#1
Hallo ik had ee vraag. Ik heb net 4fma binnen gekregen. Maar het is poeder. Is het dan bedoeld om te snuiven want dat heb ik nooit van mn leven gedaan. Ik neem altijd oraal. Snuiven gaat mij toch iets te ver
iemand die hier ee atwoord op heeft? alvast bedankt