Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Positief dat hij zelf kan inzien dat hij een wietverslaving heeft. Zouden meer mensen moeten kunnen."
"Beste Mede-Drugs vrienden. Afgelopen weekend had ik voor het eerst wiet+alcohol geprobeerd. Normaal drink ik nooit maar deze keer dacht ik laat ik het eens een keer proberen. Dus ik kan in het algemeen al slecht tegen alcohol, laat staan een joint erbij. Ken je dat gevoel dat je net wakker bent en direct opstaat om bijv. naar de wc te gaan? Dit gevoel had ik daarna ook maar dan 4x erger. Enorm misselijk thuis gekomen en een honger van hier tot aan Afrika. Wat was jullie ervaring van wiet met alcohol? Laat me het hieronder weten"
"De Dunne zei: Ik heb het met hasj net zo als met wiet. Alcohol na wiet of hasj gaat wel maar hasj of wiet na alcohol wordt ik ook misselijk en raar van. Klik om te vergroten... Tja kzit net op t forum ik heb nog een beetje wijsheid nodig denk ik"
"Psychedelibee zei: Ik heb het maar even in een ander subforum gezet, want dit is geen tripreport inderdaad. Ja dit staat toch wel bekend als een vrij slechte combi. Eerst blowen en dan een paar drankjes gaat vaak nog wel, maar eerst flink drinken en dan blowen valt eigenlijk altijd fout. Ik moet zeggen dat zelfs wanneer de combi goed valt ik er alsnog niet echt een fan van ben. Ik krijg dan zo'n ontzettend droge bek en vind alcohol het stonede gevoel vaak een beetje afvlakken. Klik om te vergroten... Ja maar het feit is dat ik meer van de drugs ben dan van de alcohol. ik ga letterlijk een keer in de 3 weken ong stappen of drinken in het algemeen"
"Psychedelibee zei: Ik drink ook zelden, nog minder vaak als jij zo te lezen. Maar hoe is dat precies relevant als antwoord op mijn post? Klik om te vergroten... Ik zie achteraf dat ik ook de verkeerde had gereageerd. het was eigenlijk de bedoeling om op je 2'de reactie te reageren."
"Het is sowieso een feit dat je minder goed tegen alcohol kan als je in het algemeen weinig drinkt, plus het feit dat je dus 2x aangeschoten bent."
"Klinkt gaaf, Had er eerlijk gezegd nog nooit eerder over gehoord, Misschien eens proberen dan?"
"Sjakiedude zei: Thanx... Heb het haar sowieso als eerste laten lezen. Ze snapt wel hoe ik het ervaar, maar ze komt tijdens haar werk veel situaties tegen waarin mensen in combinatie met drugs een teringzooi maken van hun leven. Hierdoor is er een behoorlijk vastgeroestte drugs=bad connectie gelegd in haar hoofd. Het volledig accepteren van verantwoord drugsgebruik zie ik bij haar niet snel gebeuren. Maar wie weet, als de kinderen wat ouder zijn en we in een wat minder hectische fase van het leven zitten... I hope so Klik om te vergroten... Wel fijn dat ze het snapt, maar voornamelijk mensen met een drugs verslaving maken een teringzooi van hun leven, En voor zover ik jou verhaal heb gelezen klink jij niet als een drugsverslaafde."
"Ik neem aan als je onschuldig rijd en niet opvalt, dat de kans verminderd om gepakt te worden."
"Professionele hulp of afkickkliniek?"