Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 fma poeder

4 fma poeder

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SaabLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik had ee vraag. Ik heb net 4fma binnen gekregen. Maar het is poeder. Is het dan bedoeld om te snuiven want dat heb ik nooit van mn leven gedaan. Ik neem altijd oraal. Snuiven gaat mij toch iets te ver:wink: iemand die hier ee atwoord op heeft? alvast bedankt
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saab zei:
Hallo ik had ee vraag. Ik heb net 4fma binnen gekregen. Maar het is poeder. Is het dan bedoeld om te snuiven want dat heb ik nooit van mn leven gedaan. Ik neem altijd oraal. Snuiven gaat mij toch iets te ver:wink: iemand die hier ee atwoord op heeft? alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Kan beide , oraal mindert kans op neus schade hoewel het niet bekend is hoe schadelijk het is voor de lever. Blijft een gok.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuiven is het niet waard. Bommetje en dan 1 dosis is het beste.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind dat juist wel fijner, prikt soms als een malle.
Kijk wel ff dosering nasaal vs bommetje.

Ik neem het soms, begin van de avond, werkt snel en dat vind ik fijn, werkt wel down de trap af. Dus bijnemen doe je bij snuiven .

Ben je feestje wel bommetje natuurlijk.
Rustig uit testen , door stuiteren, best leuk. Niet altijd

Tip. Links boven zoek 4FM A naar wat gebruikers ervaringen.,
Have fun 🥳
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oraal heeft vaak een beter effect. Het snuiven van 4fma doet ongelooflijk veel pijn t.o.v. Andere drugs om te snuiven. Ik zal ook aanraden een bommetje te maken met 1/3 vloeitje.

dosis: https://psychonautwiki.org/wiki/4-FMA

hier staat aangegeven dat +125mg een heavy dose is. Ik vind dat niet, de eerste keer deed ik 130 en had ik een enorm leuke ervaring. De 2e keer 175mg en had ik een nog leukere ervaring. Begin met minder zou ik je aanraden want elk lichaam reageert ervandoor op.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat mij betreft: via een booty.
Dan komt het vrij snel en voorspelbaar opzetten.
Oraal is de andere goede optie, met als nadeel de langere en variabele wachttijd.
S
SaabLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thanx voor de reacties ik hou het toch maar bij oraal:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."