Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey! Ik had vrijdag topic geopend omdat ik niet wist hoeveel truffels ik moest nemen. Maar vele raadde mij aan om de helft van die 15 gram (Dutch Dragons) te doen en ik had dat gedaan. Nu word het niet een hele uitgebreidde "trip report" omdat ik voor mijn gevoel niet heel erg tripte. Of althans, ik verwachtte er meer van. Ik verwachtte bij truffels dat je echt veel kleuren gaat zien en alles beweegt maar dat was eigenlijk alleen lichtjes aanwezig. Het was meer het gevoel in mijn hoofd. Beeld ging echt snel enzo en ik kon mij bijv niet focussen op één ding maar mijn gedachtes gingen gewoon heel snel. Alles ging wel een beetje "waven" en groot/klein worden. Dus ik wilde bijnemen maar ik was heel misselijk en had geen zin in die zure nasmaak. En ik was coughlocked dus ik besloot om met vrienden wat spacenbrownies te eten die we toen hadden gemaakt. En toen ben ik in slaap gevallen. Ik heb alleen nog een beetje een "wazig" gevoel maar voor de rest gaat het prima en vond ik het jammer dat ik niet tripte zoals mensen het beschreven. En de mensen waarmee ik was zeiden dat ik een paar maanden moest wachten zodat ik dan weer truffels kan proberen aangezien deze "trip" echt mee viel en ik volgens mij wel meer dan 7,5 gram nodig heb om goed te trippen. Dus volgende keer een hogere dosis, en thee ervan maken of door iets heen doen. xx"
"Psychedelibee zei: Fijn om te horen dat het goed gegaan is. Beter de eerste keer wat mild als veel te heftig. Neem de volgende keer 10, max 12 gram, dat zal al veel meer effect hebben. Realiseer je wel dat naast dat het dan meer visueel wordt, het mentale effect ook veel meer toeneemt. Juist dat mentale is wat het heftig kan maken. En zo lang wachten hoeft niet nee, na 2 weken is de tolerantie volledig weg. Klik om te vergroten... Oke dus ik ga me veel heftiger voelen dan toen ik die 7,5 had gedaan? Want voelde me eigenlijk alleen heel misselijk en m'n beeld ging snel enz. En ik vond dat eigenlijk grotendeels vervelend."
"Mindless zei: Wat ook goed is om te weten is dat psychedelica een beetje een aparte groep drugs is. De meeste andere drugs werken heel simpel gezegd zo: je neemt het en je merkt even later het effect. Dit effect is dan meestal voor de meeste mensen vrijwel gelijk. Psychedelica echter vereist een bepaalde mindset van de gebruiker. Je zult je aandacht moeten geven aan de ervaring en niet teveel met afleidingen bezig zijn. Eerste ding dat je moet doen is je telefoon wegleggen (als je dat al niet deed). En kijk dan bijvoorbeeld eens voor langere tijd naar een object in je kamer, of bijvoorbeeld naar een boom buiten. Wees niet te haastig in visuals willen zien. Breng jezelf in een langzamer tempo en geef echt je bewuste aandacht aan je omgeving. Doe je dat goed genoeg, dan zul je zien dat dit overal visuals doet laten verschijnen. Ik denk trouwens wel dat je de dosis de volgende keer best wat kunt verhogen hoor. Doe je dat en geef je je aandacht voor langere tijd aan je omgeving, dan moet het goed komen. En je zou inderdaad best over een paar weekjes wel weer kunnen. Die paar maanden wachten is meer voor als je een echt transformerende trip hebt meegemaakt en dat moet gaan verwerken en integreren. Klik om te vergroten... Ik was best gehaast. De heletijd "wanneer zie ik het nou, wanneer zie ik het nou". Had de volgende keer inderdaad echt rustig erin moeten komen. En ik zat ook best vaak in mijn telefoon. Alleen het stoorde me dat ik er het meest lichamelijk wat van merkte ipv zicht enzo."
"Mindless zei: Ja, dan is het wel logisch dat je niet zoveel zag. Want wat je dan eigenlijk doet is de boel onderdrukken. Volgende keer gewoon je telefoon en alle andere electronica wegleggen en lekker voor een tijdje naar de muur of het tapijt gaan zitten kijken. De magie van psychedelica komt wanneer je aanwezig bent in het hier en nu. Klik om te vergroten... Thanks, ik weet wat ik dan ga doen de volgende keer. Hopelijk komt er een betere tripreport uit de tweede keer"
"Hoi, Ik was laatst aan een paar goede mdma pillen en ik merkte dat ik na best veel bijnemen echt besluiteloos was. Heb zelf ADD en op sommige momenten raak ik dan onrustig in mijn hoofd als iets niet geordend is. De laatste tijd ervaar ik dat ook met mdma en worden die gevoelens echt 50 keer versterkt. Het lijkt dan alsof ik zwaar autistisch word of hoe ik het kan/mag noemen.!Het is best grappig maar ook raar want je vind er niks over online. Ik kon bijv niet even zitten en genieten van de muziek of ik stond al stoelen recht te zetten en te verplaatsen van stoel. En no matter how actief ik was, ik had dat ene opgejaagde gevoel dat ik constant niet goed zat. Ook was alles teveel zoals mijn kleren die ik aan had, of aanrakingen. Na de heletijd doelloos rondlopen had mijn vriend mij toen wel in bed gesleept, onder de dekens gezet, en rustig weten te krijgen op 1 of andere manier hahaha. Ik viel ook snel in slaap. Ik kan ook ineens slecht tijdens knuffelen en strelingen als ik met dezelfde mensen die er wel van genieten aangeraakt word of geknuffeld. Ervaart iemand hetzelfde??? Ik had alleen de eerste paar keer dat ik gewoon rustig kon chillen zoals iedereen maar nu voel ik mij echt rusteloos en gehaast en dat ik iets wil fulfillen wat er niet is. Dat gevoel is dan alleen weg als het hard inkickt en op z’n piek zit, maar daarna krijg ik weer dat opgejaagde gevoel en krijg ik de neiging om bij te slikken. En nog een irritant symptoom: altijd moeten overgeven bij het inkicken of teveel nemen. Eindstand de dag daarna veel maagzuur en krampen en een belabberd brakheid gevoel. Iemand tips om dit te verhelpen?"
"Ik wil de vibe niet killen, maar helaas kan je al die festivals nu vergeten. Toch een voordeel dat ik kaartjes altijd last minute haal. Had dus alleen een kaartje voor love land op koningsdag maar dat gaat ook niet door helaas. Verder stond love land in augustus op de planning, awakenings, en een paar urban festivals. Mag dat nu dus ook schrappen helaas 😭 Gelukkig gelden de meeste kaartjes volgend jaar ook nog. Wellicht dat als je al kaartjes hebt, ze niet hoeft te verkopen maar gewoon lekker mee kan nemen naar 2021."
"Hey, Ben een meisje van 17 die nog niet heel ervaren is op het gebied van drugs. Ik blowde best veel wat nu is verminderd. En twee keer spacecake gedaan. Nu wil ik met psychedelics experimenteren. Dus ik heb 15 gram truffels gehaald (Dutch Dragons) en ik was van plan om het zaterdag te doen met een vriendin. Alleen ik heb geen idee hoe ik moet doseren. M'n vriendin wilt de helft maar ik weet niet of dat wel genoeg is voor een sterk effect. Ik weeg 63 kg en ben 1.58. En aangezien ik nog nooit met andere dingen heb geexperimenteerd dan hash en wiet ben ik ook weer bang om teveel te nemen. Dusss beginners dosage advies?"
"oortjes zei: veel plezier, laat gerust een report achter! Klik om te vergroten... Yes, zal ik doen!"
"Mindless zei: Dit klinkt wat direct, maar waar ben je mee bezig? Op je 17e een harddrug als mdma misbruiken. Je maakt mogelijk dingen kapot waar je zo'n spijt van kan krijgen... En voor wat? Een beetje plezier. Je denkt er veel te licht over naar mijn mening. Je beschrijft die symptomen als 'irritant', maar dit zijn serieuze tekenen dat je in ieder geval sterk moet minderen. Maar eerlijk gezegd zou ik als ik jou was je lichaam en geest het gunnen om een paar jaar helemaal geen drugs te nemen. Je bent nog zo jong. Gun het je lijf om gezond te ontwikkelen zonder misbruik van deze rommel. (want dat is het) Je hebt nog niet eens vermeld hoeveel je genomen hebt, maar het is nu al duidelijk dat dat veel teveel is. Verder helemaal eens met @De Dunne. Lees je in ieder geval goed in met die handleiding. Klik om te vergroten... 17?? Ben inmiddels al een half jaar 20. Tot die tijd heb ik 3 keer xtc gebruikt en 1 keer truffles. Wel lief dat jij je druk maakt om mij."
"Valt eigenlijk ook mee hoeveel ik bijneem. Pillen van 160 mg (in de markt zijn er veel sterkere pillen te verkrijgen, en ik heb ook zelfs 1 keer een punisher van boven de 300 gehad en gedeeld met vrienden). Ik neem ook door de hele avond heen in kwartjes. Nooit meer genomen dan een 1,5 pil. Ook weeg ik 80 kilo. Om dan 80 mg te nemen vind ik voor iemand met redelijk wat “spacen” wel te weinig. Zo’n pilletje werkt best snel bij mij uit en de piek gaat over in vermoeidheid na een uur of twee waardoor ik of in kwartjes moet bijnemen. Maar met het nadeel is dat ik dus rusteloos word. Alleen is het technisch gezien veel bijnemen als ik 7 uurtjes op een feestje ben en om het uur/2 uur een kwartje neem tot aan 1 pil of 1,5 pil toe. Qua mg neem ik niet veel dus. Mdma heb ik niet zo vaak gedaan, ik heb ook geen idee wat de dosis is om eerlijk te zijn. Ik zet wat kristallen in mn handpalm maar je kan er geen halve capsule mee vullen. Net als keta probeer ik te “stapelen”."