Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nu ca. 3 jaar GHB verslaafd, waarvan ik er 1,5 jaar 24/7 gebruikt heb, de resterende 1,5 jaar af en aan. Ik herken heel veer verhalen van julie zoals doordeweeks beginnen en dan op een maandagochtend, daarna niet meer slapen kunnen en ja hoor, de 24/7 cirkel is bereikt, eerst is de dosering nog 1x per 4 uur een dosis en een paar maanden later om de 2 uur en dan ook nog eens 2ml bovenop de dosis waarmee je begon, en daarna begin je pas te denken hoever je eigenlijk al in de problemen zit. Omdat je al die tijd in een roes geleefd hebt, heb je al die tijd niet beseft hoever je er eigenlijk al in zit, maar tja, dan moet je er weer uit en dan begint de ellende. De verschijnselen hoef ik niet te noemen want die staan hier genoeg. De laatste tijd gaat het vrij goed, ben nu weer een paar weken nuchter, af en toe nog een potje maar de trek blijft, zo gauw je 's ochtens wakker wordt denk je aan GHB. Careless zei: I Maar nogmaals EERST info opzoeken DAN PAS gebruiken...en als je de verhalen over afkicken zo eng vond...waarom besluit je dan nog 2 weken lang het te gebruiken Klik om te vergroten... Dat is ook wat ik altijd gedaan heb maar voor een paar jaren geleden werd het gebruik alleen maar aangemoedigd, dat het niet schadelijk was, niet verslavend, goedkoop, stelt geen ruk voor om die zooi te maken (zowieso voor mij niet, heb scheikunde gestudeerd), gronstoffen zijn veelal van goede kwaliteit en makkelijk te krijgen, ook het makkelijke combineren met school, werk etc. GHB is een bitch zodra zij eenmaal rondspookt in de bovenkamer..."
"shihuandgi zei: wel,ik ben nooit bezopen geweest en ben dat ook niet van plan maar is ghb dodelijk of schadelijk? Klik om te vergroten... Alles is dodelijk natuurlijk, alleen de dosis maakt verschil. Alleenj is ghb pas dodelijk bij 1 gram/per kilo lichaamsgewicht ongeveer, zoveel kun je niet op omdat je dan wel gaat kotsen. Een sigaret roken of een flesje bier drinken is slechter dan een ghb'tje drinken."
"Teveel ghb is wel slecht voor de nieren omdat er natrium aan verbonden is. Beter is om dit af te wisselen met kalium-ghb maar omdat dit zeldzaam is zal dat wel moelijk worden."
"SWIM maakt ook wel eens ghb maar is nog nooit KOH tegen gekomen, althans niet food-grade. Ik durf het niet zeker te zeggen maar volgens mij is Ka-ghb net zo hygroscopisch."
"Ben het nog nooit tegengekomen, ook niet bij online suplliers. Maar het kan ook zijn dat ik niet goed gekeken heb natuurlijk. Wat je wel kunt doen is bij de winkel Kcl een zoutvervanger, dit kun je omzetten naar KOH dmv elektrolyse. Mar is erg omslachtig allemaal. SWIM houdt het gewoon bij NaOH."
"Het aandeel Natrium in NaOH is op 63gram NaOH 32,2 gram natrium. 63 gram NaOH is voor 125ml gbl, om redelijk sterke ghb te krijgen maak je van 125ml gbl ca 200ml ghb. 32.2 / 200 = 0.161 gram natrium per ml ghb x 5 = 0.805 gram natrium per buisje. Toch nog een redelijke hoeveelheid IMO. Als je weet dat je ghb gaat gebruiken zou ik gewoon wat matig zijn met zout zodat je wat meer ghb kunt nemen."
"200466 zei: Robdebob zei: GBL wordt omgezet in GHB dus eigenlijk neem je dezelfde stof tot je. Het is gelul dat GBL slechter is voor je dan GHB. GBL is misschien even zuur als cola en daar kan je echt wel wat meer van drinken dan 4 ml... Klik om te vergroten... ...... Meet de Ph waarde van GBL eens een keer met je Ph meter... Je zult zien dat ie niet te meten is! Klik om te vergroten... Idd, het moet eerst opgelost zijn in water om zijn zure of basische gedrag te vertonen omdat het z'n H+(zuur) of OH-(basisch) ionen af moet staan, maar GBL is gewoon neutraal(misschien licht zuur pH 6 maar zeker niet lager dan dat.) overigens. De reactie GBL + NaOH --->> NaGHB is ook geen zuur/base reactie maar het GBL wordt gehydrolyseerd tot GHB."
"pipoxyz zei: Dan even wat concrete vragen -Hoe vaak Maximaal te gebruiken voordat verslaving inkickt. -gbl of ghb? -of krijg je juist zin in wiet na een buisje? -hoe introduceert de verslaving zich (wat zijn de eerste symptomen) -wat is er nog meer belangrijk om te weten bij 'dagelijks' gebruik? -tips? Klik om te vergroten... Hoevaak je moet gebruiken om verslaaft te worden is voor iedereen verschillend, ook je eigen gevoeligheid speelt mee. Het is ook een drug die er langzaamaan insluipt, eerst op de zaterdagavond, daarna ook op de zondag omdat het zo'n 'perfect anti kater middel' is. Daarna wordt je slaapritme verstoord dus moet je 's avonds ook doseren om te kunnen slapen, de volgende ochtend ben je zo brak als een garnaal zodat dit ook weer een reden wordt om te gebruiken, ga zo maar door. Het verhaal heeft ook een keerzijde: Een goede vriend van mij gebruikt soms door de week een paar dagen om het daarna weer een paar weken te laten liggen terwijl hij liters thuis heeft staan. Heel persoonsafhankelijk allemaal maar als je een beetje verslavingsgevoelig bent is dit geen drug voor jou om dagelijks te gebruiken, beter is het dan om het te proberen met benzodiazepinen omdat deze vrijwel geen euforie geven."
"Flugeltje zei: Hoewel GHB in wezen niet verslavend is, is het ook niet bedoeld om dagelijks te nemen, laat staan als slaapmiddel. Op deze manier heb je een afhankelijkheid gekweekt, die je het gevoel geeft dat je absoluut niet meer zonder kunt. Als jij wilt gaan slapen, wacht je lichaam op de GHB. Komt deze niet, dan is alles van binen in rep en roer. Daarom kun je ook niet slapen. Het enige wat jou goed helpt, is de ontwenning doorstaan. Gewoon stoppen dus en maar afwachten wat er gebeurt. Je kunt rekenen op een paar slapeloze nachten en mogelijk gespannenheid en prikkelbaarheid. Je zult echt niet zo ziek worden als bij ontwenning van verslavende middelen. Het is daarom heel goed te doen. Desnoods kun je bij je huisarts een stuk of 5 slaappillen vragen en tien stuks diazepam 5mg of iets vergelijkbaars. Hiermee kun je de scherpe kantjes genoeg doven. Gebruik die kalmerende en slaapmiddelen niet langer, want voor je het weet, ben je daar weer afhankelijk van. En dat is heel andere koek. Dan heb je met een echte verslaving te maken. Ik kan ook moeilijk slapen zondern Edit: die site Ergogenics vind ik persoonlijk maar niks, veel te veel uit op senstatie Klik om te vergroten... Elke drug die op de GABA receptoren in de hersenen werken (zoals alcohol, benzo's en natuurlijk GHB) zijn verslavend, zowel lichamlijk als geestelijk. Helemaal wanneer het kortwerkende drugs zijn (zoals GHB) kunnen ontzettend heftige en zelfs levensbedreigende ontwenningsverschijnselen geven. Rustig afbouwen en op zoek gaan naar langwerkende benzodiazepen(diazepam of chloordiazepoxide). Swim weet een online apotheek die zonder recept leverd en geen creditcard vereist is. Bovendien zijn de meds een week nadat de betaling binnen is, bij jou binnen. PM me maar voor adres. Succes toegewenst."
"Pure amfetamine sulfaat is wit als sneeuw, en geurloos en droog b.t.w. Die gele uitslag heeft idd te maken met onzuiverheden en kan ook de kwaliteit van de amfetamine onderuit halen. Als pep versneden is met ketonen of aldehyden (wat ik vermoed, omdat deze vaak sterk rieken.). Die gaan reageren met de aminegroep van de amph. met als gevolg dat je blijft ziten met een imineverbinding van je carbonyl en de amine (shiff-base) en dus geen pep meer is. Beter direct na aankoop wassen met koude droge aceton (ook een keton maar droogt vlot en bij lage temperaturen gaat er nauwelijks reageren). Als de pep met ook met water versneden is, wat de wannabee dealer de laatste tijd nog al veelvuldig doet, dan eerst wel even wat droog deppen, anders heb je kans veel verlies te hebben na het wassen. Als de amph mooi schoon is. is deze jaren te bewaren bij kamertemp en uit de zon en snuift veel lekkerder weg. EDIT: Owhja, na het wassen niet laten drogen op een cd hoesje maar op glas, aceton lost het hoesje op. P.s. Die versnijdingsmiddelen zijn ook de reden dat je een gebruikt hoesje (bijna) niet meer schoon krijgt,"