Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oké, ik heb geen zin om het hele verhaal uit te leggen, aangezien de meeste het niet zal intresseren. Maar het komt er op neer dat ik mijn eigen verhalen schrijf en strips teken - deze wil ik op een dag uitbrengen. Ik heb 2 personages die ervaring hebben met cocaïne. De één is verslaafd geweest en heeft in een kliniek gezeten. De ander ís verslaafd. Maar het probleem is, ík heb geen ervaring met cocaïne, verslavingen en/of drugs. Ik heb me hier alleen geregistreerd omdat ik drugs ten eerste een intressant onderwerp vind, en omdat ik meer over dit soort onderwerpen wil weten voor mijn verhalen. Daarom de vraag: wie heeft er ervaring met cocaïne? En dan bedoel ik verslavingen. Ik zou namelijk heel graag willen weten hoe het voelt om verlsaafd te zijn. Wat gaat er door je heen? Hoe vaak gebruik je coke in de week? Wat gebeurd er als je even geen coke neemt? Hoe beïnvloed coke je leven en familie en vrienden? En meerdere onderwerpen die aan te pas komen bij een verslaving. Ik snap natuurlijk dat dit moeilijk kan zijn voor mensen om dit met andere te delen, of misschien ook wel niet. Toch zou ik het heel erg waarderen als iemand me zou willen helpen met deze informatie te vinden. PS: Ben je geïntreseerd in het verhaal en/of mijn tekeningen? Mail me maar!"
"Ik ga waarschijnlijk naar het concert van Gorillaz in de Heineken Music Hall. Wie gaat er nog meer heen? Of wil er heen? Wat verwachten jullie van de animaties? Ik ben erg benieuwd wie er allemaal op zullen treden. Ik hoop De La Soul te zien. Maar ik heb geen idee of die komen. Als ze Feel Good Inc. gaan spelen ga ik janken, weet ik nu al. Haha. Nog meer Gorillaz fans hier?"
"Chris Pontius zei: Nee, maar veel plezier Klik om te vergroten... Dankjee! Gorillaz fan? xD"
"Haha, ja. Heb je Rise of the Ogre gelezen? Ik wel. Echt gaaf!"
"BT2303 zei: Zekers vet, maar het is me veel te duur. Klik om te vergroten... Ja dat vond ik ook. Maar het concert is op mijn verjaardag, dus ik krijg ten eerste 10 euro korting van de ouders van mijn vriendin - die met me mee gaat. En als ik wil kan ik het voor mijn verjaardag krijgen. Alleen ga ik er denk ik zelf voor sparen aangezien het pas in November is."
"nultien zei: 10 euro is wel een vetpotje.. Gorillaz is zeker erg, en ik wil het dus ook wel zien, maar eerst de prijs afwachten Sowieso ook Gorillaz Sound System @ Sziget (H) Klik om te vergroten... Ja inderdaad. De prijs is 53 euro. Kaarten verkoop is 4 Juni en begint om 10 uur. Wie weet kom je ook! ;D"
"Arthur King zei: Hoe komt het dat het zo duur is? De meeste concerten waar ik was in de HMH waren iets van €35,- ofzo. Klik om te vergroten... Ik denk omdat Gorillaz heel beroemd zijn en omdat Jamie Hewlett aan die animaties werkt die natuurlijk heel veel tijd kosten."
"Ah oké. Ik houd me bezig met beide, aangezien ik de tekeningen heel erg mooi vind en zelf ook graag teken. Oh, dat boek is over de biografie van de band. 300 bladzijdes puur over hun verleden. <3"
"Ik heb zelf helemaal geen ervaring met het gebruiken van drugs. Maar - door enkele redenen - ben ik altijd al geïntreseerd geweest in cocaïne. Gewoon, hoe het voelt onder invloed en wat de gevolgen zijn. Dus ik ben blij dit topic gelezen te hebben. Deze informatie kan ik goed gebruiken voor mijn verhalen die ik schrijf (geen zin om nu uit te leggen). Zou zelf niet zo snel drugs proberen. Als ik de kans krijg misschien wel. Maar de gevolgen maken me bang. Niet de gevolgen van verslaafd raken - ik weet dat ik sterk genoeg ben om het te weerstaan. Maar meer de gevolgen van wanneer mijn ouders en vrienden erachter komen. Dus ja, dit topic kan ik beter lezen dan het uitproberen. Daarom bedank ik je voor de info!"