Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo forumers, Mag ik jullie vragen om mijn website te bezoeken aub,en je mening laten weten hier.Ik hoor graag van jullie..Alvast bedankt hiervoor.Aan wie kan ik hier vragen om een linkje te ruilen aub.Kun je dit dan ook laten weten.. MVg Patrick alias santino http://www.medicalemarijuana.be/"
"Medicalemarijuana. hoi ag, Dat is jammer dat jou vader ook ziek is.Zelf heb ik ook een bewijsje dat ik wiet gebruik,maar in belgie telt het natuurlijk weer niet. In een apotheek is het zo duur hè.Ik heb nu iemand leren kennen ,en nu heb ik hem voor 5 euro per gram,en dat is te doen.Zo succes met je vader,anders mag hij altijd contact nemen... Mvg parrick"
"Hallo iedereen, Zijn er hier mensen dat in haarlem wonen en deze site kennen http://www.internettuintechniek.com .Ik kon bij die man wiet kopen aan 4 euro per gram.En hij zou het naar mij thuis bregen in belgie dus.Ik moest wel,omdat het de eerste keer was dat ik bij hem zou kopen een voorshot van 175 euro betalen, en de rest bij mij als hij het bracht.Ik vond het al wel vreemd,maar omdat hij zei dat ie al meerdere keren naar belgie was gekomen om de wiet te leveren,zei hij dat sommige mensen het dan niet meer wilde en had ie voor niets gereden.En omdat mijn vrouw het om de twee weken gaat halen (ik kan het niet meer),dacht ik dat zij dan niet meer moest rijden .De dag dat ie ging komen,was hij er niet,en sindsdien antwoord hij niet meer of neemt hj geen telefoon op.Ik ben dus 175 euro kwijt.Nu had ik graag geweten of er hier mensen zijn die hem kennen of zelf iets soort gelijks mee hebben gemaakt.Indien van wel,laat het dan even weten aub.Ik snap niet dat er zulke mensen zijn die de mensen zo oplicht.Alvast bedankt ik hoop dat er iemand hem kent. Mvg Santino"
"Dom Hallo, Ja dat weet ik zelf ook dat ik dom gedaan heb.Ik hoop dat jullie nooit zoiets mee maken,want ik voel me hierdoor meer dader dan slachtoffer. Bedankt voor de reactie. Mvg santino"
"Door het feit dat ik al 12 jaar ziek ben en hier door zeer veel pijn heb krijg ik al ongeveer 6 jaar morfine,wel geloof het of niet,maar ik heb tot de dag van vandaag nooit gevoeld wat een effect morfine heeft,let wel,ik rook elke dag marijuana en denk dat het daarom is dat ik niet echt voel wat een effect dit is.Het is ook zo als men morfine krijg en dit enkel voor de pijn,dan zal je veel minder verslaaft raken dan als je het zonder pijn zou nemen.Ik spreek natuurlijk hoe ik het voel hè beste mensen. Reactie's welkom!.. Mvg Santino"
"Hallo, Ik ben 12 jaar ziek maar krijg de laaste zes jaar pas morfine.Maar idd zal het zo zijn als ik zou stoppen met morfine ik zeker een serieuze afkick zal van hebben.Maar dat zou dan onder begeleiding gebeuren..En ik ben het helemaal met je eens dat de mariujuana veel steker is dan pakweg 15 jaar geleden. .Zo succes nog en bedankt voor je reactie. Mvg santino"
"Hoi, Ik heb recpect voor je mening,maar doe ij dat dan ook.Mag ik vragen hoe oud jij bent? Santino."
"Hoi Iedereen reageert wel is wat minder leuk,bij deze is dat vergeten. Nu wat je daar zeg van mediche wiet te kunnen krijgen,dat klopt,ik kan het krijgen alleen is het bijna 10euro de gram en dat vind ik wel wat overdreven.Maar je hebt gelijk, het kan. Mvg santino"
"re: Hoi, Bedankt voor de tips,ga direct is na zien.Heb jij zelf al is van die apotheek gebruik?vroeger kon ik hier terecht http://www.medicalmarijuana.org dat is pas wiet,ik heb op al de jaren dat ik wiet rook, nooit wiet gerook die zo fijn was om te roken,jammer genoeg zijn die( james en linda )dat zijn de mensen die voor de overheid kweekte, maar daar is ruzie tussen gekomen en hij mag nu geen marijuana meer kweken.Hij word echt streng in het oog gehouden.Zo beste forumers dit was het weer,tot het volgend berichtje.. Mvg Santino"
"Hoi, Ik weet dat waneer men lang coke snuift het tussenschot van je neus kapot brand,niet elke coke gebruiker zal dit krijgen maar sommige wel.Ik hoop je dat je er iets aan hebt. Santino"