Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Mooi geschreven. Ik zou zelf ook graag een ayahuasca willen ervaren. Helaas kan dat niet zomaar door m'n ADHD medicatie. Klik om te vergroten... Heb je wel eens gehoord/ nagedacht over microdoseren voor je ADHD?"
"Mrloverdj zei: Wil je die muziek hier delen? Klik om te vergroten... Dit nummer gaat bij mij door merg en been. Vooral door de tekst ook. En dit is de lijst die ik heb samengesteld"
"Datum: 20 juni 2021 Wat: Truffels Mexicana 7,5 gram We namen de truffels om 15.30 uur in thee met citroen, gember en kaneel. Snel kreeg ik het koud en werd ik misselijk. Ook begonnen alle ledematen te tintelen net alsof ik een pre-workout had ingenomen. Na ongeveer 45 minuten zag ik dat de planten in de tuin begonnen te ademen en zag ik letters (een soort graffiti zonder kleur) op de stoeptegels. Mijn vriend stond op en keerde een doos om met water maar per ongeluk over zijn eigen voeten heen. Dat resulteerde in de slappe lach. We besloten te gaan wandelen en het viel me op dat het gras erg groen was. Mijn vriend liep naast me en ik had het idee dat hij heel gek liep. Zwaaide met zijn armen en leek slungelig. Als ik rechtstreeks naar hem keek leek het minder. Hij deed mij denken aan Fred van Scooby Doo. Eenmaal thuis aangekomen hadden we om het minste en geringste de slappe lach en konden niet meer stoppen met lachen. Mijn vriend lag op de grond en kwam niet meer bij van het lachen. Wat opvallend is is dat ik elk dingetje op de grond zie liggen en elk vlekje op de muur mij opvalt. Een soort hogere focus op kleine dingen. Toen de trip wat minder werd zijn we boodschappen gaan doen op de fiets. Fietsen was heerlijk en voelde vrij. We hebben etenswaren gekocht voor op de barbecue en zijn gaan eten. Daarna heerlijk geslapen en ik voelde me de dag erop ook heel goed. We vonden deze trip erg mild en leuk/ grappig. En willen dit zeker snel eens herhalen. Datum: 27 juni 2021 Wat: Truffels Mexicana 7,5 gram We namen de truffels om 17.30 uur in met thee, citroen en gember. Wederom kreeg ik het koud en begonnen na ongeveer 45 minuten de tintelingen. De misselijkheid viel mee dit keer en ik zag in de tuin nog geen ademende planten. Wel vielen mij andere geluiden op dan normaal, bijvoorbeeld de auto’s op de snelweg die ik normaal niet hoor. Ook zag ik patronen op de muur van de lamp die ik normaal niet zie. Ik zie ook wederom elk dingetje dat op de vloer ligt en elk vlekje op de muur. We besloten weer te gaan wandelen en halverwege de wandeling was het net of ik in de film Mary Poppins was belandt. Het viel me op hoe mooi de straten waren en ik besloot daar foto’s van te maken om te kijken of ik dat morgen nog zo mooi vond. Weer liep mijn vriend zo slungelig en ook had ik weer de associatie met Fred van Scooby Doo. Ik kreeg hier elke keer de slappe lach van en besloot het te filmen om te kijken of hij echt zo liep of dat ik het me zo in beeldde. De straten begonnen op tekeningen te lijken, zo ontzettend mooi. Ik zei nog dat ons dit nooit eerder is opgevallen. Zelfs de auto’s zagen er mooi uit in de straten met alle kleurencombinaties. We besloten naar huis te lopen en toen ik de tuin inliep was het net of ik een kamer inliep en ik kreeg een halve paniekaanval omdat het leek alsof ik in een bubbel zat. Ik besefte dat dit door de truffels kwam en wist mezelf gerust te stellen. Ik ben buiten op een stoel gaan zitten en zat naar de muur te kijken. Hierin zag ik patronen, gezichten en allerlei andere dingen. Dit was interessant maar ook beangstigend. Ik zal mijn oudste dochter haar gezicht in de stenen en het leek of ze was ontvoerd en/of pijn had. Ik kreeg een visioen over haar en werd er erg angstig over. Ik was bang dat dit een keer echt zou gaan gebeuren. Ik besefte mij ook dat dit wellicht een andere betekenis heeft of juist een angst is die ik al jaren heb en die nu naar boven kwam. Ook zag ik in de stenen een soort ongeboren baby die werd platgedrukt (ik heb ooit een abortus gehad en moest daar meteen aan denken.) Ik wist mijzelf te herpakken en de angst maakte plaats voor een boodschap van de angst die in mij zit. Ik kreeg honger en ben binnen wat gaan eten en heb een kop thee gedronken. Ook was ik erg moe. De trip was nog zeker niet over maar ik besloot op bed te gaan liggen. Hier kwamen met mijn ogen dicht veel visioenen voorbij en verhalen. Ik kan me deze helaas niet meer herinneren. Ik ben snel in slaap gevallen en heb enorm diep geslapen. Al met al een enorm andere trip dan de eerste keer. Ik weet ook nog dat ik ’s avonds tegen mijn vriend zei ik doe dit nooit meer. Maar ik ga zeker nog een keer doen en deze zal vast weer anders zijn. Wat ik overigens bij beide trippen had was al snel na inname benauwdheid, hoesten en slijm."
"Rivalrie zei: Ja ook gedaan. LSD MD werkt best goed, maar het gevoel van zweten terwijl ik niet zweet weegt niet op tegen de voordelen. Klik om te vergroten... Oh wat vervelend! Soms hoor ik namelijk dat her erg goed werkt. Heb je het ook met truffels geprobeerd?"
"Eik zei: Hol @Sabine0123 wat een leuk geschreven reportjes zeg! Bedankt voor het delen. Ik weet niet of je hiervoor al ervaring had met psycehedelica? Zo niet dan is het verstandig dat je zo voorzichtig gedoseerd hebt. Leuk om te zien dat je er toch nog best wel wat effect van hebt gehad. Dat lacherige herken ik wel van psilocybine op lage dosis of aan het begin van een wat zwaardere trip. Ook heel herkenbaar dat je opeens aandacht besteed aan kleine dingen die je normaal gesproken niet opvallen. Klinkt alsof je vooral genoten hebt van je tripjes. Leuk omschreven ook hoe mooi je "normale omgeving" opeens kan worden tijdens een goede trip. Voor wat betreft het deel waar je wat angstig werd... zou het kunnen dat er ergens toch nog wat onverwerkt verdriet van die abortus naar boven is gekomen? Kan ik me goed voorstellen namelijk. Een abortus is niet niets. Zelf heb ik het idee dat dit soort lastige momentjes in een trip achteraf vaak ook wel goed zijn. Het "dwingt" je een beetje om te dealen met zaken die je, bij wijze van spreken, onder het vloerkleed hebt geveegd. Niet altijd fijn om te doen. Maar het geeft achteraf vaak wel voldoening en een "opgeruimd" gevoel in je hoofd. Ben heel benieuwd naar eventuele volgende ervaringen. Als je ooit de dosis gaat ophogen doe dat dan rustig aan. Bij psilo kan het effect vrij snel sterker worden als je de dosis een beetje ophoogt. Klik om te vergroten... Dank voor je reactie! Ik heb in het verleden eens paddos geprobeerd met een nare ervaring. Dat is de enige psychidelica ervaring die ik had. Wel microdoseer ik al enige tijd met truffels. As zaterdag heb ik mijn eerste ayahuasca ceremonie. Next level uiteraard, en gelukkig onder begeleiding. Ik zal daarvan ook m'n ervaring delen. Wat betreft het ophogen van de dosis. Dat durf ik nog niet. Ook omdat ik bij de 7.5 gram al een aardige trip had. Dus inderdaad stap voor stap een beetje meer en eerst maar wat ervaring opdoen en wennen."
"Rivalrie zei: Ja maar dat deed niks Klik om te vergroten... Wat zonde!"
"Eik zei: Weet je nog hoeveel paddo's je toen gehad hebt? Ik weet nog dat mijn eerste keer paddo's ook best een shock was en dat ik echt even in paniek raakte. Hoe bevalt het microdoseren met truffels? Ik MD meestal met LSD... Ben heel benieuwd naar je ervaring! Ik heb zelf wel een beetje ervaring met pure DMT en changa maar nog nooit ayahuasca gedaan. Zou wel eens een stuk heftiger uit kunnen vallen dan die 7,5 gram truffels Mijn opmerking was ook zeker niet bedoeld om je richting hogere doseringen te pushen. Was meer een waarschuwing dat als je wilt ophogen dat je het beter met kleine stapjes doet. Ik kijk al uit naar je verslag over ayahuasca. Die staat bij mij ook nog op mijn bucket-list... Klik om te vergroten... Paddos is ongeveer 15 jaar geleden denk ik en ik kan me herinneren dat ik minder dan 1/5e van een portie had. Heel weinig dus. Iedereen praatte toen zo snel echt wel keer 50 dat ik daarvan in paniek raakte. Microdoseren bevalt heel goed. Ik vind het echt een toevoeging. Doseren met lsd ga ik binnenkort ook eens proberen om het verschil te merken. Nou inderdaad, de ayahuasca is echt 100 keer zo sterk geloof ik. Dat beangstigd me wel een beetje, maar dat heeft iedereen wel de eerste keer. Overgeven aan de situatie en vertrouwen op de begeleiding. Heb ontzettend veel ervaringen gelezen en gezien en ik ben heel benieuwd wat het bij mij doet, en wat ik te 'zien' krijg. Ik ga er open in want vaak loopt het toch anders dan je had verwacht. Hoop vooral dat ik er wat aan heb in het dagelijkse leven en de lessen weet te integreren. Ik hoop dat ik volgende week een mooi verslag mag posten! 🤗"
"Rivalrie zei: Leuk rapport. Is die foto op IJburg toevallig ? Heb daar ook gewoond namelijk en voor het eerst mogen trippen op Mexicana. Was echt super want ik had een groot raam + balkon met uitzicht over het diemerpark en keek recht op de Amsterdams Arena. Wel apart trouwens dat je moest hoesten. Zat er een griepje aan te komen ? Klik om te vergroten... Nee dit is niet op IJburg. Dit soort uitzichten zijn echt prettig met een trip. Kan me voorstellen dat met een groot raam en veilig binnen het echt een toegevoegde waarde is. Ja apart he. Mijn vriend had het ook beide keren. En ik was er ook benauwd bij. Geen griepje of verkoudheid beide keren."
"Sabine0123 zei: Dit nummer gaat bij mij door merg en been. Vooral door de tekst ook. En dit is de lijst die ik heb samengesteld Klik om te vergroten... Dit is die met het gezang:"
"Top voor het wandelen"