Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC in het Bos

XTC in het Bos

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik (S) en (nu) goede vriend (N) kennen elkaar 2 weken, hebben elkaar leren kennen door pillen en we zouden vrijdag avond naar Awakenings gaan maar dat ging niet :( door dus hadden we besloten om zaterdagmiddag met ze 2en een pilletje te doen. :grin:
Nu begint het report
13:45 N wacht op mij voor de supermarkt
13:55 Nemen we ons pilletje op de fiets (Playboy aka Bunnies) we fietsen richting het bos
14:15 Bij het bos aangekomen, eerst tien minuten door de takken moeten lopen maar we zijn aangekomen op onze eindbestemming: Een grote boomstam waar je heel chill op kan liggen
14:30 De pil begint bij N in te werken, N ziet het beeld vertragen en de bomen zijn hem aan het 'spacen' bij S nog niet
14:45 De pil slaat ook al lekker in bij S, we zitten lekker rustig te roken en een beetje te praten
15:15 Hij begint heel lekker in te werken, we gaan even met oortjes in muziek luisteren
15:45 heerlijk muziek geluisterd. Nu zijn we heerlijk aan het praten over problemen in onze jeugd en dingen die we meegemaakt hebben, dingen die we allebij nooit aan mensen vertellen vertellen we aan elkaar terwijl we elkaar pas 2 weken kennen, leuk wat pillen met je doet :xtc:
16:30 klaar met praten. We zijn nu bezig met kettingroken en muziek luisteren en heel hard genieten, we zitten nu ongeveer op het hoogtepunt. :rock: :smoke:
16:45 weer lekker gaan praten over vrouwen haha, leuk verhalen:)
17:00 We gaan weer lekker muziek luisteren, nog even genieten want N moet om half 6 naar huis :(
17:30 N moet naar huis, maar N krijgt nog een pakje sigaretten van mij dus die gaan we nu halen, oh wat voelt lopen lekker.
17:40 Peuken gehaalt, maar lopen voelt heerlijk :mrgreen:
18:20 S en N zijn nog steeds aan het lopen terwijl S al ongeveer een uur geleden langs zijn huis liep. Moeder van N boos omdat hij te laat thuis is, S moet ook eten, geven elkaar een knuffel en daar scheiden onze wegen.
Alles bij elkaar, een heel gezellige middag, Moet herhaald worden!
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#2
N als ik wat vergeten ben: Plaats een reactie:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."