Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine, een beginnerservaring

Methoxetamine, een beginnerservaring

13 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus eigenlijk is het in principe een beetje hetzelfde als keta, alleen bij een zelfde dosis is het effect uitgesmeerd over een langere periode. Nice, lang en dromerig tripje. Succes met de volgende meer intense trip! Als ik dit goedje kan krijgen dan ga ik het ook eens proberen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst Methoxetamine gebruikt. Ik heb het niet kunnen laten testen *schaam schaam* en had het nog niet eerder gebruikt, ik ben daarom "voorzichtig" begonnen. Wel heb ik heel veel ervaring met ketamine en X was erbij, hij had eerder MXE gebruikt.

T = innametijd
Rond kwart voor 2 nemen X en ik allebei een lijntje van 25mg. Ik proef vrijwel niets en het doet niet zeer aan mijn neus. Het smaakt niet bekend. Let the journey begin :)

T+0:05
Al na 5 minuten voel ik het effect heel licht opkomen. Het doet me ontzettend denken aan keta. Eigenlijk heb ik gewoon het gevoel dat ik net keta genomen heb, alleen het komt langzamer en lichter op.

T+0:15
Het effect begint duidelijker te worden, het valt mij op dat ik nog steeds geen verschillen met keta heb kunnen ontdekken. Alléén het feit dat het langzamer opkomt. Het voelt een beetje als een rustige uitgerekte vorm van ketamine. M'n beeld wordt wat wankeler en vreemder, verder kan ik prima communiceren.

T+0:30
Het effect bouwt nog steeds verder op en ik heb het gevoel dat ik nog niet op mijn piek zit. Het voelt erg aangenaam en nog steeds heel erg keta-achtig. Ik merk wel dat ik prima kan communiceren voor de sterkte van het effect. Met een vergelijkbaar effect bij keta merk ik altijd dat ik moeilijker uit m'n woorden kom enzo. X gaat al een stukje harder dan ik, ondanks dat we een gelijke dosis en tolerantie hebben (X kan normaal zelfs meer hebben dan ik).

T+1:00
De MXE zit nu wel op zijn piek. Ik kan nog steeds prima communiceren en heb het gevoel dat het wel wat zwaarder had gekunt. Ik voel me heerlijk euforisch en gezellig met een aangename warme deken over mijn huid. Mijn beeld wankelt nog steeds lichtelijk, vergelijkbaar met het flink aangeschoten zijn of een lijntje van zo'n 80mg ketamine. Ik neem een puntje bij van ongeveer 15 milligram.

Hierna gaat het effect geleidelijk door maar wordt niet harder. 2 uur na inname heb ik nog eens een puntje van 20mg genomen, ook hierna gaat het effect geleidelijk door maar wordt het niet harder.

Ik heb dus het gevoel gehad dat bijnemen in deze hoeveelheden alleen maar verlengd en niet versterkt. Iemand hier ervaringen mee?

Het heeft uiteindelijk zo'n 6 uur geduurd voor het écht volledig uitgewerkt was. Erg fijne maar wel lichte ervaring. Deze dosis is wat mij betreft vrijwel exact keta, maar dan 3-5x zo lang. Volgende keer ga ik de MXE wat dieper verkennen en beginnen met een dosis van 60 tot 80mg.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij de ervaringen die ik heb ging ik wel degelijk harder na het bijpakken, heb alleen niet echt ervaring met heb bijpakken van 'maar' 15 of 20 milligram.

Wel een aanraden om je mxe te laten testen, samples schijnen niet altijd even goed te zijn en bij een engelse vendor is er ook al bijna 10% MDPV in zijn MXE gevonden.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacebilly zei:
Dus eigenlijk is het in principe een beetje hetzelfde als keta, alleen bij een zelfde dosis is het effect uitgesmeerd over een langere periode.
Klik om te vergroten...

Nee hooo het is zeker wel potenter! Ik denk dat ik met keta het dubbele had moeten pakken voor hetzelfde effect. Niet zomaar dosissen vergelijken dus, dan word je zeker verrast!

Fool zei:
Wel een aanraden om je mxe te laten testen, samples schijnen niet altijd even goed te zijn en bij een engelse vendor is er ook al bijna 10% MDPV in zijn MXE gevonden.
Klik om te vergroten...

Yes ga het deze week inleveren :) Kon alleen niet wachten, móest het gewoon proberen :flushed: Heb een nederlandse betrouwbare vendor waar ik al jaren koop, uiteraard is dat geen garantie tot veiligheid maar besloot daarom om maar gewoon en kleine dosis te proberen.
spacebilly zei:
Succes met de volgende meer intense trip!
Klik om te vergroten...
Thanks, er komt wel weer een reportje dan :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aah oke, het was dit geval in ieder geval geen pure MDPV, maar slechts 10% :P

Maar ik ben benieuwd, keep us posted! :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha ik snap je heel goed, véél kwaad zal een 'beetje' bijvoorbeeld MDPV ook niet kunnen bij dergelijke doseringen. Ik hoor alleen van de persoon die deze MXE heeft dat bij iets hogere doseringen de bijwerkingen nogal versterkt worden, niet heel aangenaam dus. Deze MXE kwam echter ook wel van een relatief bekende vendor. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet welke vendor en welk verhaal je bedoelt Fool :wink: Ik heb zelfs begrepen dat het er een keer misgegaan is en ze volledig MDPV als MXE hebben verkocht. Voor zover ik weet hebben we het over dezelfde vendor en zijn ze ook door DIMS op de vingers getikt.

We weten mijn MXE-puriteit met 1,5 week, het gaat vandaag op de post :)
l
linrichLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn vriend en ik hebben zojuist een mxe in vloeistof vorm genomen, dit is onze eerste ervaring met mxe, hebben eerder lsd gehad en het bevalt ons heel erg goed. De trip begint te werken en ik merk dar het me niet meer gaat lukken om een tripreport te schrijven, toch wou ik graag onze ervaringen delen vandaar deze reactie. We gaan lekker!!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
T+1:00
De MXE zit nu wel op zijn piek. Ik kan nog steeds prima communiceren en heb het gevoel dat het wel wat zwaarder had gekunt. Ik voel me heerlijk euforisch en gezellig met een aangename warme deken over mijn huid. Mijn beeld wankelt nog steeds lichtelijk, vergelijkbaar met het flink aangeschoten zijn of een lijntje van zo'n 80mg ketamine.
Klik om te vergroten...

Grappig om dit te lezen. Ik heb 3 uur geleden 30mg methoxetamine genomen en vond dit qua potentie ook ongeveer gelijk aan 80mg ketamine. Het enige verschil is dat ik bij een dergelijke keta dosering wel minder helder ben.
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toch maar zieke shit :openmouth: zeker als je het aangeboden krijgt als 'gewone ket'
heb het overlaatst ook gedaan en heb toch wel een dik uur serieus verward rondgelopen..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speedtrauma zei:
Toch maar zieke shit :openmouth: zeker als je het aangeboden krijgt als 'gewone ket'
heb het overlaatst ook gedaan en heb toch wel een dik uur serieus verward rondgelopen..
Klik om te vergroten...
Daarom het ook altijd laten testen. Ik had het ook als keta aangeboden gekregen, maar gelukkig niet zomaar een dikke lijn genomen.
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thx voor deze gestructureerde uitleg, ik heb ook dit middel gebruikt, op dit moment (waarschijnlijk) ook niet getest..
Ik vroeg me af wat het precies was, want er werd mij iets anders verteld. *schaam*. Maar geproeft en proefde niet bekend. Maar, sleutelpunt genomen. Nu euforische deken, dat gevoel idd wat je omschrijft, en net lichtelijk afwezig maar ook niet, misschien dat als ik dit terug lees dat ik zie dat ik afwezig ben maar dat gevoel heb ik niet. Dat dissociatieve van ketamine heeft het idd wel. Ik zou het gevoel iedereen gunnen. Maar ik zou deze drug nooit aanraden en ga het zo voor m'n eigen veiligheid ook weggooien want het is een té lekker gevoel, ik zou kunnen begrijpen dat men zich snel vergrijpt aan iets als dit. En ik denk dat het dus ook zeer verslavend is, vandaar dat ik het niet in huis wil hebben. En het niet meer hoop te gebruiken. Ik geniet er nog even van... voor nu, en denk als je dan toch moet kiezen kun je beter ketamine gebruiken dan weet je tenminste waar je aan toe bent, hier is namelijk zeer weinig onderzoek naar gedaan, en ik vond wel online dat er een aantal gevallen zijn geweest die in een dissociatieve psychose zijn beland na 1 keer gebruik... dus wees gewaarschuwd. Maar top dat er op drugsforum altijd wel wat info staat 😅.
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#13
SkittlesAndMe zei:
Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst Methoxetamine gebruikt. Ik heb het niet kunnen laten testen *schaam schaam* en had het nog niet eerder gebruikt, ik ben daarom "voorzichtig" begonnen. Wel heb ik heel veel ervaring met ketamine en X was erbij, hij had eerder MXE gebruikt.

T = innametijd
Rond kwart voor 2 nemen X en ik allebei een lijntje van 25mg. Ik proef vrijwel niets en het doet niet zeer aan mijn neus. Het smaakt niet bekend. Let the journey begin :)

T+0:05
Al na 5 minuten voel ik het effect heel licht opkomen. Het doet me ontzettend denken aan keta. Eigenlijk heb ik gewoon het gevoel dat ik net keta genomen heb, alleen het komt langamer en lichter op.

T+0:15
Het effect begint duidelijker te worden, het valt mij op dat ik nog steeds geen verschillen met keta heb kunnen ontdekken. Alléén het feit dat het langzamer opkomt. Het voelt een beetje als een rustige uitgerekte vorm van ketamine. M'n beeld wordt wat wankeler en vreemder, verder kan ik prima communiceren.

T+0:30
Het effect bouwt nog steeds verder op en ik heb het gevoel dat ik nog niet op mijn piek zit. Het voelt erg aangenaam en nog steeds heel erg keta-achtig. Ik merk wel dat ik prima kan communiceren voor de sterkte van het effect. Met een vergelijkbaar effect bij keta merk ik altijd dat ik moeilijker uit m'n woorden kom enzo. X gaat al een stukje harder dan ik, ondanks dat we een gelijke dosis en tolerantie hebben (X kan normaal zelfs meer hebben dan ik).

T+1:00
De MXE zit nu wel op zijn piek. Ik kan nog steeds prima communiceren en heb het gevoel dat het wel wat zwaarder had gekunt. Ik voel me heerlijk euforisch en gezellig met een aangename warme deken over mijn huid. Mijn beeld wankelt nog steeds lichtelijk, vergelijkbaar met het flink aangeschoten zijn of een lijntje van zo'n 80mg ketamine. Ik neem een puntje bij van ongeveer 15 milligram.

Hierna gaat het effect geleidelijk door maar wordt niet harder. 2 uur na inname heb ik nog eens een puntje van 20mg genomen, ook hierna gaat het effect geleidelijk door maar wordt het niet harder.

Ik heb dus het gevoel gehad dat bijnemen in deze hoeveelheden alleen maar verlengd en niet versterkt. Iemand hier ervaringen mee?

Het heeft uiteindelijk zo'n 6 uur geduurd voor het écht volledig uitgewerkt was. Erg fijne maar wel lichte ervaring. Deze dosis is wat mij betreft vrijwel exact keta, maar dan 3-5x zo lang. Volgende keer ga ik de MXE wat dieper verkennen en beginnen met een dosis van 60 tot 80mg.
Klik om te vergroten...
Ik zou er mee uit kijken! 'Volgende keer' dat klinkt eigenlijk al als niet best toch als je er rationeel over nadenkt... Trouwens mijn dealer heeft zojuist nog laten weten dat het idd MXE was wat ik op had. Dus tja hoe zeker ben je dan .. alsnog. Maar had jij niet het gevoel dat dit eeuwig en nooit mocht zijn? Dat klinkt/ voelt voor mij persoonlijk dus als een gevaarlijke d.w.z. snel verslavende drug. Het word geclassificeerd als NMDA receptor antagonist dus in die zin zou het receptor wise, met mijn 2 jaar kennis, idd op een hallucogeen en serotonine, dopamine verhogende drug moeten lijken/ zijn. Maar ik zie in dit artikel dat het ook opiaat achtige kenmerken heeft. Dus die drie tezamen... geen tweede keer voor mij iig. Klinkt als trouble. Ik wilde je dit artikel aanraden:
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0378427414012983
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#14
SchizoMuis zei:
Ik zou er mee uit kijken! 'Volgende keer' dat klinkt eigenlijk al als niet best toch als je er rationeel over nadenkt... Trouwens mijn dealer heeft zojuist nog laten weten dat het idd MXE was wat ik op had. Dus tja hoe zeker ben je dan .. alsnog. Maar had jij niet het gevoel dat dit eeuwig en nooit mocht zijn? Dat klinkt/ voelt voor mij persoonlijk dus als een gevaarlijke d.w.z. snel verslavende drug. Het word geclassificeerd als NMDA receptor antagonist dus in die zin zou het receptor wise, met mijn 2 jaar kennis, idd op een hallucogeen en serotonine, dopamine verhogende drug moeten lijken/ zijn. Maar ik zie in dit artikel dat het ook opiaat achtige kenmerken heeft. Dus die drie tezamen... geen tweede keer voor mij iig. Klinkt als trouble. Ik wilde je dit artikel aanraden:
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0378427414012983
Klik om te vergroten...
Weet je zeker dat het MXE was? Dat spul is vrijwel niet verkrijgbaar sinds het verbod, op wat oude voorraadjes na.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."