Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: MDMA Trip "Deeper Than Usual" Wat een superreport! Je heb me op leuke ideeën gebracht, bedankt! Keep up the good work'"
"Misschien klonk het wel zo, maar was niet de bedoeling. Sorry for the misundertanding"
"In je eentje? Lijkt me totaal niet leuk, ik heb altijd enorm veel zin om te praten en socializen en alles, in me eentje lijkt er echt geen flikker aan en volgens mij is er dan ook een grotere kans dat je minder lekker gaat of een dip krijgt."
"Leuke report, heb er van genoten! Wel heel veel verschillende drugs door elkaar gebruikt, ik wacht daar nog wat jaartjes mee :P (ik ben 16) Uiteindelijk toch hard naar je zin gehad dus dat is heel mooi"
"Ook wel een paar keer gehallucieerd van pillen maar nog nooit van 1,5 pil of 1,5 in combinatie met wiet, want meestal zit we in de space nog flink wat jointjes te draaien Raar verhaal, maar verder heel leuk"
"Leuk verhaal, ik herken veel!"
"Licht eraan, als je wil chillen en rustig praten enzo zou ik MDMA kristallen aanraden, maar als je echt helemaal los wil gaan gebruik dan XTC!"
"Heerlijk report, heb er van genoten! Als je nog eens een keer een pilletje doet schrijf graag weer een report, super!"
"Ik (S) en (nu) goede vriend (N) kennen elkaar 2 weken, hebben elkaar leren kennen door pillen en we zouden vrijdag avond naar Awakenings gaan maar dat ging niet door dus hadden we besloten om zaterdagmiddag met ze 2en een pilletje te doen. Nu begint het report 13:45 N wacht op mij voor de supermarkt 13:55 Nemen we ons pilletje op de fiets (Playboy aka Bunnies) we fietsen richting het bos 14:15 Bij het bos aangekomen, eerst tien minuten door de takken moeten lopen maar we zijn aangekomen op onze eindbestemming: Een grote boomstam waar je heel chill op kan liggen 14:30 De pil begint bij N in te werken, N ziet het beeld vertragen en de bomen zijn hem aan het 'spacen' bij S nog niet 14:45 De pil slaat ook al lekker in bij S, we zitten lekker rustig te roken en een beetje te praten 15:15 Hij begint heel lekker in te werken, we gaan even met oortjes in muziek luisteren 15:45 heerlijk muziek geluisterd. Nu zijn we heerlijk aan het praten over problemen in onze jeugd en dingen die we meegemaakt hebben, dingen die we allebij nooit aan mensen vertellen vertellen we aan elkaar terwijl we elkaar pas 2 weken kennen, leuk wat pillen met je doet 16:30 klaar met praten. We zijn nu bezig met kettingroken en muziek luisteren en heel hard genieten, we zitten nu ongeveer op het hoogtepunt. 16:45 weer lekker gaan praten over vrouwen haha, leuk verhalen 17:00 We gaan weer lekker muziek luisteren, nog even genieten want N moet om half 6 naar huis 17:30 N moet naar huis, maar N krijgt nog een pakje sigaretten van mij dus die gaan we nu halen, oh wat voelt lopen lekker. 17:40 Peuken gehaalt, maar lopen voelt heerlijk 18:20 S en N zijn nog steeds aan het lopen terwijl S al ongeveer een uur geleden langs zijn huis liep. Moeder van N boos omdat hij te laat thuis is, S moet ook eten, geven elkaar een knuffel en daar scheiden onze wegen. Alles bij elkaar, een heel gezellige middag, Moet herhaald worden!"
"Ik ga ook een kleine tripreport maken, enjoy Ik ben net 16 geworden en was met een paar vrienden in Zeeland, waar een goede vriend van mij een strandtent heeft. Die vriend van mij had een zak met 100 Q-Dance pillen gekocht. Rond een uur of 10 kwamen we aan op de strandtent, 2 uur en een 20 zak wiet verder (flink stoned dus) was iedereen er en begonnen we. We begonnen met 1 pilletje de man, maar na drie kwartier (normaal slaat hij snel in bij mij) voelde ik nog niets dus ik had er nog een genomen. Een kwartiertje later sloeg hij toch een partij sterk in, ik kreeg een kaakklem en alles dus ik ging al flink losjes, toen nog 2 keer een halfje genomen, en toen begon ik te hallucineren. Was een van de leukste dingen die ik ook gezien had dus ik was van 3 uur tot 6 uur op het strand met die vrienden, heerlijk gezwommen enzo tussendoor nog 1,5 pil meer genomen, ik schijn ook van 2 meter hoog gevallen te zijn maar weet ik ook niks meer van. Maarja, heel dom, vergeten te drinken! dus rond een uur of 1 die middag begon ik me een partij klote te voelen, ik had mezelf gebrand met een peuk, ik had mezelf helemaal opengekrabt, er zaten 2 ongelofelijk grote gaten in mijn wangen (tandenknarsen) en had de hele tijd het gevoel dat ik moest kotsen, maar toen kwam het ergste nog, ik moest nog vier uur in de trein naar huis, alles wat er mis kon gaan ging mis (trein vertraging, bussen reden niet) dus ik kwam uiteindelijk rond een uur of 10 thuis, ben toen meteen in bed gaan liggen, verschrikkelijke nachtmerries gehad. Het was een leuk naggie, maar nooit meer zo extreem. Ciao"