Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4F-Ritalin Poeder (4F-MPH)

4F-Ritalin Poeder (4F-MPH)

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
rodegymLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren voor het eerst 4F-Ritalin Poeder (4F-MPH) gedaan ik heb eerst hier op het forum even gekeken wat de dosering moet zijn
de 1 zegt 10 tot 15 mg. de ander een sleutel puntje .
ik heb er voor gekozen om 3 sleutel puntjes+-5 mg. te nemen rond 20:00 uur ,in het eerste half uur was ik mij er niet van bewust dat er iets in mij veranderde tot een 1 1/2 uur na inname ik was wakker opgewekt kon mijn focus goed richten op de dingen die ik wilde doen na 2 uur stond ik te stuiteren als een pingpongbal op een betonnen tafel heeel fijn en leuk mega goed in mijn vel
na 4 uur dacht ik ik ga slapen hmmmm. laat dat nou niet meer gaan heel de nacht wakker vol energy.
ik had voor vandaag 2 capsules gevuld met 12 mg. maar gezien het effect dat ik ervaarde durf ik dat nu niet meer, wat een bom energy krijg je hiervan
s'morgens 10 uur voel mij leeg en heb een dip.
zijn er meer mensen die op zo een kleine dosis gaan stuiteren en wakker blijven?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
rodegym zei:
zijn er meer mensen die op zo een kleine dosis gaan stuiteren en wakker blijven?
Klik om te vergroten...
Dat is gewoon wat deze drug doet, hij verhoogt je activiteit in je zenuwstelsel, maar je hebt niet zulke hoge doseringen genomen. Als ik studeer ga ik meestal voor 30 mg pellets. Maar het is een effect dat subtiel en op de achtergrond is, en wanneer je naar te hoge doseringen gaat komt er een soort plafond waarbij concentratie en focus niet hoger worden maar alleen je hartslag verhoogt.
S
SaabLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het juist een functionele stimulant. Ik ga er echt niet van springen ofzo๐Ÿ˜†๐Ÿ™ƒ maar ik bestel meestal de wat meer euforische RC s zoals 4 fma, 3cmc en 3 fma.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."