Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien nog één ding... Hoelang duurt "zoiets" ? Ik bedoel, als ik om 24.00 uur eraan begin,ben ik dan nog in staat 's anderendaags auto te rijden?"
"Ieuwww..."
"Wou in de vakantie eens paddo's proberen (eerste keer). Dus, zat wat informatie op te zoeken...wat me eigenlijk een beetje bang heeft gemaakt. Zou dit graag met een vriendin doen,maar door de dingen (zaken zoals; "slecht gaan", "duistere gedachten", ...) hebben me toch wat terughoudener gemaakt. Zou ik alsnog met deze instelling aan de paddo's beginnen? Mn vriendin ziet er helemaal naar uit...het zou spijtig zijn het niet door te laten gaan. Ik probeer de informatie wat over me te laten gaan, maar het is ook omdat het onze eerste keer zou zijn, dat ik een beetje ingelicht wil zijn... Wat nu ?"
"Heb er al enkele gelezen, maar blijf toch met die "spanning" zitten. Ik weet dat ik er relaxed aan moet beginnen, maar denk teveel aan wat er bijvoorbeeld kan misgaan en er dus niet van gaat kunnen genieten. Tips om die spanning weg te krijgen zijn altijd welkom. Is het misschien aangeraden vooraf een jointje te smoren?"
"Oke. Erg bedankt."
"Super. Bedankt."
"Hoelang duurt het eigenlijk eer zulke stoeltjes uit een growbox volgroeit zijn?"
"Paddo's zullen colombiaanse of golden teacher worden. Of is het beter toch een andere soort te nemen? We zijn met drie ipv de geplande twee. Eentje doet niet mee. Een keer bad trip gehad,maar wil er wel bij zijn omdat het onze eerste keer is. Plaats zal het huis van me vriendin worden,daar haar ouders op skivakantie zijn. Lekker relaxed in de woonkamer met enkel qua licht een rood sfeerlampje aan. Muziek zijn we nog niet uit. Nog iets dat ik vergeten ben? Misschien wat eten en drinken? Zoja, wat dan best? Naarmate het dichterbij komt,zie ik er ook wel naar uit. Wil me eens in mezelf verdiepen. Hopelijk ook visuals gewaar worden. Ik zou alles zo perfect mogelijk willen,zodat er in principe niet veel kan misgaan en we van de trip kunnen genieten. Mijn mantra dezer dagen is dan ook; "go with the flow..." en probeer de risico's die aan het gebruik verbonden zijn te beperken om er dus zoveel mogelijk van te kunnen genieten."
"Het was gewoon onbeschrijfelijk magisch. Alles was zo intens."
"Ik had het helemaal niet zo goed verwacht! Wel had ik gedacht dat ik meer met "vragen" zou zitten over het leven e.d., maar eigenlijk leek mij alles gewoon heel simpel in mekaar te steken en waren mijn visuals echt sterk,maar vooral zo bijzonder. Het was alleszins een heel positieve ervaring."