Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik een halve gram op heb ofzo dan heb ik dag erna en vele dagen later echt nergens last van, maar als ik 1 gram weg heb gesnift dan voel ik het 2 dagen later wel. Maar dan niet zo super brak ofzo, maar gewoon alsof ik nog verdoofd ben zegmaar."
"Ik doe het bijna elk weekend, soms sla ik 1 of 2 weekenden over. En dan doe ik het meestal vrijdag en zaterdagavond en dan gaat er per nacht anderhalve gram op denk ik zo ongeveer."
"Ik heb op dit moment ook nog een mooi lijntje voor me liggen."
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep record is 4 nachten wakker, aantal uur weet ik niet precies. ik ga deze week proberen me record te verbeteren."
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep De afgelopen week was het echt erg, eerst van vrijdag tot dinsdag wakker. toen 1 nachtje geslapen, daarna weer wakker tot zaterdag. ik was echt helemaal verrot, ik kon niks meer, me spieren waren helemaal kapot. heb ook van zaterdagmiddag tot zondagavond aan 1 stuk door geslapen. dit is echt de laatste keer dat ik mezelf zo uitput. achteraf zie ik ook niet echt wat het nut nou is geweest van wakker blijven. voortaan probeer ik het te beperken tot 1 nachtje of helemaal niet."
"mijn vriendin kwam laatst met een nick-name aan die ik eigenlijk wel leuk vond. mayo(naise). ik had haar aan de tlf en toen zei ze ineens dat ze mayo ging halen, en ik dacht al van; huh?? maar dat is dus haar bijnaam voor pep. :P"
"Nieuwe favoriet, blauwe mitsu's."
"Moes-4 zei: Safaarii zei: Nieuwe favoriet, blauwe mitsu's. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Echt geweldig, heb fietsen voorbij zien komen zonder iemand erop en iedereen had een zonnebril op. Midden in de nacht om een uurtje of 4. En ik heb ook nog op Hawaï gezeten. I'm loving it."
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten Vriend: Waar kom je net vandaan? Ik: Waar ik net ben weggegaan. Vriend: Waar ben je dan net weggegaan? Ik: Waar ik net vandaan kom. Vriend: Huh? Ik snap je niet. Ik: Nee ik ook niet, dacht al dat het aan mij lag. Klik om te vergroten..."
"weed / hasj. maar dat is persoonlijk. ik vond het moeilijker om niet te blowen dan om niet te drinken, ben niet zo'n drinker eerlijk gezegd."