Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey hoi! Voor ik begin, eerst even wat achtergrond info. Ik ben Sander, 20 jaar, kom uit Limburg, maar momenteel woonachtig in Amsterdam vanwege mijn studie. Sinds mijn geboorte heb ik de progressieve spierziekte SMA (Spinale Musculaire Atrofie) type 1. Hierdoor ben ik rolstoelgebonden en afhankelijk van andere mensen bij mijn dagelijkse activiteiten. Sinds vorig jaar ben ik langzaam begonnen met het experimenteren met drugs. Wat begon met een Volcano vaporiser en een beetje wiet, monde uit in een grote fascinatie voor mind-altering drugs. Terug naar nu, en ik gebruik bijna dagelijks thc (wiet, hash en af en toe een stevige dab). Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit NIET medicinaal gebruik, puur recreatief. Ook gebruik ik graag zo nu en dan psychedelica (truffels en LSA). De afgelopen maanden is mijn interesse naar psychedelica enorm gestegen, met name na mijn eerste 'heavy' truffel trip waar ik kennis heb gemaakt met ego-death en het oneindige universum. De laatste tijd ben ik langzaam voorbereidingen aan het treffen voor mijn eerste LSD trip. Ik heb zegels van 180ug, maar twijfel zelf nog een beetje over de dosering. Ik weeg zelf 40kg waardoor bij de meeste spullen mijn tolerantie extreem laag is. Ik denk dat ik aanvankelijk een halve zegel neem (kan ik überhaupt een zegel in tweeën delen?) , maar ik hoor graag wat jullie zouden aanraden. Verder is het plan dat minimaal nog 1 andere goede vriend mee tript (ook 1e keer) en dat een verzorger van mij tripsit. Ik heb er ontzettend veel zin in, en ben benieuwd welke verassingen mijn bewustzijn zal brengen! Mochten jullie nog andere tips hebben, hoor ik dat graag!"
"KlaasVaak zei: Hoeveel truffels moest je nemen voor die zware trip? Klik om te vergroten... Eerlijk gezegd weet ik niet de precieze hoeveelheid , volgens mij hadden we in totaal van 75g thee gemaakt en dat gedeeld tussen mijn 3 vrienden en ik. Ongeveer 18,75g dus."
"Mindless zei: Of je doet een thuis test met een testsetje, al sluiten die niet uit dat er nog andere onbekende stoffen op de zegel zitten. Eventueel doe je eerst een testdosering met bijvoorbeeld 1/8 van een zegel om te zien of je er niet een rare of heftige reactie op hebt. Klik om te vergroten... Ik heb inderdaad al een thuis test gekocht bij mijn lokale smartshop om in ieder geval zeker te zijn dat het geen DOC of NBOMe etc is. Na jullie reacties en @Eik zijn voorbereiding gelezen te hebben, ben ik van plan om eerst 1/4 zegel te nemen. Als ik hierbij geen slechte bijwerkingen ervaar wil ik de week erna van de zelfde batch 1/2 zegel nemen."
"Eik zei: Wat goed dat je je zo goed voorbereid op je eerste LSD trip. Fijn ook dat je een begeleider hebt die daarbij wilt assisteren. Voel je je helemaal op je gemak bij hem/haar? En was hij/zij er ook bij tijdens je heftige truffeltrip? Klik om te vergroten... Haha ik denk dat een beetje context hierbij wel handig is: Mijn vrienden kennen mij al geruime tijd en zijn veel bij mij. Naar mate we ouder werden, en minder braaf , kregen we de behoefte om niet altijd vergezeld te zijn met een verzorger van mij. Daarom hebben we besloten dat mijn vrienden geïnstrueerd moesten worden zodat ze ook in staat waren om mij te te kunnen verzorgen en konden ingrijpen mochten er medische complicaties optreden. Mijn 'verzorger' is dus bijna altijd iemand van de vriendengroep. Bij die heftige trip waren we met de hele vriendengroep, en mijn 'verzorger' was zelf ook trippende . Achteraf gezien was het misschien niet zo'n goed idee dat mijn 'verzorger' ook mee deed, maar aangezien we voorheen alleen lichtere dosissen hadden genomen, hadden we het een beetje onderschat... Eik zei: Hoe weet je zo zeker dat je 180ug zegels hebt? De meeste zegels worden verkocht als circa 200ug terwijl het gemiddelde in Nederland nog geen 75ug is. Ik had de eerste zegels die ik nu inschat op 90-100 en die waren verkocht als 200. Voor mijn eerste kennismaking met LSD: Voorbereiding eerste keer LSD Hallo allemaal, Ik heb een paar weken geleden voor het eerst in jaren weer eens een psilocybine trip gedaan. Deze prachtige ervaring heeft mijn interesse in trippen weer aangewakkerd. Ik heb rond mijn 19de voor het eerst getript met paddo's en heb sindsdien in totaal 9 keer psilocybine... drugsforum.nl Ik denk overigens dat 100ug een mooie dosering is voor een eerste keer. Als je echt al een ervaren tripper bent kun je eventueel ook voor 125-150 gaan. Hou er in ieder geval wel rekening mee dat LSD echt veel langer duurt dan psilocybine. Ik ben meestal toch wel zo'n 12 uur bezig. Verder is iets van eten in huis hebben wel handig. Zowel vanwege de lange duur maar ook omdat je makkelijker van eten kunt genieten op LSD dan op truffels. Klik om te vergroten... Ik heb zelf inderdaad geen idee wat de daadwerkelijke dosering is, maar er staat 180ug... Zoals ik zei, ben ik van plan om eerst 1/4 zegel te nemen om te kijken of ik geen nare bijwerkingen voel. Mocht ik amper iets voelen, wat zou betekenen dat de dosering waarschijnlijk inderdaad geen 180ug is, kan ik er nog altijd voor kiezen om bij de 'echte' trip een hele zegel te nemen. Eik zei: Hou je ons op de hoogte hier? Klik om te vergroten... Dat zal ik zeker doen!"
"Kleine update: Ik heb de zegels ontvangen en ben van plan om zaterdag mijn eerste test (1/4 zegel) dosis te nemen, maar heb wel nog een paar vragen; Ik wil eigenlijk pas rond 19u beginnen, maar twijfel of dat te laat is. Aangezien ik niet weet wat de precieze ug dosering is, weet ik ook niet hoe lang ik ga trippen. Zou 19u volgens jullie kunnen? Moet er wel bij zeggen dat ik de dag erna geen verplichtingen heb en volledig vrij ben. Kan ik de zegel ook op mijn tong leggen en tegen mijn gehemelte aan duwen of moet deze echt onder tong? Stel ik voel na 2 uur heel weinig, kan ik er dan voor kiezen om nog 1/4 na te nemen? Ik ben benieuwd naar jullie reactie!"
"Kwak zei: Die paniek kan ik mij best voorstellen. Heb je tegen je vrienden ook gezegd dat zij ook niet TE zorgen om je moeten maken. Zodat jij in de eerst volgende trip geen lief bedoelde overbezorgde vrienden hebt? Klik om te vergroten... Hahaha, dat komt wel goed! Mijn vrienden zullen niet overbezorgd zijn"
"Chillax zei: @Sandoxtic je hebt nou dus al twee keer impulsief bijgenimen dat achteraf niet zo verstandig was. Ik raad je aan om je vooraan nog wat meer te verdiepen in wat je neemt zodat je niet de drang hebt om bij te pakken. Zo komt lsd langzaam op en duurt het wel even voordat het piekt. Had je dat geweten, dat had je wellicht niet bijgenomen. Verder kun je gewoon zorgen dat je niks meer in huis hebt als je dit moeilijk vindt. Niet alle drugs zijn zo vergevingsgezind als je te veel neemt... Mee oppassen dus. Klik om te vergroten... Ik snap je, maar ik heb zeker mijn les geleerd met deze ervaring!"
"Mindless zei: In mijn ervaring maakt de dosering relatief weinig uit voor de duur van de trip/ervaring. Dus een echte trip duurt 10-12 uur (inclusief langdurige comedown en nastimulatie dan), maar een hele lage dosering duurt niet veel korter dan dat. 19:00 uur vind ik persoonlijk veel te laat om te beginnen. LSD is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld psilocybine) een psychedelicum met een sterke stimulante werking, dus dan zul je de hele nacht niet kunnen slapen als je pas 's avonds begint. Zelf begin ik altijd eind van de ochtend, zodat ik diezelfde nacht nog kan slapen. (ergens tegen 12, 1 uur 's nachts kan ik meestal gaan slapen al heb ik daar dan soms nog steeds wat wiet bij nodig) Met een hele lage dosering zul je wel minder gestimuleerd zijn. Klik om te vergroten... Duidelijk, dan weet ik dat ik sowieso eerder moet beginnen. Mindless zei: Kan op zich wel ook wel denk ik, maar ik raad aan de zegel wat door je mond te bewegen. Dik kwartier dit doen en dan doorslikken. Klik om te vergroten... Oh ik wist niet dat ik moest doorslikken, dacht dat het oploste in je mond . Goed om te weten!"
"Blauweaap zei: Ik zou het bij 1/4 houden en als je twijfelt 2/4 bijpakken heeft niet echt nut en stel het valt tegen ben je met je zegeltjes aant strooie voor saus. Klik om te vergroten... Ik snapje en wil liever ook niks wasten. Maar zoals @Mindless zegt; Mindless zei: maar ik zou het wel begrijpen omdat het je eerste keer LSD is en je wat wilt voelen. Klik om te vergroten... wil ik inderdaad wel graag iets voelen bij mijn eerste keer LSD"
"Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover! Lees hier mijn volledige trip report: Spierziekte en eerste keer LSD | Van ongelooflijk mooi naar vast in een oncontroleerbare loop"