken heeft. Dus die drie tezamen... geen tweede keer voor mij iig. Klinkt als trouble. Ik wilde je dit artikel aanraden: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0378427414012983"
"Gatver, N joint in de asbak van m'n vriend triggert me zo erg dat ik maar in bed blijf liggen sinds k thuis ben, verder gaat 't wel beter met de medicijnen dus hé wat is nu erger ... Het valt mee ik kan dit"