Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gamezz zei: Fresh zei: Nou, soms iets te goed Klik om te vergroten... soms vergeet ik het gewoon vorige week nog 3.5gr wiet gevonden volledig achteraan in mijn ps2 Klik om te vergroten... Bedoel je achterin waar je een harde schijf in kunt hangen? Haha daar verstopte ik vroeger altijd me voorgedraaide jointjes in, Doosjes van the grass company passen er echt precies in. Klepje dicht en niemand zag het!"
"Ik was een paar maanden geleden bij een maatje van me, en het plan was een avondje met zun 3en lekker aan de keta. Eerst een killerjoint gerookt ( iceolator zelf gedraaid ) dus ik was al best vaag. Toen het eerste puntje ket gepakt, 5 minuten gewacht en meteen een 2e erachteraan. Toen zat/lag ik daar op de bank en opeens voelde ik dat het niet zo lekker ging. Dus toen ben ik naar buiten gelopen/gebracht. Ben ik daar op een bankje in de tuin gaan liggen. Op dat moment ging alles nog wel redelijk maar toen kreeg ik het gevoel dat ik mijn ogen dicht moest doen. Alles begon te draaien en ik vloog als een raketje weg. Dus deed ik mijn ogen maar weer open, ik dacht laat ik een andere stoel proberen om op te liggen misschien is dat beter. Nadat ik daar 10 minuten gelegen had voelde ik dat het helemaal niet goed ging. Dus ik "vloog" overeind draaide me om en kotste zo de tuin vol Daarna ging alles wel weer :P"
"Ik kan vanavond niet, en leiden is voor mij ook nog eens een kut eind rijden..."
"Hasj en coke."
"Emo Ik weet niet hoe, maar daar kan ik zo gruwelijk geil van worden"
"ik zeg ook niet dat jij dat hebt gezegd Maar dan ga ik de combo binnenkort een keertje proberen en dan maak ik er wel een reportje van. Haha het zou kut zijn als halverwege je 2cb trip je sos op is en je onder invloed van 2cb je coke crash krijgt"
"haha jah ik wil me 2cb snuiven... En als ik een pil crush zit er een hoop in wat ik niet in me neus wil hebben. En ik ken geen mensen die 2cb poeder verkopen, dus de oplossing leek mij simpel; haal je 2cb uit je pil. De reden dat ik hem wil snuiven is dat het makkelijker doseerbaar is ( mijn mening ) en hij komt sneller in zodat je zo weet of je nog iets bij wilt pakken of niet... En een pil duurt bij mij zelfs op nuchtere maag al snel 1.5 uur voordat hij inslaat."
"waarom staat er dan wel op het forum hoe je cocaine moet uitkoken of is dat iets totaal anders? En dat de rest van de pil niet zo schadelijk is voor je neus betekent niet dat ik het er graag in heb, poedersuiker is ook niet schadelijk maar dat heb ik liever ook niet in mijn neus..."
"yo krijg ik nog antwoord op mijn vraag... Ontopic aub..."
"Fronske zei: Ik gebruik de laatste tijd om negativiteit weg te drukken, in plaats van om positiviteit intenser te maken. Dus op het moment misbruik ik bijna alles (wiet, benzos, ghb, tramadol, speed, ...). Klik om te vergroten... Pas op, dit kan gevaarlijk worden. Succes ermee,"